איוש עמדת הקבלה וקבלת קהל, במקביל ויחד עם מזכירה נוספת בקבלה.
מענה טלפוני. תיאום פגישות וניהול יומנים.
מתן מענה ועזרה לכלל בעלי התפקידים בחברה.
ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות נוספות כגון תיוקים, דאגה לסביבת המשרד, אירוח פגישות, וכיו"ב.
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה משרדים והיכרות עם תוכנות האופיס חובה.
יכולת בינאישית טובה חובה.
אוריינטציה טכנולוגית מפותחת יתרות משמעותי.
יכולת ארגון, ניהול זמן ויכולת עבודה תחת לחץ.
נכונות לעבודה במשרה מלאה. ימים א-ה, בשעות 08:00-17:00 או 09:00-18:00.
נכונות ויכולת הגעה נוחה לרמת החיל בתל אביב.
*המשרה מנוסחת בלשון זכר, אך פונה כמובן לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.