מה בתפקיד?
- מתן שירות לספקים חיצוניים וממשקים פנים ארגוניים כולל בירורים ופיתרון בעיות
- אחריות לקליטה ורישום תקינים של חשבוניות מספקים, תוך שימוש במערכות אוטומטיות
- אחריות על כרטיסי מעבר ספקים לצורך בקרה על רישום ההוצאות שנרשמו מול חשבוניות ספקים בהתאם למועדים שנקבעו בארגון
- ביצוע בקרה על מקדמות לספקים כנגד חשבונית ספק
- ביצוע התאמות ספקים, התאמות כרטיסי חו"ז וכרטיסי אשראי
- יישום ושיפור תהליכי אוטומציה במערכת ניהול החשבונות וטיפול בבעיות מול ספקים
** אפשרות לעבודה במטה בפתח תקוה או במסריק
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
- מנהלת חשבונות סוג 3 חובה (מדופלם יתרון משמעותי)
- 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות
- ניסיון עבודה עם מערכות ERP, יתרון ל- SAP
- אוריינטציה טכנולוגית גבוהה, יכולת עבודה עם מערכות מידע דיגיטלית- חובה
- יכולת עבודה עם ממשקים ושרותיות גבוהה
- סבלנות, יכולת עבודה תחת לחץ, יכולת עבודה עצמאית ובצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.