התפקיד כולל: מענה טלפוני ללקוחות עסקיים ופרטיים הקלדת הזמנות הדפסת תעודות הכנת דוחות ודוחות בקרה. הפקת תעודות לאספקה. תעודות החזרה. כניסת מוצרים למלאי. קשר שוטף מול מחלקת הזמנות. מענה טלפוני
דרישות: הכרת עבודה באקסל הכרת פריוריטי יתרון יכולת לימוד ועבודה עצמאית יכולת מעקב ומתמשך ופתרון בעיות עמידה בלחץ וריבוי משימות סדר וארגון שעות עבודה 08:00-16:30 ימי שישי לסירוגין.
דרישות: נציג/ת מחסן בצור יגאל
התפקיד כולל: מענה טלפוני ללקוחות עסקיים ופרטיים הקלדת הזמנות הדפסת תעודות הכנת דוחות ודוחות בקרה. הפקת תעודות לאספקה. תעודות החזרה. כניסת מוצרים למלאי. קשר שוטף מול מחלקת הזמנות. מענה טלפוני
דרישות: הכרת עבודה באקסל הכרת פריוריטי יתרון יכולת לימוד ועבודה עצמאית יכולת מעקב ומתמשך ופתרון בעיות עמידה בלחץ וריבוי משימות סדר וארגון שעות עבודה 08:00-16:30 ימי שישי לסירוגין. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
תחילת עבודה תחילת 01.03 עד 15.4 אחריות על כל נושא תיאום אספקת המתנות מול לקוחות. ביצוע שיחות עם אנשי המכירות על מנת לקבל פרטים לגבי תאריכי האספקה שנקבעו מול הלקוח. וביצוע תיאום טלפוני מול הלקוח לגבי האספקה בפועל. עדכון נתונים בקובץ אקסל
דרישות: שליטה מלאה ביישומי אופיס ואינטרנט סדר ודיוק- חובה! תודעת שירות גבוהה חיוך גדול (-: זמינות מיידית ואופציה לשעות נוספות. ***העבודה בכוכב יאיר**** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.