לחברת פיננסים בת"א, דרוש /ה מנהל /ת משרד ועוזר /ת אישי /ת למנכ"ל.
התפקיד כולל את ניהול המשרד השוטף וסיוע במטלות על-פי צורך, ובפרט:
- קבלת קהל.
- סיוע אדמיניסטרטיבי למנהל מוקד המכירות וצוות המכירות.
- התנהלות מול ספקים בארץ ובחו"ל
- ניהול משרד אספקה ותחזוקה.
- ארגון, תיוק וסידור מסמכי הנהח"ש, חוזים ומפרטים.
- גיוס עובדי מטה.
- ניהול תחום הרווחה והפרט -, מתנות, ימי גיבוש, הרמות כוסית, ועוד.
- תיאום פגישות וניהול לו"ז למנכ"ל החברה.
- מטלות נוספות ע"פ הצורך והיכולת.
דרישות:
- ניסיון בתפקיד דומה- חובה!
- ראש גדול, חדות, יסודיות, אמינות, סדר וארגון.
- תודעת שירות גבוהה.
- ניידות + רכב (רוב העבודה במשרד, לעיתים סידורים/פגישות מחוץ למשרד).
- מגורים באזור, זמינות לבלת"מים.
- כישורי מחשב - אופיס.
- ידע בסיסי בהנה"ח - יתרון.
- חמש ימי עבודה בשבוע אחד מהם יום שישי מ9-13 חובה! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.