אם את/ה בעל/ת תשוקה לעזור לאנשים, ניסיון בשירות לקוחות ודובר/ת השפה הערבית ברמה טובה - אנחנו מחפשים אותך להצטרפות לצוות המוקד שלנו!
אנחנו מגייסים נציג/ת שירות לקוחות טלפוני/ת תקשורתי/ת ובעל/ת יכולת ביטוי טובה. התפקיד כולל מתן מענה מקצועי וסיוע מקיף לפונים בנושאי תעסוקה, תוך שימוש בשפה הערבית כשפה מרכזית בתקשורת.
מהות התפקיד:
מתן מענה טלפוני איכותי ומקצועי ללקוחות דוברי השפה הערבית.
הכוונה והסברה ברורה ויעילה בנוגע לשירותים ותוכניות שונות.
עבודה בסביבה ממוחשבת ובשיתוף פעולה עם צוות תומך ומקצועי.
דרישות התפקיד:
ניסיון קודם בעבודה במוקד שירות לקוחות טלפוני או בתפקיד שירות לקוחות אחר - יתרון משמעותי.
שליטה מצוינת בשפה העברית (דיבור וכתיבה) - חובה.
שליטה טובה מאוד בשפה הערבית (דיבור) - חובה.
בגרות מלאה.
יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
אוריינטציה שירותית גבוהה, סבלנות ויכולת הקשבה.
כושר ביטוי מעולה ויכולת תקשורת בין אישית טובה.
דרישות:
מה אנחנו מציעים:
משרה מלאה עם שעות עבודה נוחות
סביבת עבודה נעימה, תומכת ומכבדת.
הזדמנות להיות חלק מצוות מגוון ובעל מטרה.
אפשרות להתפתחות מקצועית ולעבודה היברידית בעתיד.
אם את/ה רואה את עצמך מתאים/ה לתפקיד ורוצה להתפתח בתחום השירות, נשמח לקבל את קורות החיים שלך! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.