דף הבית » כל החברות »  דרושים עוגן
עוגן

דרושים עוגן

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות עוגן (6)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור תפקיד:
* תכנון וביצוע בדיקות תוכנה ידניות ואוטומטיות למגוון רחב של מוצרים ותוכנות. מערכות מידע של הארגון כוללים: Salesforce, XPA/XPI, Priority ועוד.
* כתיבת תסריטי בדיקה מפורטים ויעילים.
* ניתוח תוצאות בדיקות, זיהוי תקלות ודיווח עליהן בצורה ברורה ומפורטת.
* שיתוף פעולה הדוק עם צוותי הפיתוח, מוצר ותמיכה.
* השתתפות בכל שלבי חיי המוצר, החל משלב האפיון ועד להשקה.
* הטמעה ושימוש בכלים מתקדמים לבדיקות תוכנה.

שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
מיקום: ירושלים, בשילוב היברידיות.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- ניסיון מוכח של שנה לפחות בבדיקות תוכנה ידניות
- בוגר/ת קורס QA- חובה
- שליטה מעולה בשפה האנגלית.
- ידע מעמיק בתהליכי פיתוח תוכנה ובשיטות בדיקה שונות (Functional, Integration, Regression, etc.).
- ניסיון בכתיבת תסריטי בדיקה וניהול באגים.
- היכרות עם המערכות הבאות: Salesforce,Titan, Monday- יתרון

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- יכולת עבודה עצמאית וביכולת גבוהה ללמידה עצמית.
- יכולת עבודה בצוות רב-תחומי.

- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422177
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Location: Jerusalem
Job Type: Full Time
Spark IL is a social digital peer-to-peer lending platform that enables Israelis and Jews around the world to provide 0% interest loans to small businesses in Israels social and geographic periphery. Through the platform, lenders can connect personally with the entrepreneurs they support and see the real impact of their loan.

We are a non-profit public benefit organization (NGO) driven by a strong social mission.
Were looking for passionate team players who care deeply about making a difference and want to be part of a growing social startup, working alongside a team of dedicated professionals motivated by doing good.

We are seeking a highly capable and proactive Executive Assistant to support the CEO. This is a unique opportunity to play a central role in a dynamic, high-impact organization.
As Executive Assistant, you will serve as the CEOs trusted partner, supporting daily operations, strategic initiatives, and organizational priorities. The ideal candidate is independent, adaptable, discreet, and thrives in a fast-paced, evolving environment.
 
Key Responsibilities:
* Provide day-to-day executive support to the CEO, managing scheduling, communications, and priorities
* Coordinate across internal teams and external partners to advance key CEO-led initiatives
* Draft and prepare presentations, briefing materials, correspondence, and social media content for the CEO
* Attend meetings, track action items, and ensure timely follow-up on execution
* Oversee calendar management, travel logistics, and event coordination
* Support planning and execution of board meetings, council activities, and public events
* Serve as a point of contact for senior stakeholders, including partners, donors, and board members
* Handle confidential information with the highest level of professionalism
Requirements:
- 3+ years of experience in executive or operations support roles, preferably in mission-driven, civic, or start-up environments
- Excellent organizational and time-management skills
- Outstanding written and verbal communication skills in English and Hebrew
- Tech-savvy and comfortable with digital tools (Google Workspace, Zoom, Slack, e.g)

We are looking for people with:
- Strong interpersonal skills with the ability to build trust and work collaboratively
- High level of discretion, reliability, and service orientation
- Attention to detail and thoroughness
- Ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously
- Strong ability to work under pressure and meet deadlines
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8404676
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
אנו מחפשים מנהל/ת שיווק מנוסה ומוכשרת לניהול פעילות השיווק הדיגיטלי והמסורתי למגזר העסקי, עם דגש על ניהול ואנליזה של נתונים ודאטה.
התפקיד כולל אחריות על פיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק מבוססות נתונים, ניהול קמפיינים ופלטפורמות שיווק לחיזוק הנוכחות הדיגיטלית של עוגן.

תחומי אחריות עיקריים:
- תכנון וביצוע קמפיינים משולבים (דיגיטלי ומסורתי)
- בניית תוכניות לפיתוח לידים איכותיים
- עבודה מול ספקים חיצוניים
- ניהול וניתוח נתוני שיווק, פיתוח דשבורדים ודוחות ביצועים שוטפים
- זיהוי מגמות וטרנדים בשוק העסקי
- ביצוע אנליזות ROI וחישוב יעילות קמפיינים, בניית מודלים חזויים לזיהוי הזדמנויות עסקיות
- ניהול פלטפורמות CRM ו-Marketing Automation
- ניהול קמפיינים ברשתות חברתיות עסקיות (LinkedIn, Facebook Business)

המשרה הינה לחצי שנה, החלפה לחל"ד.
משרה מלאה - ימים א-ה, משרדי עוגן ממוקמים בירושלים.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- תואר ראשון בשיווק, כלכלה או תחום רלוונטי אחר
- ניסיון של 3 שנים בתחום
- ניסיון בשיווק למגזר העסקי (B2B) - יתרון
- ניסיון בניהול קמפיינים רב-ערוציים

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- תקשורת מעולה בכתב ובעל-פה
- יכולת עבודה בסביבה דינמית ומשתנה
- דיוק ותשומת לב לפרטים
- חשיבה מספרית, יכולת הובלה וניהול פרויקטים
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422224
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למנהלי הפעילות במחלקה - תיאום פגישות ופעילויות, מעקב אחר משימות, תיעוד ובקרת מידע, ניהול קשר, עבודה ומעקב מול מתנדבים בכירים.

שעות עבודה: ימי א'-ה', עד 100 שעות חודשיות.
מיקום: ירושלים.
דרישות:
- שליטה טובה ביישומי Office (Word, Excel, PowerPoint)
- יתרה של שנה ללימודים (גמישות בשעות)
- יכולת ארגון וסדר
- יחסי אנוש טובים
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- אחריות ומהימנות
- דיוק וקפדנות
- יוזמה ומוטיבציה ללמידה
- גמישות ויכולת הסתגלות
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422230
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
Location: Jerusalem
Job Type: Full Time
Spark IL is a social digital peer-to-peer lending platform that enables Israelis and Jews around the world to provide 0% interest loans to small businesses in Israels social and geographic periphery. Through the platform, lenders can connect personally with the entrepreneurs they support and see the real impact of their loan.

We are a non-profit public benefit organization (NGO) driven by a strong social mission.
Were looking for passionate team players who care deeply about making a difference and want to be part of a growing social startup, working alongside a team of dedicated professionals motivated by doing good.

* Website management (WordPress): Maintain and update content, improve UX, manage SEO, and work hands-on with Elementor/Animator.
* Email marketing & automations: Run our newsletters and set up automations (Mailchimp a must, Supermail/Sendgrid a big plus).
* Content creation: Write and edit in-depth, engaging content in English from newsletters and blog posts to business stories.
* Social media (organic): Manage SparkILs platforms (Facebook, Instagram, LinkedIn) in collaboration with our design studio.
* Collaboration: Work closely with our in-house studio and external partners.
* Project management: Keep projects moving smoothly with tools like Monday.com or similar platforms.
* Analytics & reporting: Track performance, analyze data, and suggest improvements.
Requirements:
- 4 years of experience managing websites (WordPress) hands-on - a must.
- Proven experience in email marketing & automations.
- Strong English writing skills at native level (deep, story-driven content)
- Tech-savvy, creative, organized, and able to juggle multiple projects.

We are looking for people with:
- Attention to detail and thoroughness
- Ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously
- Strong ability to work under pressure and meet deadlines
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8404652
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: שפרעם וירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
- ניהול סניף עוגן בצפון, לרבות ארגון אירועים, פגישות וכינוסים.
- סיוע למבקשי אשראי באזור הצפון בהגשת בקשות אשראי (עסקים קטנים, משקי בית ומלכ"רים), לרבות איסוף מסמכים וטיוב בקשות.
- ביקורי עסק ברחבי צפון הארץ.
- נציג תוכנית המנטורינג "קרן שמש" לחברה הערבית בצפון הארץ.
- סיוע בפעילות פיתוח עסקי ויצירת שותפויות באזור הצפון, תחזוקם ופיתוחם למטרת הגדלת זרם בקשות האשראי והליווי המגיעות לעוגן מצפון הארץ, במיוחד מהחברה הערבית.

רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- תואר ראשון במנהל עסקים / כלכלה/ עבודה סוציאלית / מדעי ההתנהגות / פסיכולוגיה- חובה
- תואר שני- יתרון
- ניסיון של 3 שנים לפחות בתחומי הייעוץ העסקי - חובה
- ניסיון והבנה בתחומים פיננסים - חובה
- ניסיון של 3 שנים לפחות בהגשת בקשות אשראי לקרנות וגופי מימון שונים
- ניסיון בפיתוח עסקי, יצירת שותפויות והחזקתם במגזר העסקי, המגזר השלישי והציבורי - יתרון
- בקיאות בהפעלת תוכנות חבילת Office לרבות: Word, PowerPoint, Excel 
- ערבית שפת אם, עברית רהוטה

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- כושר הבעה בכתב ובעל פה.
- יכולת ניהול משימות במקביל.
- שירותיות, יכולת לרתום עובדים ומתנדבים.
- יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה, חיבור לתפיסה חברתית.
- בעל/ת יכולת לתקשורת בינאישית מקדמת.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8422202
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו

מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

בונוסים

בונוסים