במסגרת התפקיד:
קבלת לקוחות המגיעים למרכז השירות בצורה מקצועית ושירותית, זיהוי צרכיהם והבנת בקשותיהם.
הכנת הצעות מחיר מפורטות עבור העבודות הנדרשות, והסבר ברור על העלויות והרכיבים הכלולים.
מסירת הרכב ללקוח לאחר סיום הטיפול, תוך מתן הסבר מפורט על העבודות שבוצעו.
ניהול ותיעוד מדויק של כלל האינטראקציות עם הלקוחות והעבודות שבוצעו.
עבודה שוטפת מול ממשקים פנים ארגוניים.
משרה מלאה ימים א'-ו'
מה אנחנו מציעים?
* הסמכה מקצועית מטעם טויוטה
* ארוחות מסובסדות
* אירועי חברה וגיבוש
* סביבת עבודה משפחתית
דרישות:
- ניסיון קודם בתחום הרכב- יתרון משמעותי.
- ניסיון קודם בשרות לקוחות פרונטלי- חובה.
- שליטה מלאה ביישומי מחשב (אקסל/וורד).
- תודעת שירות גבוהה, אדיבות וסבלנות.
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
- סדר, ארגון ודיוק בפרטים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.