דף הבית » משרות לפי חברות » גלריית BY5
גלריית BY5

    דרושים גלריית BY5

    תחום עיסוק
    אמנות / תרבות ובידור
    כמות עובדים
    1-10

    דרושים ב- גלריית BY5

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- גלריית BY5 אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    לפני 19 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לרשת מרפאות המובילה בתחום הרפואה הפרטית והאסטטית דרוש /ה פקיד /ה אדמיניסטרטיבי /ת!
    העבודה במשרה חלקית / מלאה.
    התפקיד כולל:
    מתן שירות פרונטאלי וטלפוני, זימון תורים, טיפול שוטף בלקוחות, אוריינטציה מכירתית ועבודה אדמניסטרטיבית כללית. תנאים מצוינים ושכר הולם.
    הכשרה מקצועית תינתן ע"י החברה.
    העבודה במשרה חלקית/ מלאה.
    דרישות:
    נסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית חובה. 
    כושר ביטוי גבוה, שירותיות- חובה.
    בעל /ת הופעה ייצוגית חובה.
    בעל /ת אוריינטציה מכירתית- חובה.
    רוסית - יתרון.
    בעל /ת ניסיון במזכירות רפואית- יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5814277
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 22 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למשרד רואי חשבון בצפון תל אביב דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי לניהול השוטף של המשרד.

    התפקיד כולל: מענה טלפוני, תיוקים, טיפול מול ספקים ונותני השירות למשרד ועזרה אדמיניסטרטיבית לעובדי המשרד.
    -העבודה במשרה מלאה א-ה ,תחילת עבודה 08:30 (מתאים גם לסטודנטים /ות- יש גמישות בשעות).
    דרישות:
    - ניסיון עבר בתפקיד דומה 
    - ייצוגיות ותודעת שירות גבוהה.
    - נכונות לעבודה לטווח ארוך.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5795179
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 20 שעות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    "נאטורפיל", רשת האסתטיקה הרפואית המובילה בתחומה מגייסת פקיד /ה למגוון הסניפים בפריסה ארצית.
    העבודה בסביבה משפחתית ומהנה בתפקיד מגוון ומעניין הכולל: קבלת קהל, ניהול יומן, מתן שרות ללקוחות, יצירת קשר עם לקוחות המתעניינים באתר החברה לשם תיאום פגישה באחד מסניפי החברה.
    בנוסף, קיימת אפשרות למתן ייעוץ ללקוחות הסניף.
    אנו מציעים לך:
    *שכר מעולה + בונוסים מפנקים, ערבי חברה וגיבוש.
    *סביבת עבודה משפחתית ומחבקת.
    * הזדמנות להתקדם ולהתפתח בחברה צומחת ויציבה עם אפשרויות קידום.
    העבודה בסניפי הרשת ברעננה, הרצליה כפר סבא, נצרת עילית ועפולה במשרה מלאה כולל עבודה בשעות הערב ובמשמרות - ללא גמישות.
    דרישות:
    ורבאלי /ת ובעל /ת כושר ביטוי ברמה גבוהה.
    -יכולת טובה להתחבר עם אנשים ואהבת אדם.
    -נכונות לעבודה לטווח הארוך.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5800700
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 5 דקות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למשרד עו"ד במרכז תל אביב דרוש/ה מזכיר /ה למשרה מיידית. 
    העבודה בימים א'-ה' בין השעות 12:00-19:00 . 

    התפקיד כולל:ידע בהנהלת חשבונות, מתן מענה טלפוני, טיפול והתנהלות מול ספקים שונים, טיפול בהפקת חשבוניות וגביה מלקוחות, קשר שוטף מול לקוחות, טיפול בחדרי ישבות, ניהול יומנים, טיפול בתקלות תחזוקה ועבודה מול הנהלת המגדלים, עזרה ותמיכה במערך הרווחה של המשרד, עבודות אדמינסטרטיביות שונות ועוד.
    דרישות:
    שליטה מלאה בכל יישומי office
    אנגלית ברמה טובה מאוד - נדרשת התנהלות מול לקוחות באנגלית!
    שירותיות, אדיבות, ייצוגיות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5799719
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    שכר: 6,000-8,000
    מתן שירות לסטודנטים ולמרצים, רישום לקורסים, דיווח ציונים מול מערכת ממוחשבת, הכנת אישורים לסטודנטים , ריכוז פניות סטודנטים לדיקן ביה"ס, טיפול בפניות סטודנטים לוועדות השונות, מתן ייעוץ לסטודנטים בנושא תכניות לימודים.
    דרישות:
    השכלה אקדמית, יכולת התנסחות טובה בע"פ ובכתב, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, כושר ארגון, רמת אחריות גבוהה, גישה שירותית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5806764
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 17 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה מובילה בתחום הייעוץ העסקי והכלכלי שמשרדיה נמצאים במרכז ת"א (אזור עזריאלי) דרוש/ה מזכיר/ה.
    למשרה מלאה 8-17. יש חנייה במקום!
    התפקיד כולל: תיאום יומנים מורכבים, מענה טלפוני, הכנת דו"חות ב-Excel, עזרה בניהול המשרד: ספקים, תחזוקה, ציוד משרדי וכו', עזרה בגבייה, רווחה ואירועי חברה ועוד.
    דרישות:
    נסיון קודם בתפקידי מזכירות ואדמיניסטרציה, מיומנויות אופיס - כולל Excel, יתרון לידע ב- PowerPoint.
    אנגלית ברמה טובה, אחריות, אסרטיביות ויעילות, יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות וגם יכולת עבודה בצוות.
    גישה שירותית, יחסי אנוש טובים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5820807
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 17 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לחברה מובילה בתחום עיצוב טקסטיל לבית, למנהל מחלקת פרויקטים בתל-אביב, דרוש /ה עוזר /ת לניהול האדמיניסטרציה במחלקה, תאומים ועזרה בניהול הפרויקטים.
    מדובר במחלקה קטנה בהיקף של 2 עובדים.
    תפקיד רוחבי, הכולל מגוון תפקידים.
    היקף המשרה: 5 ימים בשבוע,
    09.30-16.30.
    דרישות:
    מהיר /ת - קליטה ומהיר /ת עבודה.
    מסודר /ת ומאורגן /ת.
    שליטה מלאה בתוכנות OFFICE לרבות אקסל.
    יכולת לתפקד במצבי לחץ.
    נבון /ה, תודעת שירות גבוהה, גישה חיובית.
    ידע בחשבשבת - יתרון.
    ידע באנגלית - יתרון.
    זיקה לתחום עיצוב פנים - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5809757
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?