תומכ/ת טלפוני/ת מנוסה למערכות קהילה ( CRM Dynamics) עם אופק לניהול
ארגון גדול במרכז הארץ מחפש תומכ/ת טכני/ת מנוסה לתמיכה במערכת ורישום לחוגים קהילתיים, עם אפשרות להתפתח בהמשך לניהול צוות.
מה עושים בתפקיד?
תמיכה טכנית למשתמשי המערכת
עבודה שוטפת עם CRM Dynamics 365: הרשאות, תפעול, בדיקות ותחקור תקלות
פתרון תקלות תוך עמידה ביעדי SLA לשירות מצוין
הדרכת משתמשים וליווי תהליכי הטמעה עד שעובד בפועל
עבודה מול יחידות עסקיות וצוותים טכניים
בהמשך: אפשרות לניהול צוות תמיכה
למי זה מתאים?
לאנשים שאוהבים שירות וטכנולגיה, עם הבנת תהליכים עסקיים ורוצים להתקדם לתפקיד ניהולי בעולם ה- CRM.
דרישות:
דרישות חובה
לפחות שנתיים ניסיון בתמיכה טלפונית טכנית ועמידה ביעדי שירות SLA
ניסיון מוכח ומומחיות ב- CRM Dynamics 365
שליטה ב-Office
ניסיון במערכות CRM ומערכות כספיות
שירותיות גבוהה, סבלנות ויכולת עבודה בצוות
יציבות תעסוקתית ויכולת למידה מהירה
יתרונות
ניסיון עם Priority
ניסיון בהדרכה/ הטמעה
היכרות עם מערכות רישום לחוגים / מערכות קהילה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.