חברה חדשנית ומובילה, מגייסת מנהל /ת הדרכה מוכשר/ת להובלת מערך ההדרכה של מוקד השירות!
מי אנחנו?
מפתחת פלטפורמת מסחר, תשלומים ונאמנות לקוחות מתקדמת, המאפשרת לבתי עסק להרחיב את עסקיהם.
אנו חברה גלובלית עם 11 משרדים ברחבי העולם, והמטה שלנו ממוקם בישראל.
מהות התפקיד:
פיתוח, יישום וניהול תהליכי הכשרה והדרכה לצוותי השירות והמנהלים במוקד.
הקניית מיומנויות וכלים לצוות, על מנת לספק שירות איכותי ומקצועי.
תחומי אחריות:
פיתוח מערכי הדרכה (בסיסיים ומתקדמים) לצוותי השירות והמנהלים ( תמיכה טכנית ).
בניית חומרי הדרכה מגוונים ( מדריכים, מצגות, סרטונים ועוד).
העברת הדרכות וסדנאות שוטפות.
ניתוח ביצועי הצוות והצעת תוכניות לשיפור מיומנויות.
שיתוף פעולה עם גורמים פנימיים וחיצוניים.
מדידת אפקטיביות ההדרכה ושיפור מתמיד של התכנים.
משרה מלאה
דרישות:
ניסיון קודם בתחום ההדרכה (ניסיון ניהולי - יתרון).
ניסיון בפיתוח תכנים טכניים.
ניסיון בבניית תכני הדרכה והעברת קורסים (היכרות עם KMS - יתרון).
יכולת עבודה בצוות והנעת עובדים.
תקשורת בינאישית מעולה (עברית ואנגלית).
יצירתיות ופתרון בעיות מורכבות.
חשיבה אנליטית, גמישות ויכולת התאמה לשינויים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.