דף הבית » כל החברות »  דרושים בשיבה בריאה
בשיבה בריאה

דרושים בשיבה בריאה

תחום עיסוק
רפואה / בריאות / סיעוד / רווחה
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות בשיבה בריאה (2)

הצעות עבודה
איזה תחומים להציג לך?
נקה הכל
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בבשיבה בריאה
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה נציג/ת טלמרקטינג מנוסה להצטרפות לחברה ייחודית עם משמעות חברתית במרכז תל אביב. התפקיד כולל ניהול תהליכי מכירה טלפוניים מקצה לקצה, החל מיצירת קשר עם לקוחות פוטנציאליים ועד לסגירת עסקאות. התפקיד מחייב עבודה עם מערכות CRM לניהול מעקב לידים ותיעוד פעילות מכירות. על המועמד/ת לפתח יכולות מענה להתנגדויות לקוחות ולהכיר לעומק את שירותי החברה על מנת לספק שירות מקצועי ומותאם. התפקיד מציע אפשרויות פיתוח מקצועי, עבודה בסביבה תומכת ומתן מענה לאוכלוסייה מגוונת. העבודה במשרה מלאה.
דרישות:
ניסיון של 3-5 שנים במכירות טלפוניות או טלמרקטינג
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM
יכולת מענה להתנגדויות לקוחות בצורה מקצועית ויעילה
ניסיון במעקב לידים וניהול משפך מכירות
היכרות עמוקה עם מוצרי החברה ויכולת הצגתם ללקוחות
כישורי תקשורת מעולים ויכולת שכנוע
יכולת עמידה ביעדים ועבודה תחת לחץ
יתרון להיכרות עם תחום הבריאות
זמינות לעבודה במשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8446661
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בבשיבה בריאה
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
דרוש/ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי/ת לתפקיד מגוון ומעניין הכולל אחריות על היבטים שונים של ניהול משרד וארגון עבודת צוות יומיומית במרכז תל אביב. התפקיד כולל ניהול משרד שוטף, טיפול בעבודה אדמיניסטרטיבית מגוונת וקשר עם לקוחות וספקים. המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על תיאום פגישות, ניהול יומנים ולוחות זמנים של הצוות. התפקיד דורש יכולת עבודה עם מערכות CRM לניהול קשרי לקוחות ועבודה שוטפת עם Office 365 לצורך ניהול מסמכים ותקשורת פנימית. בנוסף, באחריות המועמד/ת לטפל בהפקת חשבוניות, ניהול הזמנות ומעקב אחר תשלומים. התפקיד מתאים למועמד/ת בעל/ת יכולות ארגון גבוהות, יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה תחת לחץ. מדובר בתפקיד המאפשר צמיחה מקצועית ופיתוח כישורים ניהוליים במגוון תחומים. העבודה היא עם צוות תומך ומקצועי ותלווה בהדרכה מקיפה בתחילת הדרך. התפקיד כולל אינטראקציה עם גורמים שונים ומגע ישיר עם לקוחות. העבודה במשרה חלקית עד מלאה.
דרישות:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקיד אדמיניסטרטיבי או ניהולי
תואר ראשון - חובה
שליטה חובה ב-Office 365 כולל Word, Excel ו-PowerPoint
ניסיון בתיאום פגישות וניהול לוחות זמנים
ניסיון בהפקת חשבוניות וטיפול במסמכי חשבונות - יתרון
יכולת ארגון גבוהה ותשומת לב לפרטים
יחסי אנוש מעולים ויכולת תקשורת גבוהה
יכולת עבודה תחת לחץ ועמידה בלוחות זמנים
זמינות לעבודה במשרה חלקית עם פוטנציאל למשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8446635
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו