דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים החברה הכלכלית לוד
החברה הכלכלית לוד

דרושים החברה הכלכלית לוד

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות החברה הכלכלית לוד (4)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
החברה הכלכלית לוד
דרושים בהחברה הכלכלית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: משרה מלאה
החברה הכלכלית ללוד הינה תאגיד עירוני המהווה את הזרוע הביצועית של עיריית לוד
ומוביל את כל תהליכי הפיתוח בעיר, וזאת על בסיס שילוב בין ערכים ציבוריים ל-DNA
יזמי-כלכלי. בעקבות אישורן של תוכניות ותמ"יות, תמ"ל 1064 ותמ"ל 1087 וקידום
הסכם הגג לעיר הכולל למעלה מ17,000 יח"ד ו2.5 מיליון מ"ר מסחר ותעסוקה - מוקם
במסגרת הסכם הגג צוות מקצועי לקידום הליך הרישוי של השכונות החדשות ואזורי
התעסוקה.
מכרז זה הינו מכרז עתודה והחברה הכלכלית שומרת לעצמה את הזכות לקבל לעבודה
מס' מועמדים, זאת בטווח של שנה מיום פרסום המכרז.
התפקיד: בודק/ת היתרים
כפיפות: כפיפות מנהלית למנכ"ל החברה, כפיפות מקצועית למנהל מחלקת רישוי ופיקוח
בעירייה
היקף משרה: 100%
הגדרת התפקיד:
- בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה ברשות המקומית, בהתאם לחוק התכנון
ולתקנות על פיו, בהתאם למדיניות הרשות המקומית ולהנחיות מהנדס הרשות.
- בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה במערכת רישוי זמין לכל שלביו ומסמכיו, כולל
בדיקת שלמות ואיכות של התכניות והמפרטים הטכניים שהוגשו והתאמתם לתכנית
החלה ולתנאי חוק התכנון והבנייה על תקנותיו (כגון: בדיקת שטחים ואחוזי בנייה,
בעליות על הנכס, מפות טופוגרפיות, מפות מצביות, תיק המידע, מסמכים ואסמכתאות
נלווים וכיו"ב).
- הזנה ועדכון נתונים בשלבים של הוצאת תיקי מידע והיתרי בנייה.
- הכנת וריכוז דפי המידע ליזמים.
- עמידה בלו"ז לטיפול בהתאם לרמת השירות שהוגדרו. אחריות כוללת על תהליך
הוצאת ההיתר משלב המידע ועד מסירת ההיתר.
- מתן הנחיות בשלבי הבקשה השונים למתכננים ויזמים.
- מתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים.
- מענה טלפוני ובכתב לפניות של גורמים שונים בכל הקשור לתהליכי הרישוי הנדרשים
להוצאת היתרי בנייה.
- ביצוע כל מטלה מקצועית בהתאם להנחיית הממונה.
דרישות:
- תואר באדריכלות או הנדסאי אדריכלות/בניין - חובה
- רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים/רישום

בפנקס ההנדסאים.
ניסיון תעסוקתי:
- ניסיון בבדיקת בקשות להיתרי בנייה מסוג בנייה רוויה במוסד תכנון יתרון
- בוגר/ת קורסים המוכרים ע"י משרד האוצר ומיועדים לעובדים בוועדות המקומיות ו/או
לבודקי בקשות להיתרי בנייה- יתרון

תנאים נוספים:
- ידע וניסיון בהליכים סטטוטוריים, הכרות עם חוק תכנון ובנייה ותקנותיו.
- הכרות עם מערכת רישוי זמין.
- הכרות עם תוכנת Office.
- ייצוגיות, אדיבות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מולים.
- אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות, מקצועיות כושר למידה.
- יכולת עבודה בצוות, יכולת עמידה בלו"ז ומשימות מרובות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8250868
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה הכלכלית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: משרה מלאה
החברה הכלכלית ללוד הינה תאגיד עירוני המהווה את הזרוע הביצועית של עיריית לוד ומוביל
את כל תהליכי הפיתוח בעיר, ובראשם את הסכם הגג האסטרטגי שנחתם בין ממשלת
ישראל לעיריית לוד.
דרוש/ה מהנדס/ת לליווי תהליכים בפרויקטי תכנון, ביצוע/ בינוי מבני ציבור
כרוך בממשקים רבים עם מתכננים, קבלנים ונותני שרות נוספים ומחייב תודעת שרות גבוהה ויכולות ניהול
בסיסיות.
כפיפות: למנכ"ל החברה ו/או למי מטעמו
הגדרת התפקיד:
- קידום פרויקטים לפיתוח ובינוי מבני ציבור, תשתיות משלבי התכנון המפורט ועד למסירה.
- ריכוז תהליכי התקשרות עם יועצים חיצוניים ועבודה שוטפת עם היועצים, טיפול
בחסמים בירוקרטיים והסרתם.
- טיפול ומעקב אחר חשבונות מתכננים וקבלנים.
- קידום מכרזי ביצוע לעבודות פיתוח, תשתיות ובינוי ברחבי העיר ויישומם.
- טיפול שוטף בסוגיות תכנוניות והנדסיות הקשורות בפרויקטים.
- עבודה מול קבלנים, אדריכלים ויועצים.
- הכנה וכתיבת מכרזים, הכנת כתבי כמויות ניתוח והשוואת הצעות מחיר.

תנאי העסקה ושכר: בהתאם לנהלי משרד הפנים.
דרישות:
תנאי סף:
תואר ראשון בהנדסה אזרחית/הנדסת בניין/תשתיות עם חמש שנות ניסיון בתחום
העיסוק הרלוונטי.
לחילופין, תעודת הנדסאי/ת בניין עם שבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
ניסיון ניהולי
שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה/ באמצעות מיקור
חוץ.
תנאים נוספים:
- עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי מוכח בתחום הבנייה או התשתיות בארגון דומה.
יתרון משמעותי לניסיון בתחום המוניציפאלי ובפיתוח עירוני.
- היכרות עם אקסל, תוכנת אוטוקאד, מערכות ממחושבות, תוכנות לכתבי כמויות
ומחירוני קבלנים ויועצים, מערכת ERP לניהול תשלומים, מערכת רמדור.
- רצון ונכונות לפיתוח קריירה בתחום המוניציפאלי.
- יכולת למידה מהירה וחריצות.
- יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ.
- עמידה בלחץ ובלוחות זמנים ועבודה בשעות לא שגרתיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8248386
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהחברה הכלכלית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: משרה מלאה
החברה הכלכלית ללוד הינה תאגיד עירוני המהווה את הזרוע הביצועית של עיריית לוד ומוביל
את כל תהליכי הפיתוח בעיר, ובראשם את הסכם הגג האסטרטגי שנחתם בין ממשלת ישראל
לעיריית לוד. כל זאת, על בסיס שילוב בין ערכים ציבוריים ל-DNA יזמי-כלכלי.
אנו חברת ניהול וביצוע תקציבים של מיליארדי ש"ח של תשתיות, מבני חינוך, ציבור ופארקים
ייחודיים. ובהקמת עשרות אלפי יחידות דיור בשכונות חדשות ובהתחדשות עירונית בהיקף חסר
תקדים.
לחברה הכלכלית דרוש/ה מנהל/ת תקציבי פיתוח אשר ת/ירכז את המערך הכלכלי והכספי של
פיתוח השוכנות הוותיקות בעיר. התפקיד כולל ממשקים עירוניים,  משרדי ממשלה וגופים
ציבוריים ופרטיים

תאור התפקיד: מנהל/ת תקציבי פיתוח
כפיפות: לראש מנהלת הסכם הגג או למי מטעמו
היקף משרה: 100%
הגדרת התפקיד:
- ניהול תקציבי של כלל פרויקטי פיתוח ותשתיות בעיר הוותיקה בעיר לוד. בתוך כך,
הקמת אחריות להקמת הרשאות תקציביות לכל פרויקט במערכת העבודה.
- ביצוע בקרות תקציביות על הפרויקטים ועל יעדי האגף. בתוך כך הכנת דוחות
מעקב רבעוניים לדירקטוריון החברה.
- תכנון תכנית העבודה של האגף בפן התקציבי.
- מתן מענה תקציבי וכלכלי לכל עובדי האגף, מנהל פרויקטים, איתור חסמים ופתרונם.
- ניהול תחזיות תזרים לפעילות האגף.
- בקרה על הזמנות עבודה וחשבונות ספקים ובדיקת תקינותם תוך התייחסות לחוזים
הנחתמים עם הספקים השונים. עמידה בזמנים, איתור חריגות תקציביות ומציאת
פתרונות.
- שיתוף פעולה עם אגף הכספים- בקרה על דיווחים למשרדי ממשלה, סיוע
בהכנת מסמכים ואסמכתאות וסיוע בהכנת המסב החודשי.
- בקרה שספקי וקבלני האגף יקבלו את כספם במועד על פי נוהלי תשלום.
- עבודה מול גורמים עירוניים וממשלתיים, בעיקר מול משרד השיכון האחראי על
תקציב הסכם הגג.
דרישות:
תנאי סף:
- בעל תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה באחד מהתחומים
הבאים בכלכלה/ חשבונאות
- ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי - חובה
- שנתיים ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.
- שליטה באופיס ויישומי מחשב ובפרט אקסאל ברמה גבוה חובה
- ניסיון בניהול כספי של פרויקטי תשתית ומגורים יתרון
- ניסיון בתחום המוניציפאלי או הציבורי יתרון.
- כישורים אישיים:
אמינות, מקצועיות, דייקנות, מעורבות ולקיחת אחריות, פרקטיות, יחסי אנוש טובים, יצירתיות,
פרפקציוניזם, יוזמה, הבנה מהירה, ניתוח אנליטי.
תנאי העסקה- בהתאם לנהלי משרד הפנים.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8248405
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
החברה הכלכלית לוד
דרושים בהחברה הכלכלית לוד
מיקום המשרה: לוד
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
החברה הכלכלית ללוד הינה תאגיד עירוני המהווה את הזרוע הביצועית של עיריית לוד ומוביל
את כל תהליכי הפיתוח בעיר, ובראשם את הסכם הגג האסטרטגי שנחתם בין ממשלת
ישראל לעיריית לוד. כל זאת, על בסיס שילוב בין ערכים ציבוריים ל-DNA יזמי-כלכלי.
לחברה הכלכלית ללוד דרוש/ה סמנכל"/ית ביצוע, אשר יו/תוביל וי/תנהל את האגף ואת
מנהלי הפרויקטים בטיפול בשכונות הוותיקות ובשכונות הערביות בעיר כולל בינוי מוסדות
ציבור, פיתוח תשתיות, חשמל ומים. פתוח כבישים ושבילי גישה. פיתוח שצ"פים, פארקים
כולל גינות משחק. בהיבט ההנדסי של הפרויקטים, מכרזים מול קבלנים וממשקי עבודה
מולם.
תאור התפקיד: סמנכ"ל/ית ביצוע
כפיפות: למנכ"לית החברה
היקף משרה: 100%
הגדרת התפקיד:
- ניהול אגף שמתמקד בפרויקטים בעיר הוותיקה ובשכונות הערביות (פיתוח ובינוי)
- הכנת תוכנית עבודה שנתית של האגף.
- הובלת בינוי מוסדות ציבור וחינוך בעיר הוותיקה.
- ניהול והובלת צוות עובדים.
- ניהול תהליכי התקשרות עם יועצים חיצוניים ועבודה שוטפת עם היועצים.
- ניהול והוצאה לפועל של מכרזי ביצוע לעבודות פיתוח ובינוי.
- ניהול תקציב הביצוע.
- גיבוש חזון, מטרות, יעדים ומדדים של האגף.
- קידום פרויקטים מול גופי התכנון, עירייה, משרדי ממשלה ויזמים.
- טיפול שוטף בסוגיות כלכליות, משפטיות, תכנוניות והנדסיות הקשורות בפרויקטים.
- עבודה מול קבלנים בכל התחומים.
תנאי העסקה ושכר: בהתאם לנהלי משרד הפנים לעובדים בשכר בכירים בתאגידים
עירוניים.
דרישות:
- בעל/ת תואר אקדמי המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה.
עדיפות לבעלי תואר בתחום עיסוקה העיקרי של החברה כגון הנדסה, כלכלה, מינהל
עסקים.
ניסיון של שבע שנים בתחום העיסוק הרלוונטי - חובה
או
- הנדסאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים
ניסיון שמונה שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי חובה.
או
- טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים
ניסיון תשע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונ
- תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל
ניסיון של שבע שנים בתחום העיסוק הרלוונטי חובה
ניסיון ניהולי
חמש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה - חובה
תנאים נוספים:
- ניסיון בתחום המוניציפאלי או הציבורי/ פיתוח עירוני/ תכנון יתרון.
- שליטה באופיס ויישומי מחשב, ובפרט באקסל ברמה גבוהה.
-כישורים אישיים:
יכולת ניהולית, אמינות, מקצועיות, דייקנות, מעורבות ולקיחת אחריות, פרקטיות, יחסי אנוש טובים, יצירתיות, פרפקציוניזם, יוזמה, הבנה מהירה, ניתוח אנליטי ודרך ארץ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8240769
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו