חילן הינה חברה מובילה בישראל בפיתוח פתרונות תוכנה כשירות (SaaS) ומציעה פתרון מקיף לניהול ההון האנושי בארגון.
אנו מגייסים תומך/ת טכני/ת (Help desk) לחברת חילן בתל אביב, לתפקיד תמיכה טכנית טלפונית ברמת תמיכה Tier 1 בנושאים טכניים ללקוחות עסקיים ולעובדי החברה.
עבודה כחלק מצוות מקצועי ומוביל.
מיקום החברה בת"א בקרבת קו רכבת. משלבים עבודה היברידית.
דרישות:
-יתרון משמעותי למשוחררים/ות מהצבא מתפקידי מנהלי רשת, Help desk, IT.
-יכולת מתן שירות ברמה גבוהה.
-יכולת הובלת שיחה וסגירת מעגל טיפול.
-יכולת עבודה בצוות.
-אוריינטציה טכנית.
-יכולת עבודה תחת לחץ.
-עברית רהוטה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.