קבלת פניות מעובדי הארגון בנושאים שונים, כולל תקלות טכניות, שאלות ובקשות לסיוע וטיפול בהן במהירות וביעילות.
ניהול ותיעוד במערכת תמיכה: פעילויות, משימות ופתרונות קיימים.
אספקה והתקנת ציוד מחשוב וסיוע בהדרכת עובדים.
ניהול ותמיכה במערכות פנים-ארגוניות, כולל מערכות אימות וגישה, תיקיות משותפות, ותמיכה במערכות רבות ומגוונות.
סיוע בתיקוני תקלות טכניות, תקשורת רשת וחומרה ברמת משתמשים ובמערכות הפנימיות של הארגון.
יש תקן לבאר שבע ותקן לרחובות-שימו לב!
דרישות:
ניסיון כתומך/ת בצוות Help desk - שנתיים לפחות.
היכרות עם תוכנת SysAid - יתרון.
השכלה: מנהל רשת / טכנאי מחשבים - יתרון.
אנגלית ברמה טובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.