לחברה ותיקה ומובילה בתחום מכירה ופתרונות גמר לסגמנט הפרטי והמסחרי- דרוש /ה מנהל /ת מחלקת שירות ותיאום
תחומי אחריות:
- ניהול ישיר של מנהלי תיאום פרויקטים, יטמיע נהלים, בקרות ושגרות עבודה לעובדי המחלקה.
- מתן שירות הלקוחות PostSale של המחלקה הכולל פירוק ההזמנות ללקוח, בקרה על רכשים להזמנות, אספקות והתקנות ללקוח וקשר עם הלקוח על כל שלבי ההתקשרות.
- אחריות על חווית השירות ולשביעות רצון הלקוחות.
- אחריות על קשרי החברה עם לקוחות קצה, מנהלי אתרים, יזמים, מפקחים וקבלנים.
- קשר עם קבלני משנה חיצוניים להתקנות ונותני שירותים ללקוחות.
דרישות:
- ניסיון של לפחות 3 שנים בניהול מחלקת פרויקטים/שירות לקוחות- חובה.
- ניסיון מוכח בתחום חומרי הגמר לבנייה- יתרון משמעותי.
- ניסיון בניהול צוות עובדים חובה.
- יחסי אנוש מעולים.
- כישורי ניהול, מנהיגות, יוזמה ויכולת הנעת עובדים.
- ידע בישומי אופיס (אקסל)- חובה
- ידע בפריוריטי- יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.