בואו לעבוד איתנו!
משרדינו מחפש עובד/ת שתצטרף לצוות המשרד הביתי שלנו במרכז הוד השרון. ב- 75% משרה.
התפקיד כולל מענה וקשר שוטף עם לקוחות, ספקים ועובדי החברה, תמיכה בגבייה, הזנת חומרים טכניים למערכות החברה, שירות לקוחות (טלפוני ובווטסאפ), תמיכת Back Office במהנדסי החברה העובדים בשטח.
75% משרה מהמשרד בלבד (הודש), 5 ימים בשבוע בשעות 8:00 - 14:00.
תחילת עבודה: גמישה, אפשרות למיידי.
רק מועמדים שמתאימים ייענו. מתנצל מראש.
דרישות:
דרישות חובה:?
היכרות וניסיון רב עם תוכנות משרדיות (אופיס וכו', מערכות CRM וחשבוניות)
יחסי אנוש טובים מאד - קריטי.
נדרשת עברית כשפת אם ברמה גבוהה מאד, ללא טעויות כתיב/שפה.
דקדקנות, תקתקנות וקפדנות- חובה.
יתרונות:
יכולות שיווק ברשת ו/או ברשתות חברתיות
שליטה בשפות נוספות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.