דף הבית » משרות לפי חברות » דיבאני סנטר
דיבאני סנטר

    דרושים דיבאני סנטר

    תחום עיסוק
    אדריכלות / תכנון / עיצוב פנים
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- דיבאני סנטר

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- דיבאני סנטר אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת הייטק ברמת החייל דרוש /ה פקיד /ת יבוא /יצוא מתחיל /ה.
    אחריות על משלוחים ללקוחות החברה בכל העולם.
    אחריות על יבוא של פריטים מספקי החברה, כולל אישורי תקשורת, מכון התקנים / סוג.
    אחראיות על הכנסת הזמנות לקוחות ומתאם /ת הזמנות מול גורמים שונים בחברה.
    5 ימים בשבוע.
    08:00-17:00.
    שכר 7,000-7,500 ש"ח בהתאם לניסיון.
    קליטה ישירה לחברה!
    סיבוס, תנאי רווחה מעולים!
    יש אופציה לחניה!
    דרישות:
    ניסיון לפחות שנה בתפקיד דומה.
    ידע  בתהליכי שילוח של משלוחי קורייר/ פרייט ומשלוחים ימיים של מוצרי אלקטרניקה ואלקטרו מכניק.
    ידע מעמיק בתהליכי יבוא של מוצרים מספקים בחו"ל כולל האישורים הנדרשים מול הרגולטורים השונים.
    הכרות עם ניהול הזמנות לקוח ומתאם /ת הזמנות לקוח -יתרון.
    הכרות עם תהליכי שרשרת אספקה, רכש וייצור.
    ניסיון עבודה עם מערכת ERP, הכרות עם PRIORITY- יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6016014
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה פקיד /ת מלאי ותפ"י חברה גדולה ויציבה.
    קליטת הזמנות במערכת ERP + הפקת הזמנת רכש אקסלית למשלוח לספקים.
    מעקב מול ספקים בחו"ל לביצוע הזמנות ועמידה בלוחות זמנים.
    פתיחת תיק ייבוא מול חברות שילוח.
    קליטת מכולות - ייבוא.
    דרוש /ה פקיד /ת יבוא ורכש חברה גדולה ויציבה.
    קליטת הזמנות במערכת ERP + הפקת הזמנת רכש אקסלית למשלוח לספקים.
    מעקב מול ספקים בחו"ל לביצוע הזמנות ועמידה בלוחות זמנים.
    פתיחת תיק ייבוא מול חברות שילוח.
    קליטת מכולות - ייבוא.
    ניתוב המכולות שמגיעות לנמל למובילים יבשתיים והפקת הזמנות רכש בהתאם + סגירתם באמצעות קליטת ת.מ.
    ניהול רישומי של מלאי ומחסנים בהתאמה לדיווח ניהול פיזי מהשטח.
    דרישות:
    ניסיון בתפקיד רכש /יבוא /מלאי או תפ"י.
    ניסיון קודם - יתרון (בעבודה במערכות ERP/MRP) שליטה מלאה בישומי אקסל ו OFFICE.
    עברית רהוטה + (אנגלית ברמה טובה,יכולת עבודה בצוות.
    קריאת שרטוטים והבנה - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6025217
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה סיטונאית מתחום הקמפינג ומחנאות דרוש /ה רפרנט /ית יבוא ימי: טיפול במערך הייבוא של החברה במלואו - מהזמנה ועד לסגירת חשבונות וקבלת הסחורה בפועל- עבודה מול מכון התקנים, עמילי מכס, משלחים, משרד התמ"ת.
    מטה החברה ת"א.
    תיאור התפקיד:
    עבודה מרובה מול גורמים שונים בחברה, טיפול בכל נושא השילוח והובלות, פנים ארצי וחו"ל, הכנת מסמכי השילוח (דוקומנטציה) תאום מול המשלחים, מעקב משלוחים ודיווחי סטטוס, תמיכה בתהליכים,שחרורים ואישורים מול המכס, ניהול משא ומתן על תעריפים ועלויות עם חברות שילוח ועמילי מכס, בדיקת חשבוניות מעקב עד הגעה לארץ + טיפול מכון התקנים, ניהול קשר שוטף עם ספקים בינלאומיים בתכתובות ושיחות טלפון.
    נדרשת שליטה מלאה בישומי מחשב, תוכניות אופיס ואקסל.
    ריבוי משימות ויכולת עבודה תחת לחץ.
    משרה מלאה א-ה עם נכונות לגמישות וזמינות לשעות נוספות.
    דרישות:
    ידע +ניסיון עשיר בתחום יבוא ימי של 4 שנים לפחות בתחומים הרלוונטיים- חובה.
    ניסיון בעבודה מול מכון התקנים- חובה.
    ניסיון בעבודה במערכת Priority -יתרון משמעותי.
    אקדמאי /ת- יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה מדוברת וכתובה- חובה.
    שליטה במחשב ובתוכניות אופיס, שליטה באקסל- חובה.
    יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.
    אמינות, אחריות, יכולת התנהלות עצמאית, אסרטיבי /ת, נמרץ /ת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6022929
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 11 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    לחברת איסטרוניקס המתמחה בשיווק והפצת מוצרים לשוק ההייטק הישראלי, דרוש /ה מתאם /ת הזמנות ו- back office במשרדי החברה בצפון ת"א.  
    *ניהול קשר רציף מול לקוחות החברה בארץ והספקים בחו"ל.
    *טיפול בהזמנות לקוח מרגע קבלתן ועד לאספקתן ללקוח.
    *טיפול בהזמנות רכש מספקים קבועים בחו"ל.
    *טיפול שוטף ומעקב אחר האספקות ללקוחות. 
    שכר ברוטו ידון מול החברה ישירות + 300 נסיעות + תנאים נלווים: תוספת השתתפות בגני ילדים, ביטוח פנסיוני, ביטוח בריאות פרטי על חשבון החברה, 
    ארוחת צהרים, יציבות תעסוקתית, עבודה בצוות בסביבה נעימה ומשפחתית ועוד!
    משרה מלאה בימים א'-ה' משעה 08:00 עד 17:00 אין צורך בשעות נוספות.
    דרישות:
    שליטה טובה מאוד באנגלית (כתיבה ודיבור) - חובה. 
    ניסיון בעבודה מול מחשב.
    סדר, דייקנות, קפדנות ותודעת שירות גבוהה.
    עבודת צוות, אחריות, יוזמה, עצמאות, "ראש גדול", יכולת ניתוח וראייה כוללת של נתונים שונים.
    נכונות ויכולת לעבודה בריבוי משימות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6009648
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי רוסית
    שכר: 8,000-10,000
    דרוש /ה פקיד /ה לניהול אדמיניסטרטיבי ובק אופיס ברמת החייל לארגון רפואי.
    מיקום - רמת החייל.
    משרה מלאה - ימים א`-ה`, 08:00-17:00.
    תיאור תפקיד - התפקיד כולל ניהול ומעקב במאגר כוח אדם, הכנה ובדיקה דוחות, קשר עם לקוחות (באנגלית, ברוסית ובעברית), בק אופיס.
    דרישות:
    - שליטה באופיס - חובה.
    - ניסיון אדמיניסטרטיבי של 2 שנים - חובה.
    - אנגלית ברמה טובה מאוד - חובה.
    - רוסית ברמת שפת אם /ברמה גבוהה (כולל דיבור, קריאה וכתיבה) - חובה.
    - ניסיון בSAP - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5981255
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    3 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם לחיילים משוחררים
    דרוש /ה פקיד /ת קבלה ייצוגי /ת ושירותי /ת לחברה ותיקה וגדולה באזור המרכז.
    משרה מלאה וקבועה בימים ראשון עד חמישי, שעות העבודה 8:00 עד 17:00.
    במסגרת התפקיד: מענה טלפוני, קבלת קהל, בקרת אורחים ואדמיניסטרציה שוטפת.
    למתאים /ה שכר הולם, ארוחות, החזר נסיעות.
    תנאים סוציאלים מלאים מהיום הראשון כולל קרן השתלמות ועוד.
    סביבת עבודה נעימה ונוחה.
    התחלת עבודה מיידית.
    דרישות:
    בעל /ת יחסי אנוש מעולים.
    זמינות למשרה מלאה.
    שליטה בסיסית בישומי המחשב.
    נכונות למעבר פוליגרף.
    ללא עבר פלילי.
    בריאות תקינה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6008863
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    ESR - השמה להייטק
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה וכולל נסיעות לחו"ל
    לחברת הייטק בטחונית במרכז דרוש /ה קניין /ית רכש.
    התפקיד כולל:
    נסיון ברכש מעולם ייצור המכניקה והחשמל למטוסים.
    ניהול מכלול ההתקשרות עם ספקים, חברות, יצרנים ומפיצים.
    לרבות: ביצוע חקר שוק, איתור ספקים, ביצוע מו''מ וסגירת תנאי תשלום והסכמים.
    ניהול מו''מ מול קב''מ.
    דרישות:
    *תואר אקדמי חובה - (מנהל עסקים /לוגיסטיקה).
    * מהנדס /ת /הנדסאי /ת תעשייה וניהול - יתרון.
    *ניסיון בעבודה עם מערכות ERP עדיפות לפריוריטי.
    *ניהול הזמנות ומעקב, מועדי אספקה, תשלומים, הפקת דוחות ועוד.
    *אקסל ברמה גבוהה - חובה.
    *הכרות עם דרישות ותקנים תעופתיים ברכש פריטים ומערכות.
    *ניסיון מתחומי אלקטרוניקה /אוויוניקה (כרטיסים ומערכות), תחזוקת מטוסים ורכש חלקי חילוף - יתרון משמעותי.
    *ידע טכני תעופתי - יתרון.
    *ניסיון בתכנון והובלת תהליכי cost reduction. 
    *ניסיון בעבודה בחברות תעופה מקומיות /בינלאומיות (תעשיה אווירית, אלביט, רפאל, אלעל, ארקיע וכו').
    *התפקיד דורש נסיעות לחו''ל.
    *עבודה שוטפת בשפה האנגלית - נדרשת רמה גבוהה כתיבה ודיבור. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6034550
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה בתחום האלקטרוניקה דרוש /ה קניין /ית בעל /ת ניסיון של 3-5 שנים.
    במסגרת התפקיד:
    עבודה מול ספקים. 
    מו"מ על מחירים וזמני אספקה. 
    חיפוש תחליפים. 
    תמחור רכיבים.
    מציאת ספקים חדשים Sourcing.
    דרישות:
    - ניסיון של 3-5 שנים ברכש רכיבים אלקטרונים- חובה (לא מתאים לקניין בכיר).
    - יכולות תקשורת באנגלית ובעברית.
    - יכולות מו"מ גבוהות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6026117
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?