יחידת ניהול לקוח ושיווק של BDO מספקת לארגונים ייעוץ מונחה מחקר המסייע באתגרי המסע למרכזיות לקוח. קהל הלקוחות שלנו כולל ארגוני שירות מובילים מכל ענפי המשק, כמו גם משרדי ממשלה ורשויות מקומיות.
אנו מחפשים יועץ/ת אסטרטגיית שירות עם ניסיון מוכח של לפחות 5 שנים להובלת תחום ניהול חווית לקוח של BDO.
התפקיד כולל
פיתוח והטמעה של תפיסות שירות ארגוניות.
הובלת מהלכי אסטרטגיה, אפיון, הטמעה ושיפור בתחומים של חווית לקוח, תפיסת שירות, מסע לקוח, שירות רב ערוצי, נאמנות ומחוברות לקוחות.
גיבוש מדדי שירות ומתודולוגיות למדידת חווית לקוח.
ליווי תהליכי שיפור שירות ותהליכי הטמעת טכנולוגיות במערכי שירות ומכירה.
ניתוח תהליכי שירות פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים.
הטמעת מתודולוגיות לשיפור חווית לקוח.
שימוש בכלים אנליטיים ובכלי AI בעולם השירות
עבודה היברידית
המשרד ממוקם בתל אביב
דרישות:
תואר רלוונטי בתחומי הניהול או ההתנהגות - חובה.
ניסיון בפיתוח והטמעה של תפיסות שירות ארגוניות - חובה.
ניסיון בגיבוש מדדי שירות ומתודולוגיות למדידת חווית לקוח - חובה.
ניסיון קודם בייעוץ בתחום השירות בגופים ציבוריים וגופים גדולים (כגון: משרדי ממשלה, רשויות מקומיות, בנקים, קופות חולים) - חובה.
תואר מתקדם הרלוונטי לייעוץ - יתרון.
יכולת אנליטית טובה ללימוד מצב קיים, פיתוח אסטרטגיות ותפיסות חדשות וגיבוש המלצות לארגונים.
ניסיון בהובלת פרויקטים עצמאית מול גורמים בכירים.
ידע מתודולוגי בעולם התוכן המקצועי של חווית לקוח, שירות לקוחות, שיווק וחדשנות.
יכולת ניסוח והכנת תוצרים באיכות מעולה בעברית ובאנגלית.
שליטה מלאה ב- PowerPoint וב - Excel המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.