דף הבית » כל החברות »  דרושים חוצה ישראל
חוצה ישראל

דרושים חוצה ישראל

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות חוצה ישראל (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעמידר
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
תיאור תפקיד כללי:
1. תכלול וביצוע אינטגרציה בין כל תחומי הפעילות באגף.
2. ביצוע בקרה ומעקב על משימות באחריות אגף אכלוס (ביקורי מעגל, פינוי פולשים, אכלוס וכד').
3. סיוע בפיקוח ובקרה על ספקי השירות בבתי גיל זהב (דוחות, איכות, עמידה בהסכמים, תשלומים).
4. בחינה ועדכון נהלי האגף.
5. מענה ואסקלציה לפניות המתקבלות מהשטח.
6. כתיבת פרוטוקולים ומעקב אחר ביצוע משימות העולות בפורומים השונים.
7. סיוע בבחינת איכות העבודה המתבצעת בבתי גיל הזהב ע"י ממשקים שותפים (תפעול, סגנים, רכזות כספים).
8. ריכוז קריאות שרות, בקשות לפיתוח ואחריות והעלאת צרכים למול מנהל טכנולוגיות.
9. טיפול ומענה לפניות ציבור באחריות האגף.
10. בניית הדרכות מקצועיות לבעלי עניין בתחומים עליהם אחראי האגף בשיתוף מנהלי המחלקות הרלוונטיות.
11. ניהול מתכלל מקצועי כולל בקרת עמידה ב- SLA, תכנון מול ביצוע.
12. ריכוז והכנת חומרים לדיונים מקצועיים.
13. הובלת תהליכי שיפור שירות בתחומי אכלוס דיור והגיל השלישי.
14. תחקור וניתוח מסקנות מתוך מערכות BI ואקסל, הצלבת מידע והצגת דו"חות למנהלת האגף.
15. יישום תובנות והסקת מסקנות על פי נתוני בקרה ומעקב ובקרה על יישום המסקנות.
16. משימות פרויקטאליות מזדמנות בהתאם לצרכי האגף.
17. יציאות לביקורים ובקרות בשטח, בתי גיל זהב, מקבצי דיור ומרכזי שירות.
18. סיוע לכל מטלה, משימה והנחייה אשר תידרש בקשר לתפקיד ו/או על פי הנחיות הממונה.
דרישות:
1. תואר ראשון המוכר על ידי מוסד אקדמי, רישיון נהיגה חובה
2. ניסיון בעבודות מטה וניהול פרויקטים מקצה לקצה
3. ניסיון ניהולי של 3 שנים לפחות בהפעלת 2 עובדים.
4. ניסיון בעבודה על מערכות BI ומאגרי נתונים גדולים ובניית דו"חות בכלי ניתוח מידע (יתרון).
5. ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול ידע, מערכת ניהול פניית לקוחות, מערכות ניהול ידע ובקרה (יתרון).
6. ניסיון אנליזת והצגת נתונים, בקרה, אינטגרציה, עיבוד וניתוח נתונים מעמיק ממספר רב של מערכות.
7. ניסיון ושליטה על EXCEL ויישומי OFFICE.
8. הכרות עם תחומי המקצועיות המטופלים במנהל השירות - יתרון.
9. ניסיון בניהול/ הפעלת ספקים חיצוניים.
10. בעל כושר ארגון וניהול, יוזם, יושר ואמינות, סגנון עבודה עצמאי ויכולת קבלת החלטות.
11. יכולת למידה עצמית, ויכולת הסקת מסקנות, ניתוח נתונים וגיבוש המלצות.
12. יכולת ניסוח טובה בעל פה ובכתב, יכולת ניהול אפקטיבי של ממשקים בתוך החברה ומחוצה לה.
13. יכולת עמידה בלחץ ותיעדוף משימות.
14. ראייה מערכתית, יסודיות, יכולת ירידה לפרטים, יכולת אנליטית והסקת מסקנות.
15. יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות ראש גדול, יוזמה ויכולת לנהל תהליכים באווירה משותפת.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8421587
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: משרה מלאה
לקבוצת תחבורה גדולה ומובילה, לאגף התחבורה הציבורית דרוש/ה: מנהל /ת תפעול בכיר/ה לתפקיד מפתח בהנהלת התחבורה הציבורית, האחראי/ת על עיצוב, הובלה ויישום האסטרטגיה התפעולית ברמה הארצית. כפיפות: סמנכ"ל תחבורה ציבורית. ניהול של כ 120 עובדים.
תחומי אחריות מרכזיים:
הובלה אסטרטגית של תחום התפעול: גיבוש וביצוע אסטרטגיית התחבורה הציבורית, בניית תוכניות עבודה ארציות, קביעת מדיניות תפעול בתחומי תנועה, איכות ובטיחות.
אחריות כוללת לניהול תחומי התנועה, הבטיחות,האיכות, מצויינות תפעולית ברמה ארצית.
ניהול המשאבים התפעוליים צי רכב, עובדים ותשתיות בהיקף רחב.
הובלת תהליכי התייעלות, חדשנות טכנולוגית ושיפור ביצועים.
פיקוח על תחומי תכנון התנועה, הנדסת תנועה וריכוז ארצי.
ניהול הקשרים האסטרטגיים עם משרד התחבורה, רשויות מקומיות וגורמי רגולציה.
אחריות כוללת על מערך הבטיחות והאיכות, בקרה ותחזוקת צי הרכב.
ניהול ישיר של 4 מנהלים בכירים והובלתם לפיתוח אישי וניהולי.
דרישות:
ניסיון מוכח בניהול בכיר של מערכות תפעול מורכבות בפריסה ארצית (מאות עובדים).
תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול / כלכלה/ לוגיסטיקה או תואר אקדמי רלוונטי אחר.
תואר שני יתרון
ניסיון בהובלת מנהלים בכירים וצוותי שטח רחבים.
אוריינטציה עסקית ויכולת ניהול מבוססת נתונים (KPIs).
כישורים נדרשים:
ראייה מערכתית ויכולת קבלת החלטות מורכבות בסביבה רגולטורית.
יכולת הנהגה והובלת שינוי בארגון רחב היקף.
ניהול ממוקד תוצאות ויישום יעדים מדידים.
תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים.
יכולת למידה מתמדת, פיתוח אחרים והובלת תהליכי שיפור מתמשכים.
תפקיד זה מתאים במיוחד ל:
מנהלי מפעלים גדולים, מנהלי לוגיסטיקה ומרלו"גים, או מנהלי תפעול ואופרציה תעשייתית רחבה (ייצור, תפ"י, או"ש) המעוניינים להשתלב בתחום התחבורה הציבורית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8381927
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה
הצטרפו לנבחרת המובילה של מרכז השירות הגדול שלנו בתור מנהל /ת טכני למחלקת המכונאות!
אם אתם מחפשים אתגר חדש שבו תוכלו להביא לידי ביטוי את יכולות הניהול והכישורים הטכניים שלכם, זו ההזדמנות שלכם להשתלב בסביבה דינמית ומתקדמת.
במסגרת התפקיד, תהיו אחראיים על ניהול העבודה והצוות במחלקה, ותפגשו בצוות מקצועי מחויב לחדשנות ולמצוינות טכנית.
דרישות:
- שליטה באנגלית טכנית ברמה גבוהה.
- ניסיון ניהולי קודם בעבודה עם צוותים טכניים.
- מינימום שנתיים ניסיון קודם בתפקיד דומה.

המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410748
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בשיא ג'וב
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים: מספר סוגים
לחברה מובילה בענף הרכב דרוש/ה מנהל /ת השבחה ושירות ארצי
התפקיד כולל:
- אחריות על כל תהליכי ההשבחה והתיקונים במתחמי המכירה
- ניהול מכרזים ומו"מ מול ספקים בכל הנוגע להסדרי עבודה (צמיגים, מצברים...)
- בקרת הוצאות השבחה ותיקונים
- סטנדרטיזציה של תהליכי רכש ואספקה בסניפים
- עבודה מרובות ממשקים (פנימיים וחיצוניים): סניפי החברה, מוסכים, חלפים ומרכזי שירות
- אחריות בנושא שירות ומענה after sale ללקוחות החברה
משרה מלאה: א-ה 8:00-18:00, שישי לסירוגין
מיקום: בני ברק
* נא לציין ציפיות שכר
* כולל רכב
דרישות:
ניסיון בהשבחת רכבים מחברת ליסינג חובה
משא ומתן עם ספקים - חובה
ידע טכני ומעשי בענף הרכב החדש / משומש חובה
אסרטיביות ויכולת הובלה, לצד גמישות לצרכים
תואר ראשון אקדמי - יתרון
רישיון נהיגה רכב פרטי בתוקף חובה
יידע ב EXCAL office, הפקה וניתוח דוחות - חובה
היכרות עם מערכת SAP, CRM - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424491
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בSecretary
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
לחברת מחקרים יחודית ברמת אביב דרוש /ה כלכלן/ית למשרה מלאה - החלפה לחל"ד.
המשרה לתקופה של לפחות 9 חודשים, עם אופציה להארכה. תחילת עבודה - דצמבר 2025.
שעות העבודה בימים א-ה בין השעות 8-17. אפשרות ליום בשבוע היברידי
המחקרים במגוון תחומים טכנולוגיים, העבודה בצוות.
התפקיד כולל: בקרה תקציבית, הכנת והגשת תוכניות ותקציבי מחקר, דיווחים תקופתיים,
הכנת וליווי ביקורות של הרשות לחדשנות בפורמט דומה לחברות סטארט-אפ,
בקרת מענקי מחקר מגופים שונים ועוד.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מינהל עסקים. נסיון בבקרה תקציבית,
נסיון בעבודה מול הרשות לחדשנות - יתרון.
מיומנויות אופיס ברמה גבוהה - בעיקר Excel, נסיון ב- SAP - יתרון.
אנגלית ברמה גבוהה - כתיבה, קריאה, דיבור, אחריות ודייקנות, יכולת עבודה בצוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8376043
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בONE ZERO - הבנק הדיגיטלי
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל ניהול מערך התפעול של תחום ניירות ערך בבנק, אחריות כוללת על תהליכים תפעוליים, ממשקי עבודה עם גורמים פנימיים וחיצוניים, עמידה ברגולציה, שיפור תהליכים, ניהול צוות עובדים, והובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום.



מה מחכה לך?
ניהול שוטף של פעילות התפעול בתחום ניירות ערך (ישראלי וזרים)
אחריות על תהליכי קליטה, סליקה, דיווחים רגולטוריים, ותיאום מול גופים חיצוניים (ברוקר, קסטודיאן, בורסה, ספקים וכו')
ניהול צוות עובדים: גיוס, חניכה, פיתוח מקצועי והובלה לעמידה ביעדים
שיפור תהליכים תפעוליים, הטמעת אוטומציה
עבודה מול ממשקים פנימיים: מערכות מידע, רגולציה, שירות לקוחות, ציות, ניהול סיכונים ועוד
הובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום ניירות ערך
אחריות על עמידה בדרישות רגולציה, ניהול סיכונים תפעוליים וביקורת
דרישות:
למי זה מתאים?
ניסיון של לפחות 5 שנים בתפעול ניירות ערך, מתוכן לפחות 2 בתפקיד ניהולי
ניסיון קודם בעבודה בגוף שהוא חבר בורסה - חובה
היכרות מעמיקה עם רגולציה בתחום ניירות ערך בישראל ובארה"ב
ניסיון בעבודה מול מערכות תפעוליות בנקאיות
יכולת למידה מהירה של מערכות חדשות וזיקה טכנולוגית גבוהה
יכולת ניהול והנעת עובדים, עבודה בסביבה מרובת ממשקים
חשיבה תהליכית, יכולת ניתוח והובלת שינויים
תואר בתחום כלכלה / מנהל עסקים / ראיית חשבון - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8412741
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בויצו
סוג משרה: משרה מלאה
כפר הנוער ויצו נחלת יהודה בראשון לציון מגייס מנהל כספים, תפעול וכוח אדם.
התפקיד כולל:
תפקיד ייחודי בו נדרשת התבוננות ואחריות חינוכית-חברתית לצד ניהול כספי ותפעולי של הכפר.
אחריות על המערך הכספי, הרכש, האחזקה והפיתוח הכללי של הכפר ובית הספר.
בנייה וניהול תקציב שנתי של כפר הנוער.
ניהול מערך המשאב האנושי בכפר, לרבות תהליכי גיוס וקליטת עובדים, שינויי תפקיד ואחריות על תחום הפרט והשכר.
אחריות על המערך האדמיניסטרטיבי בכפר, קשר עם גורמים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים.
יזמות תפעולית, פיתוח פיזי של הכפר, טיפול במכרזים וכד'.
דרישות:
תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המל"ג במנהל עסקים /חשבונאות/ כלכלה.
תואר שני (בכלכלה, מנע"ס, חשבונאות או משפטים) - יתרון.
ניסיון בן 3 שנים לפחות בבניית תקציב ומעקב אחר הביצוע בהיקף של לפחות 20 מיליון שקל.
התחייבות להשתתף בתכנית מנהלים להכשרה פיננסית וניהול מלכ"רים בהתמחות מוסדות חינוך.
ניסיון מוכח בניהול צוות עובדים.
ניסיון בתפקיד מנהל /ת אדמיניסטרטיבי /ת בכפר נוער ו/או קריית חינוך יתרון.
ניסיון בעבודה מול גופי ממשלה וגופים מוסדיים יתרון.
ידע בתחום מינהל המשאב האנושי.
ניסיון מוכח בסביבת עבודה רב מערכתית, בתנאי לחץ ובמספר פרויקטים במקביל.
יצירתיות, יכולת להוביל תהליכי תכנון וחשיבה, יכולת קבלת החלטות ופתרון בעיות.
יכולת להציג עמדות ולייצג את כפר הנוער בתחום האחריות.
נכונות לעבודה בשעות עבודה רבות ובלתי שגרתיות.
יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה.
כושר ביטוי בכתב ובעל פה, ואנגלית ברמה טובה מאוד.
ניסיון בעבודה במערכת ERP.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8179332
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהמכללה האקדמית תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
כפיפות לסמנכ"לית כספים
אחריות על הפעילות הפיננסית של המכונים וההכשרות הכוללת:
הגשת התקציב השנתי ודוחות ביצוע להנהלת המכללה, לגופים המנהלים
ולוועדה לתכנון ותקצוב ות"ת
הוצאה לפועל של התקשרויות, חוזים, הסכמי עבודה ורכש בהתאם לתכנית
העבודה המאושרת.
הכנה, מעקב ובקרה של הסכמי עבודה ל סגל המכון לרבות אישורים,קליטה וסיומי העסקה מול משאבי אנוש ומדור שכר
בקרה ניתוח נתונים, הסקת מסקנות ו העברת עדכונים להנהלה באופן שוטף
עריכת ניתוחים כלכליים ובדיקת כדאיות של פרוייקטים
סיוע באפיון ובניית כלי בקרה וניתוח נתונים מחשובים
עבודה מול גורמים בכירים וממשקים במכללה
דרישות:
השכלה אקדמית עדיפות לבוגרי כלכלה, חשבונאות מנע"ס חובה

ניסיון מוכח בניהול תקציבים והתקשרויות של כ 10 מיליון ש"ח בשנה

בקיאות בתפעול מערכות כספים

הבנה טובה בתחום השכר והסכמי עבודה

אקסל ברמה גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424589
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בBDO OPEX
סוג משרה: משרה מלאה
חברת BDO OPEX מגייסת מנהל/ת מחלקת אופניים ותשתיות רכיבה במנהלת התחבורה רמת גן.

התפקיד מיועד לבעלי/ות יכולת הנעה רב תחומית והיכרות עמוקה עם עולם תחבורת האופניים וכלי התחבורה הקלים. התפקיד דורש יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יחסי אנוש מעולים ויכולת ייצוגיות מול תושבים ובעלי תפקידים שונים.

תיאור התפקיד:

גיבוש התווית ויישום מדיניות הרשות המקומית בתחומי האופניים וכלי התחבורה הקלים.
 הוצאה לפועל של תכנית העבודה העירונית לשבילי אופניים:
הובלה של תהליכי קבלת החלטות מול הציבור והנהלת העיר.
הובלה וניהול של תהליכי תכנון וביצוע של רשת שבילי האופניים, מול גורמי פנים וחוץ.
מעקב וניהול תחזוקה של שבילי אופניים קיימים.
מעורבות בתכניות תמ"ליות, תבע"יות, והיתרי בנייה
הובלת שינוי תפיסה ציבורית ועירונית, על ידי הוצאה לפועל של מיזמים משלימים לתשתית שבילי האופניים

קידום וטיפול באזורי "מיתון תנועה".
מתן מענה לפניות תושבים
השתתפות בפגישות ובסיורים ומתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים.
הובלה וניהול של תהליכי שיתוף ציבור.
ביצוע מטלות נוספות בשגרה ובחירום על פי צרכי הרשות והנחיות הממונה.

מאפייני העשייה הייחודים בתפקיד:
עבודה בשטח.
עבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך.
תיאום בין גורמים מקצועיים, נבחרי ציבור ותושבים.
דרישות:
השכלה -
בעל תואר אקדמי- בתחומים: הנדסה אזרחית, הנדסת בניין, הנדסת תעשייה וניהול, גיאוגרפיה, תכנון ערים, אדריכלות או מדעי החברה.

או הנדסאי בתחום: הנדסה אזרחית, הנדסת בניין, תעשייה וניהול או אדריכלות.
ניסיון-

עבור בעל תואר אקדמי: 4 שנות ניסיון מקצועי באחד או יותר מהתחומים הבאים: תכנון תחבורה, תכנון תחבורה ציבורית, תכנון שבילי אופניים ותשתיות רכיבה, תכנון עירוני, ניהול או פיקוח על תשתיות, תפעול תחבורה ציבורית, ניהול פרויקטים ברשות מקומית / בחברת תשתית בתחומים בעלי זיקה לתפקיד.
עבור הנדסאי: 5 שנות ניסיון מקצועי באחד או יותר מהתחומים שפורטו לעיל.

כישורים:
-יכולת קריאה והבנה של תכניות, שרטוטים, היתרים, וכיו"ב.
-יכולת ניהול, הובלה, ארגון, סמכותיות, תיאום ובקרה.
-קפדנות ודייקנות בביצוע.
-יכולת ניהול מו"מ וקבלת החלטות.
-ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת ביטוי טובה בכתב ובע"פ.

יישומי מחשב:
- היכרות עם תוכנות ה-OFFICE ושליטה בת וכנת אקסל.
-התמצאות בעבודה עם ממשקי תחבורה ציבורית אינטרנטיים) כגון: מערכת תלתן, מר קו, אתר המפות הארצי map.gov ועוד
-הכרות ועבודה עם ממשקי GIS כמו ArcGIS.

-יתרון לתושבי העיר / לבעלי זיקה לעיר ו/או למתניידים באופניים.  
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8423940
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: משרה מלאה
מיקום: שפלה כפיפות: מנהל תפעול, אגף תחבורה ציבורית
לתפקיד מרכזי באגף התחבורה הציבורית דרוש/ה מנהל /ת - קצין/ת בטיחות ראשי/ת בתעבורה, האחראי/ת על הובלת מדיניות הבטיחות של התחבורה הציבורית, ניהול צוות קציני בטיחות ארצי, והבטחת עמידה מלאה בתקנות התעבורה וסטנדרטים ארגוניים מחמירים.

תחומי אחריות מרכזיים:
הובלת מערך הבטיחות הארצי של התחבורה הציבורית בהתאם לתקנות פרק י סדרי בטיחות בהפעלת כלי רכב במפעלים.
ניהול מקצועי של כ-25 קציני בטיחות בתעבורה בפריסה ארצית.
בנייה והטמעה של תוכניות עבודה שנתיות לקידום תרבות בטיחות ונהיגה מקצועית.
פיקוח על תקינות כלי הרכב וביצוע ביקורות בטיחות (BB), תאונות דרכים, חריגי מהירות ותלונות נהגים.
הנחיית קציני בטיחות, הדרכת נהגים וקליטת עובדים חדשים בהתאם לנהלי הארגון.
ניהול קשרי עבודה שוטפים עם רשויות מקומיות, משטרה, משרד התחבורה, חברות ביטוח וגורמי חוץ נוספים.
דיווחים שוטפים להנהלת האגף על ביצועים, תוכניות עבודה והמלצות.
דרישות:
דרישות התפקיד:
- תואר ראשון חובה, הנדסה תעשייה וניהול / ניהול לוגיסטיקה / מנהל עסקים או תואר רלוונט אחר.
תואר שני יתרון.
- כתב הסמכה לקצין בטיחות בתעבורה בתוקף ממנהל תחום קציני בטיחות במשרד התחבורה (כולל תעודה קטנה).
- רישיון נהיגה בדרגות B, C, D.
- ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד קצין/ת בטיחות ראשי/ת או מנהל /ת צי רכב גדול (1,000 כלי תחבורה ומעלה).
- ניסיון מוכח בניהול צוותים גדולים ורב-אתריים.
- ניסיון בהובלת תהליכים חוצי ארגון ושינוי תרבותי.
- בקיאות מלאה בתקנות התעבורה חובה.
- שליטה גבוהה באקסל ובמערכות מידע, לרבות ניתוח נתונים ודוחות.
כישורים נדרשים:
ראייה מערכתית רחבה ויכולת לקבל החלטות מורכבות.
יכולת ניהול והובלת אנשים סמכותיות לצד גישה אנושית ומקדמת.
ניהול ממוקד תוצאות ועמידה ביעדים מדידים.
יכולת למידה, הדרכה ופיתוח מקצועי של אחרים.
ניהול ממשקים מרובים ויכולת לבנות שיתופי פעולה אפקטיביים.
הובלת שינוי והטמעת תרבות של בטיחות ומצוינות תפעולית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8381776
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו