החברה הכלכלית ללוד הינה תאגיד עירוני המהווה את הזרוע הביצועית של עיריית לוד ומוביל את כל תהליכי הפיתוח בעיר, ובראשם את הסכם הגג האסטרטגי שנחתם בין ממשלת ישראל לעיריית לוד. כל זאת, על בסיס שילוב בין ערכים ציבוריים ל-DNA יזמי-כלכלי.
מכרז זה הינו מכרז עתודה והחברה הכלכלית שומרת לעצמה את הזכות לקבל לעבודה מס' מועמדים, זאת בטווח של שנה מיום פרסום המכרז.
תיאור התפקיד: מנהל/ת חשבונות
כפיפות: חשב החברה
היקף משרה: 100%
הגדרת התפקיד:
- דיווחים לרשויות המס - הכנה ושידור של דוחות למע"מ, מס הכנסה חברה וניכויים וביטוח לאומי וכו'.
- ביצוע התאמות בנקים, ספקים וכדו'.
- הכנת תשלומים ומעקב אחר תשלום בפועל לספקים.
- הכנת חומרים לרואה חשבון עד למאזן.
- מתן מענה לספקי ועובדי החברה.
- הכנת חומרים לביקורות שונות.
- סריקה ובדיקת חשבונות ספקים ואישורם.
- ידע וניסיון בהתנהלות מול רו"ח (מאזנים, פקודות נוספות, העברת הכנסות וכו'..).
- סיוע בהכנת חומר להנהלה ולרו"ח לצורך הכנת דוחות מבוקרים.
- סיוע בהכנה והגשת דיווחים למשרדים ממשלתיים ולעירייה.
- ביצוע מטלות נוספות בהוראת הממונה.
דרישות:
תנאי סף:
- תעודה בהנהלת חשבונות עם 4 שנות ניסיון לפחות - חובה.
- מנהל/ת חשבונות סוג 3 יתרון משמעותי.
- שליטה בתוכנת חשבשבת חובה.
- יכולת קליטה ולמידה מהירה של תוכנות ושיטות עבודה חדשות.
- שליטה בתוכנות office - בעיקר ב excel.
- יכולת לעבוד תחת לחץ
- יכולת לעמוד בכמה משימות במקביל
- יכולת בין אישית ומתן שירותים
- מרחק של עד 60 ק"מ מלוד - יתרון.
כישורים אישיים: אמינות, מקצועיות, תפקוד תחת לחץ, לקיחת אחריות, פרקטיות, יחסי אנוש טובים, יצירתיות, פרפקציוניזם, יוזמה, הקפדה, הבנה מהירה, ניתוח אנליטי ודרך ארץ.
תנאי העסקה ושכר: בהתאם לנהלי משרד הפנים.
הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל בלבד, יגישו את מועמדותם/ן על גבי טופס הגשת מועמדות, בצירוף קו"ח, המלצות, אסמכתאות להכשרה אקדמית ומקצועית, אסמכתאות לניסיון המקצועי הנטען וכיוצ"ב, לדוא"ל: המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.