פקידת הקבלה תהווה את הפנים של החברה ותספק שירותי קבלה ותמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותים השונים בחברה. התפקיד דורש תודעת שירות גבוהה, יכולת עבודה עצמאית, ויכולת להתמודד עם מגוון משימות בו זמנית.
תחומי אחריות:
קבלת קהל ואירוח אורחים שמגיעים למשרדי החברה.
ניהול יומנים ולוחות זמנים, תיאום פגישות וניהול חדרי ישיבות.
מענה לשיחות טלפון, ניתובן לגורמים הרלוונטיים והעברת הודעות.
תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי החברה, כולל תיוקים, הדפסות וניהול מסמכים.
טיפול בדואר נכנס ויוצא, כולל חלוקת דואר פנימי.
הזמנות ציוד משרדי ותפעול מלאי ציוד.
ארגון וסידור המשרד, כולל אחריות על סידור חלל הקבלה.
מתן תמיכה באירועים ובישיבות, כולל הכנת כיבוד וציוד נדרש.
שעות 8-14
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה כפקידת קבלה או בתפקיד אדמיניסטרטיבי יתרון.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת ושליטה מלאה בתוכנות Office, כולל Outlook.
יכולת עבודה עצמאית, יוזמה וראש גדול.
תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
דייקנות, סדר וארגון.
ידיעת השפה האנגלית ברמה טובה חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.