לחברת קפיטל פלטינום חברת נדל"ן הממוקמת בתל אביב, דרוש/ה מנהל /ת משרד עוזר/ת אישי/ת למנכ"ל.
היקף משרה מלאה, ימים א'-ה'.
מיקום העבודה: תל אביב- יגאל אלון 94, מגדלי אלון 2 (קרוב לתחנת רכבת השלום).
במסגרת התפקיד:
מתן מענה אדמיניסטרטיבי למנהלי החברה,
ניהול משרד, אירוח, ניהול יומן, תיאום פגישות, ניהול מלאי וציוד המשרד, מענה טלפוני.
תשלום לספקים, אישור חשבונות, ביצוע העברות בנקאיות עבודה מול רו"ח וספקי חברה וניהול תהליכים משרדים משרדי שוטף.
ניהול משימות ובקרה על תהליכי עבודה מול עובדי החברה באופן שוטף.
דרישות:
* תואר ראשון הנדסת תעשייה וניהול/ כלכלה בציונים גבוהים / פסיכומטרי גבוה במיוחד.
* ניסיון באישורי חשבונות והצעות מחיר רכש העברות בנקאיות / תשלומים.
* ניסיון בקידום והובלת תהליכים. מול ספקים רוכשי דירות בנקים.
* יכולות גבוהות והבנה של התנהלות עסקית עדיפות בעולמות הנדל"ן.
* ניסיון רב Excel.
* תקשורת טובה עם לקוחות וספקים בנושא כספים.
* הבנה בסיסית בנושא כספים והנהלת חשבונות.
* ניסיון בניהול צוות ופרויקטים פנים ארגונים.
*מבוקש לצרף מכתב נלווה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.