התפקיד כולל:
מוביל/ה את אסטרטגית המדיה של התוכנית - ניהול ויצירת תוכן באתרי אינטרנט.
בניית אתר אינטרנט ועדכונו השוטף.
קריאטיב וניהול טכני של המדיה החברתית (כתיבה יצירתית של פעילויות במדיה חברתית כגון כתבי חידה, הפקת סרטונים).
עידוד מעורבות גולשים.
פרסום פעילויות שמתקיימות במסגרת היוזמה (סמינרים פיזיים ווירטואליים, ירידים, ועוד) תוך
שימוש בערוצי מדיה חברתית מקובלים.
ניהול בלוג, דיוור שבועי, טיפול בפניות מיילים.
היקף המשרה: 50%
דרישות:
עדיפות לבעלי/ות תואר ראשון בתקשורת/מנהל עסקים/שיווק.
הכשרה מקצועית בתחום המדיה והדיגיטל - יתרון.
ניסיון של שנה לפחות בתפקידים דומים.
יצירתיות, חשיבה נועזת ויכולת כתיבה מעולה.
שליטה טובה בשפה האנגלית.
שליטה בכלים לכתיבת אתרי אינטרנט (בדגש על Wordpress).
שליטה בפלטפורמות מדיה חברתית מקובלות (Facebook, Twitter, לינקדאין, אינסטגרם ואחרים).
שליטה בסיסית בכלי תוכנה לעריכת גרפיקה, מוסיקה ווידיאו.
כישורים חברתיים גבוהים, תקשורת בינאישית גבוהה.
הכרות עם העולם האקדמי.
יכולת לרכישה מהירה של מושגי יסוד במגוון נושאים מדעיים וטכנולוגיים.
יכולת להוביל, להניע, לשתף פעולה ולאתגר.
יכולת לנהל מספר רב של משימות במקביל ולעמוד בלוחות זמנים.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
הטכניון פועל לגיוון תעסוקתי ומעודד הגשת מועמדויות מכלל המגזרים
التخنيون يعمل على تعددية التشغيل ويشجع التقديم للمناقصات من جميع الأوساط