דרוש /ה מנהל.ת מחלקת אנליזה שיווקית
מנהל ישיר: סמנכ"ל שיווק
מחלקה: שיווק
תיאור התפקיד:
בעולם העסקי של היום, נתונים הם הכוח המניע מאחורי כל החלטה שיווקית חכמה. אנו מחפשים מנהל.ת מחלקת אנליזה שיווקית שתהפוך את הדאטה לנכס אסטרטגי המוביל את הארגון לצמיחה והצלחה.
במסגרת התפקיד, תוביל.י את תחום האנליזה השיווקית בארגון, תוך שימוש בכלים מתקדמים ושיטות מבוססות דאטה לניתוח התנהגות צרכנים, חיזוי מגמות והתאמת אסטרטגיות שיווקיות. תנהל.י מערך Voice of the Customer (VOC) באמצעות ניהול סקרים ותובנות, ותוביל.י יישום פתרונות Next Best Offer (NBO) לשיפור חוויית הלקוח והגברת המכירות.
תחומי אחריות מרכזיים
פילוח לקוחות (POM) והתאמת הצעות (NBO) ניתוח נתוני לקוחות למיקוד קמפיינים, שימור לקוחות והגדלת המכירות.
Predictive Analytics חיזוי מגמות התנהגות צרכנים באמצעות מודלים כמו Churn Models לאופטימיזציה של מסעות לקוח.
מחקר שוק וניתוח צרכנים הבנה מעמיקה של השוק, מגמות הצריכה ותהליכי קבלת החלטות של לקוחות.
ניהול מערך VOC וסקרים איסוף וניתוח משוב לקוחות לצורך שיפור מתמיד של חוויית הלקוח ומיקוד אסטרטגי.
Global Reporting (DDM) תמיכה בצוותים גלובליים באמצעות ניתוח ביצועי שיווק דיגיטלי ויעילות קמפיינים.
Campaign Forecasting & Optimization (Caff) חיזוי ביצועי קמפיינים עתידיים ואופטימיזציה של תקציבי שיווק לשיפור ROI.
דרישות:
ניסיון של 10 שנים לפחות בעולמות האנליזה השיווקית וניתוח נתונים.
ניסיון ניהולי מוכח בניהול צוות חובה.
ניסיון בעבודה עם Predictive Analytics, Churn Models ו-NBO.
ידע מעמיק בפילוח לקוחות (POM) והתאמת מסרים שיווקיים.
ניסיון במחקר שוק, ניתוח צרכנים ומיצוב מותג.
שליטה במודלים מתקדמים לניהול וביצוע קמפיינים (DDM, Caff).
ניסיון בהובלת מערך VOC ואיסוף תובנות אסטרטגיות מסקרים.
ניסיון בעבודה עם כלי BI ו-Analytics להפקת דוחות וניתוח נתונים.
יכולת עבודה גלובלית והתנהלות עם צוותים בינלאומיים.
תואר רלוונטי (כלכלה, סטטיסטיקה, מנהל עסקים, שיווק, מדעי הנתונים)
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.