אנו מחפשים לעבודה בסביבת צוות מקצועי ודינמי בעל/ת נסיון קודם
התפקיד כולל אחריות על
*הנהלת חשבונות הוצאות הכנסות התאמות בנקים וכו'
*מערכת השכר, קליטת עובדים, הכנת תלושי שכר, דיווחים לרשויות ועבודה שוטפת מול מערכות שכר ואקסל.
דרישות:
דרישות:
-ניסיון קודם בתחום השכר
-הבנה בהנהלת חשבונות, בהכנת שכר ובנוהלי דיווח
-ידע בעבודה עם מערכות הנה"ח, שכר
-אקסל ברמה גבוהה
-יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
-ניסיון בחוקי עבודה וידע בכללי חשבונאות יתרון משמעותי
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.