אחריות על תקשורת שיווקית, הנגשת המוצר הטכנולוגי ללקוחות על ידי פעילויות שיווק נכונות לצורך העברת מסר וחיזוק המותג.
תחומי אחריות:
- אחריות לספק תמיכה במגוון פעילויות שיווק ותקשורת בתוך החברה כדי להבטיח שכל חומרי השיווק יחזקו את המותג, האסטרטגיה ומטרות המסר.
- עיצוב מצגות ב-PowerPoint.
- הפקת חומרי שיווק (ברושורים, דפי נתונים, קטלוגים וכו').
- פיתוח תוכן, כולל הודעות לעיתונות, מאמרים, הודעות חדשות, תוכן אתר אינטרנט, סרטוני קידום.
- קמפיינים להשקת מוצרים.
- פעילויות באפליקציות מדיה חברתית שונות ותחזוקת דף אינטרנט.
- תמיכה בתערוכות וכנסים, כולל השתתפות בתערוכות מסחריות.
- תמיכה בתקשורת פנימית, הקמת אתר אינטרנט, פעילויות יחסי ציבור.
- תחזוקה ופיתוח נתונים מאתרים מרובים לניתוח עסקי באמצעות כלי BI.
- השתתפות פעילה בפעילויות פיתוח עסקי.
דרישות:
- תואר ראשון - עדיף בתחום התקשורת או תחום קרוב.
- לפחות 3 שנות ניסיון בשיווק.
- מיומנויות מתקדמות ב-PowerPoint - חובה.
- תקשורת טובה ויכולת כתיבה מצוינת.
- מיומנויות וניסיון בעיצוב גרפי - יתרון.
- עבודה בתחום הטכנולוגיה - יתרון.
- אנגלית שוטפת - חובה, שפות נוספות - יתרון.
- ניסיון בשיווק דיגיטלי.
- מודעות וניסיון בכלי BI ובינה מלאכותית (AI). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.