דף הבית » משרות לפי חברות » חוצה ישראל
חוצה ישראל

    דרושים חוצה ישראל

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- חוצה ישראל

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- חוצה ישראל אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    2 ימים
    היקף המשרה: משרה מלאה
    תנאים נוספים:רכב צמוד
    לקבוצת חברות בתחום הבינוי והתשתיות דרוש /ה כלכלן /ית לבקרה תקציבית בפרויקטים בביצוע ובתפעול.
    התפקיד כולל: ליווי בניית תקציב לפרויקטים בהתאם לחוזה ולכתבי הכמויות.
    בקרה תקציבית חודשית אל מול לוחות הזמנים וביצוע בשטח.
    בקרה תקציבית לפרויקטים בתפעול.
    ניתוח נתונים והצגתם בישיבות בקרה תקציבית.
    בקרה תזרימית לפרויקטים.
    הטמעת הבקרה התקציבית במודול "בקרה תקציבית" במערכת הפריורטי.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה /ראיית חשבון /הנדסה אזרחית /הנדסת תעשיה וניהול - חובה.
    ניסיון בתחום הבקרה התקציבית מענף הבניה - חובה.
    ידע וניסיון על תוכנות OFFICE לרבות PPT - חובה.
    שליטה ברמה גבוהה בתוכנת EXCEL - חובה.
    ניסיון בעבודה על תוכנת הפריורטי - חובה, עבודה על מודול בקרה תקציבית - יתרון רב.
    אנגלית ברמה גבוהה - יתרון.
    יחסי אנוש טובים.
    יכולת עבודה מול ממשקים מרובים.
    יכולת ביטוי ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6088398
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    התפקיד כולל:
    הכנת תקציב רב שנתי (סולו + מאוחד).
    הכנת דוחות ביצוע תקציב רבעוניים ושנתיים (כולל התאמתם לדוח כספי IFRS), כולל ניתוחים לסטיות.
    ביצוע בקרות תקציב שוטפות.
    הנחיית אנשי כספים בשטח (הפצת מכתבים, חוזרים).
    הכנת קבצים לחישובים אקטואריים ובדיקת תחשיבי פרישה של עובדים.
    בדיקה ואישור תשלומי שכ"ט לעורכי דין (בהתאם לכללים והנחיות רשות החברות).
    אישור הסכמים/התחייבויות עם ספקים ונותני שירות בהתאם למדרג סמכויות (במטה החברה).
    חישוב עדכוני הצמדות בתחומים שונים והפצת חוזרים לאנשי מחשוב וגורמים נוספים.
    דרישות:
    תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות/כלכלה ומנע"ס/כלכלה מורחב.
    רו"ח מוסמך/ת - יתרון משמעותי.
    ניסיון של מעל 3 שנים בבניית תקציבים ובקרה תקציבית - חובה.
    יכולת וניסיון בניהול עובדים - יתרון.
    יכולת ניתוח ומתן הסברים.
    יכולת עבודה מול גורמי ניהול בכירים.
    שליטה מלאה ביישומי אופיס ואקסל בפרט.
    יכולת למידה מהירה.
    יכולת עבודה עצמאית ועבודה תחת לחץ.
    היכרות עם גופים ממשלתיים/ציבוריים - יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6085763
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 12 שעות
    חברה חסויה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה ציבורית / ממשלתית
    דרוש/ה כלכלן /ית, התפקיד דורש הבנה והיכרות אינטימית עם כל הפרויקטים הפעילים בחברה, הבנת המודל הכלכלי מאחורי כל פרויקט, מודל ההפעלה, ניתוח הפעילות של הפרויקט בתקופה המדווחת לאור התוצאות הפיננסיות.
    - בנייה ותחזוקה של התחזיות הפיננסיות של החברה.
    - בניית מודלים פיננסיים ותכניות עסקיות עבור מכרזים והזדמנויות שהחברה תבקש להתמודד עליהן.
    - חיוב הלקוחות ורישום ההוצאות.
    - הובלת תהליך הכנת התקציב יחד עם חשב החברה.
    - הכנת מודלים ותכניות עסקיות למכרזים והזדמנויות של החברה.
    - ניתוחי עומק של ביצועי פרויקטים.
    -הובלת תהליך הכנת התקציב השנתי של החברה.
    - בנייה, ניהול, תחזוקה ודיווח של התחזית הפיננסית של החברה.
    - הגדרה, מדידה ודיווח של KPIs.
    - פיתוח דוחות וכלי דיווח עבור מחלקת כספים.
    - אחריות על יישום מודלים, דוחות ו- Dashboard במערכת BI.
    - אחריות על הכנה, ניתוח והפצה של דו"ח מכרזים.
    דרישות:
    - הכשרה ככלכלן/ית.
    - ניסיון בבניית מודלים כלכליים.
    - יכולת גבוהה ביותר באקסל (כולל תכנות)
    - ניסיון מקצועי ככלכלן/ית מוביל/ה (לא חלק מצוות).
    - ידע והבנה בבסיסי נתונים של מערכות פיננסיות
    - הבנה חשבונאית.
    - ניסיון במערכות BI.
    - ניסיון מחברת שירותים - יתרון.
    - ניסיון בתמחור למכרזים ציבוריים - יתרון.
    - אחריות, דייקנות, יכולת עבודה תחת לחץ, נכונות לשעות מאומצות
    -ניסיון עבודה ככלכלן/ית יחיד/ה (לא בצוות) או מנהל/ת צוות/מחלקה.
    - ניסיון עבודה ככלכלן/ית של 5-7 שנים.
    - אנגלית ברמה טובה (דיבור + כתיבה) המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6097993
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    מרטנס הופמן שירותי מחשוב
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לארגון בנקאי דרוש/ה מנהל/ת תהליכים בנושא אשראי.
    דרישות:
    ניסיון של שנתיים לפחות בניתוח מערכות.
    ניסיון באפיון דרישות.
    ניסיון בניתוח תהליכים עסקיים.
    ניסיון במערכות פיננסיות/רקע בתחומים פיננסיים, כלכליים.
    ידע בתחום הבנקאות באשראי.
    ידע וניסיון בהבנת תהליכים וממשקים בין מערכות שונות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6080177
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 14 שעות
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה המשמשת זרוע ביצוע מובילה של הממשלה להקמת מיזמים ופרויקטי תשתית לאומיים, דרוש /ה מנהל /ת תחום תחבורה ציבורית לחטיבת הרכבות הקלות.
    דרישות:
    תואר אקדמי ראשון (עדיפות לבעלי/ות תואר בהנדסה אזרחית או בתכנון ערים או בגיאוגרפיה או אדריכלות).
    ניסיון מקצועי של 5 שנים לפחות בתכנון או ניהול של פרויקט בתחום התחבורה.
    ניסיון מקצועי בניהול תכנון ובקרה על פרויקטי תחבורה ציבורית.
    ניסיון בעבודה עם גורמים ציבוריים כגון: גורמים ממשלתיים, חברות ממשלתיות, חברות עירוניות, חברות תשתית - יתרון.
    ניסיון מקצועי בניהול תכנון ובקרה על פרויקט בתחום תשתיות תחבורה- יתרון.
    ניסיון מקצועי בניהול תכנון ובקרה בפרויקטים גדולים- יתרון.
    ניסיון בפרויקטי זכיינות PPP - יתרון.
    שליטה מלאה ביישומי office בדגש על אקסל ו-PPT.
    עברית ברמת שפת אם, אנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6097581
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 14 שעות
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה המשמשת זרוע ביצוע מובילה של הממשלה להקמת מיזמים ופרויקטי תשתית לאומיים, דרוש /ה מנהל /ת תחום בטיחות לייזום תהליכי בחינה והטמעה של טכנולוגיות רכבתיות מתקדמות בפרויקט, ניהול תהליכי עבודה הקשורים בבטיחות רכבתית, לרבות:
    מיפוי הטכנולוגיות הרלוונטיות ואפיון צורכי הפרויקט בתחום הטכנולוגיות.
    אינטגרציה של הצרכים ובחינת המשמעויות הנובעות מהן על ידע הפרויקט.
    בקרת אופן הטמעת הצרכים הטכנולוגיים במסמכי המכרז הזכייני.
    ליווי מימוש הנושאים הטכנולוגיים בתהליכי העבודה של הזכיין.
    ריכוז, הובלה, ליווי, הנחיה ובקרה על תהליכי בטיחות הרכבתית בכל שלבי פרויקט.
    ממשק מול חברת SISA של הפרויקט.
    ניהול, ליווי ובקרת סיכוני בטיחות בכל שלבי הפרויקט.
    ליווי ובקרת תהליך קבלת היתר ההפעלה.
    בקרת הבטיחות הרכבתית בשלב הפעלת הפרויקט: ניתוח ולקחי אירועים, בקרת פרוצדורות ודרישות.
    שיפור, בקרת מערכת ניהול הבטיחות.
    ניהול ממשק מול משרד התחבורה ומול רגולטורים בתחום טכנולוגיות והבטיחות.
    דרישות:
    תואר ראשון לפחות בתחומי ההנדסה.
    ניסיון מקצועי של 4 שנים לפחות בניהול פרויקטים.
    ניסיון בבחינה וניהול יישום טכנולוגיות חדשות, יינתן יתרון לתחומי דיגיטציה ו/או תחבורה.
    ניסיון עבודה בגופים ממשלתיים ומול גורמים ציבוריים כגון: גורמים ממשלתיים, חברות ממשלתיות, חברות עירוניות, חברות תשתית.
    ניסיון בהפעלה וניהול צוותי מומחים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6087902
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 17 שעות
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה, דרוש /ה לתפקיד מהנדס /ת מכרזים.
    אחריות לניהול תמחור מכרזים בתחומי תשתיות ומתקני מים. התפקיד כולל ניהול פרויקט התמחור, הגשת המכרזים, ליווי מו"מ עם קבלני משנה וספקי ציוד, ריכוז הצעות מספקים וקבלנים, הכנה וגיבוש מסמכי מכרז.
    דרישות:
    תואר בהנדסה אזרחית /חשמל /מים.
    ידע הנדסי והבנה בעולם הביצוע ניסיון כמהנדס /ת ביצוע או מנהל /ת פרויקט.
    ניסיון בהגשת מכרזים בתחומי התשתיות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6024291
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    3 ימים
    מיקום המשרה: ראשון לציון וחולון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לרשת קמעונאות מזון בפריסה ארצית דרוש /ה קניין /ית למחלקת הסחר.
    ניהול מו"מ עם ספקים.
    בניית תכניות עבודה וניהול תקציבים.
    טיפול בתמחור של מוצרי הקטגוריה.
    הגדרת מחירי מכירת המוצרים בקטגוריה.
    הגדלת נתחי שוק.
    ניתוח נתוני רווח גלמי, מלאי, מכירות ומחיר.
    שיתוף פעולה עם גורמים בחברה.
    תכנון פעילות מסחרית ושיווקית במוצרי הקטגוריה.
    אחריות על נראות ותצוגות בחנויות.
    העבודה 6 ימים בשבוע.
    דרישות:
    ניסיון של 3 שנים לפחות בתחום הסחר הקמעונאי.
    תואר רלוונטי - רצוי.
    אנגלית ברמה גבוהה - רצוי.
    הכרה ושליטה במידע בתחום.
    מיומנות ויכולת ניהול מו"מ.
    הבנה עסקית ויכולת ניתוח ובקרה.
    יכולת אלתור ועבודה "מחוץ לקופסא".
    רעב /ה להצלחה.
    יחסי אנוש מעולים.
    עמידה בלחצים ונכונות לעבודה קשה ומאתגרת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6000413
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    6 ימים
    מיקום המשרה: חולון
    היקף המשרה: בכירים ומשרה מלאה
    חברת עמידר הינה חברה ממשלתית ומהווה זרוע ביצועית של ממשלת ישראל בתחום הדיור הציבורי וכן בפרויקטים נוספים המוטלים עליה כגון התחדשות עירונית, שיקום שכונות ועוד.
    החברה החלה בהליך למינוי סמנכ"ל כספים לחברה.
    עיקרי תפקידי סמנכ"ל הכספים:
    אחריות כוללת על תחום הכספים בחברה.
    אחריות על עריכת דוחות כספיים, נושאים כלכליים, תמחיר, מימון, השקעות ותזרים המזומנים בחברה.
    * ניהול מו"מ עם גורמים ממשלתיים בנושא תקציבי החברה ומול גורמים עסקיים.
    * גיבוש וניהול תקציב ההשקעות וההוצאות השנתי והרב שנתי.

    משרת סמנכ"ל הכספים תהיה מוגבלת לתקופה של 5 שנים. אפשרות הארכת כהונה הינה בהתאם לכללי רשות החברות.
    דרישות:
    1. תושב/ת ישראל שמלאו לו 25 שנה לפחות;
    2. בעל/ת השכלה(*) וניסיון בתחום הפיננסי (כגון ניהול כספים או תקציבים): רואה/ת חשבון מוסמך/ת או בעל/ת תואר אקדמי בחשבונאות עם ניסיון בתחום הפיננסי של 7 שנים לפחות, לגבי כל אחד מהם, או - בעל/ת תואר אקדמי בכלכלה, מנהל עסקים או הנדסת תעשייה וניהול, עם ניסיון בתחום הפיננסי של 10 שנים לפחות;
    ובלבד שבלפחות 4 שנים מתקופת הניסיון בתחום הפיננסי עסק המועמד בעריכה או בביקורת של דוחות כספיים או היה אחראי על עריכת הדוחות כספיים, בארגון בעל מחזור כספי שנתי ממוצע של 250 מלש"ח לפחות.
    3. כשיר/ה להתמנות כדירקטור/ית בעל/ת מומחיות חשבונאית ופיננסית (**) ובכלל זאת בעל/ת ניסיון וידיעות לגבי:
    3.1. סוגיות חשבונאיות וסוגיות בקרה חשבונאית האופייניות לחברה בעלת מחזור כספי שנתי ממוצע של 250 מלש"ח לפחות.
    3.2. תפקידו של רואה החשבון המבקר והחובות המוטלות עליו.
    3.3. הכנת דוחות כספיים ואישורם לפי חוק ניירות ערך ולפי כללי חשבונאות מקובלים.
    4. בעל/ת ניסיון של חמש שנים לפחות באחד מאלה, או בעל ניסיון מצטבר של חמש שנים לפחות בשניים או יותר מאלה:
    4.1. תפקיד סמנכ"ל כספים בכפיפות ישירה למנכ"ל בארגון בעל מחזור כספי שנתי ממוצע של 400 מלש"ח לפחות או תפקיד אחר בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כספים בארגון בעל מחזור כספי שנתי ממוצע של 500 מלש"ח.
    4.2. כהונה ציבורית בכירה או בתפקיד בכיר בשירות הציבורי - בתפקיד בכיר בשירות המדינה מדרגה 43 ומעלה או בדרגת אל"מ ומעלה בצה"ל או בתפקידים מקבילים בזרועות הביטחון וההצלה, ובתנאי שהניסיון בתפקידים האמורים הינו בנושאים כלכליים או מסחריים, ובעל/ת ניסיון כמפורט לעיל.
    4.3. תפקיד בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כספים בארגון בעל מחזור כספי שנתי ממוצע של 300 מלש"ח העוסק בתחומי פעילותה העיקריים של החברה (***).
    5. בעל/ת ניסיון ניהולי (ניהול ישיר של 5 כפיפים לפחות) של חמש שנים לפחות;
    (*) תואר מהתארים המפורטים לעיל, ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שלגביו התקבל אישור שקילות מהגף להערכת תארים במשרד החינוך.
    (**) דירקטור בעל מומחיות חשבונאית ופיננסית: מי שבשל השכלתו, ניסיונו וכישוריו הוא בעל מיומנות גבוהה והבנה בנושאים עסקיים חשבונאיים ודוחות כספיים באופן המאפשר לו להבין לעומקם את הדוחות הכספיים של החברה ולעורר דיון בקשר לאופן הצגתם של הנתונים הכספיים.
    (***) תחומי הפעילות העיקריים של החברה: ניהול נכסים, פיתוח וקידום פרוייקטים בתחום הנדל"ן ומתן שירותים (כמפורט בדו"ח הכספי של החברה).

    תחומי ניסיון נוספים המהווים יתרון:
    1. ניסיון בתפקיד בכיר בתחום הפיננסי (סמנכ"ל כספים או תפקיד בכיר בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כספים) בחברה ציבורית או חברת אגרות חוב, כהגדרתן בחוק החברות, התשנ"ט-1999 במשך 3 שנים לפחות;
    1. תואר שני בכלכלה/ מנהל עסקים ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או בעל תואר מחו"ל שלגביו התקבל אישור שקילות לתואר ראשון במשפטים מטעם הגף להערכת תארים במשרד החינוך;
    2. רו"ח מוסמך;
    3. ניסיון בניהול מו"מ עסקי/מסחרי במשך 3 שנים לפחות;
    4. ניסיון בליווי ופיקוח על מכרזים והתקשרויות במשך 3 שנים לפחות;
    5. ניסיון בעבודה ב/מול חברות ממשלתיות או בעבודה ב/מול משרדי ממשלה או רשויות ממשלתיות;
    6. ניסיון כדירקטור/ית ו/או בעבודה מול דירקטוריון/הנהלה בכירה בארגון המעסיק לפחות 200 עובדים אורגניים;
    7. היקף הפעילות של החברות בהן כיהן המועמד בתפקיד סמנכ"ל כספים או תפקיד בכיר בכפיפות ישירה לסמנכ"ל כספים;
    8. ניסיון ניהולי בתחום הכספים;

    מועד אחרון להגשת מועמדות: 25/2/2021 בשעה 24:00
    הגשת המועמדות תהא באמצעות לחיצה על "הגשת מועמדות" בצירוף קורות חיים מפורטים, מסמכים, תעודות ואישורים המעידים על תנאי הכשירות לתפקיד, שמות של ממליצים, וכן כל מסמך אחר הנראה למועמד כרלוונטי לשקילת מועמדותו על ידי ועדת האיתור, ובהתאם 
    להוראות המפורטות בשאלון. החברה שומרת על זכותה לבצע איתור אקטיבי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6071042
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 16 שעות
    אדידס ישראל
    Location: Holon
    Job Type: Seniors and Full Time
    we are hiring FP&A specialist.
    Support the FP&A process for the local Finance Team. 
    Focusing on Wholesale, Franchise and CORP.
    Ensure timely & accurate monthly, quarterly and yearly reporting
    Build financial models to evaluate new business opportunities, to analyze current business performance driving improved sales and profitability.
    Act as a strategic partner to develop action plans that assure delivery financial results.
    Help to monitor, manage and forecast P&L and BS Items to ensure fiscal accountability.
    Develop and monitor the appropriate metrics / KPIs to ensure profitability.
    Responsible for the financial analysis, project valuations and market analysis.
    Conduct deep analysis to inform and create financial plan strategies by partnering with internal business and finance partners.
    Support WHS & FRA partners in the construction of forecast accuracy.
    Help to drive the budgeting, forecasting, and close processes f.
    Requirements:
    -Knowledge in Finance and Accounting and high level understanding and experience with FP&A.
    -Industry specific experience preferred including experience in a Retail organization including Wholesale and Franchise.
    -Excellent communication skills and high degree of stakeholder orientation.
    -Advanced skills in Excel, PowerPoint and MicroStrategy or other reporting software.
    -Familiarity with SAP preferred.
    -Ability to effectively present information and respond to questions from senior executives, cross functional business leaders, and peers.
    -Ability to be detail oriented and manage multiple priorities to accomplish assignments simultaneously under tight timelines.
    -Innovative, strong result & action-oriented, proactive and solution-minded team player.
    -High degree of self-management, enthusiasm, drive and commitment to constant improvement.
    -Fluent English.
     
    Show more...
    6061215
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?