דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים החברה הכלכלית לוד
החברה הכלכלית לוד

    דרושים החברה הכלכלית לוד

    המשרות שלנו (3)
    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    11-50

    עוד עלינו

    משרות החברה הכלכלית לוד

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 3 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בהחברה הכלכלית לוד
    מיקום המשרה: לוד
    סוג משרה: משרה מלאה
    החברה הכלכלית ללוד הינה תאגיד עירוני המהווה את הזרוע הביצועית של עיריית לוד ומוביל
    את כל תהליכי הפיתוח בעיר, ובראשם את הסכם הגג האסטרטגי שנחתם בין ממשלת
    ישראל לעיריית לוד. כל זאת, על בסיס שילוב בין ערכים ציבוריים ל-DNA יזמי-כלכלי.
    למנהלת הסכם הגג דרוש/ה מהנדס/ת לליווי תהליכים בפרויקטי תכנון וביצוע. אופי העבודה
    כרוך בממשקים רבים עם מתכננים, קבלנים ונותני שרות נוספים ומחייב תודעת שרות גבוהה
    ויכולות ניהול בסיסיות.
    מכרז זה הינו מכרז עתודה והחברה הכלכלית שומרת לעצמה את הזכות לקבל לעבודה
    מס' מועמדים, זאת בטווח של שנה מיום פרסום המכרז.
    תאור התפקיד: מנהל הקמה שכונות / תשתיות (מהנדס)
    כפיפות: לסמנכ"ל וראש מנהלת הסכם גג ו/או למי מטעמו
    היקף משרה: 100%
    הגדרת התפקיד:
    - סיוע לראש מנהלת הסכם גג בקידום פרויקטים מסוג תשתיות ופיתוח ברחבי העיר
    משלבי התכנון המפורט ועד למסירה.
    - ריכוז תהליכי התקשרות עם יועצים חיצוניים, מנהלי פרויקטים ועבודה שוטפת עם
    היועצים, טיפול בחסמים בירוקרטיים והסרתם.
    - הנחיה של מנהלי הפרויקטים והיועצים על איכות התכנון ותיאום התשתיות ובקרת
    תוכניות.
    - טיפול ומעקב אחר חשבונות מתכננים וקבלנים.
    - תיאום וסנכרון עם גורמי העירייה הרלוונטים
    - קידום מכרזי ביצוע לעבודות פיתוח ותשתית ברחבי העיר ויישומם.
    - טיפול שוטף בסוגיות תכנוניות והנדסיות הקשורות בפרויקטים.
    - עבודה מול קבלנים, אדריכלים ויועצים.
    - הכנה וכתיבת מכרזים, הכנת כתבי כמויות ניתוח והשוואת הצעות מחיר.
    דרישות:
    - הכנה וכתיבת מכרזים, הכנת כתבי כמויות ניתוח והשוואת הצעות מחיר.
    תנאי סף:
    תואר ראשון בהנדסה אזרחית/הנדסת בניין/תשתיות עם חמש שנות ניסיון בתחום
    העיסוק הרלוונטי.
    לחילופין, תעודת הנדסאי/ת בניין עם שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
    ניסיון ניהולי:
    שלוש שנות ניסיון בניהול צוות עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה/ באמצעות מיקור
    חוץ.
    תנאים נוספים:
    - עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי מוכח בתחום הבנייה או התשתיות בארגון דומה.
    יתרון משמעותי לניסיון בתחום המוניציפאלי ובפיתוח עירוני.
    - היכרות עם אקסל, מערכות ממחושבות, תוכנות לכתבי כמויות ומחירוני קבלנים
    ויועצים.
    - רצון ונכונות לפיתוח קריירה בתחום המוניציפאלי.
    - יכולת למידה מהירה וחריצות
    - יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ.
    - עמידה בלחץ ובלוחות זמנים ועבודה בשעות לא שגרתיות.
    - קרבה של עד 60 ק"מ מלוד יתרון.
    כישורים אישיים:
    יחסי אנוש טובים, יכולת לעבודת צוות, לויאליות, אמינות, מקצועיות, יוזמה, לקיחת אחריות,
    פרקטיות, יצירתיות, פרפקציוניזם, הקפדה, הבנה מהירה, ניתוח אנליטי ודרך ארץ.
    תנאי העסקה ושכר: בהתאם לנהלי משרד הפנים.
    הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל בלבד, יגישו את מועמדותם/ן
    על גבי טופס הגשת מועמדות, בצירוף קו"ח, המלצות, אסמכתאות
    להכשרה אקדמית ומקצועית, אסמכתאות לניסיון המקצועי הנטען
    וכיוצ"ב,
    החברה שומרת לעצמה את הזכות, בהתאם לשיקול דעתה
    הבלעדי, לשלוח מועמדים שיעברו את שלב המיון הראשון
    למבחני מיון והערכה, כולל מבדקי מהימנות, אשר תוצאותיהם
    יהוו חלק מהפרמטרים שיכריעו לגבי העלאתם לשלב המיון הסופי
    מול ועדת הבחינה של מכרז זה.
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 13.2.2025 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8039067
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    החברה הכלכלית לוד
    דרושים בהחברה הכלכלית לוד
    מיקום המשרה: לוד
    סוג משרה: משרה מלאה
    החברה הכלכלית ללוד הינה תאגיד עירוני המהווה את הזרוע הביצועית של עיריית לוד
    ומוביל את כל תהליכי הפיתוח בעיר, וזאת על בסיס שילוב בין ערכים ציבוריים ל-DNA
    יזמי-כלכלי. בעקבות אישורן של תוכניות ותמ"ליות, תמ"ל 1064 ותמ"ל 1087 וקידום
    הסכם הגג לעיר הכולל למעלה מ17,000 יח";ד ו2.5 מיליון מ"ר מסחר ותעסוקה - מוקם
    במסגרת הסכם הגג צוות מקצועי לקידום הליך הרישוי של השכונות החדשות ואזורי
    התעסוקה.
    מכרז זה הינו מכרז עתודה והחברה הכלכלית שומרת לעצמה את הזכות לקבל לעבודה
    מס'מועמדים, זאת בטווח של שנה מיום פרסום המכרז.
    התפקיד: בודק/ת היתרים
    כפיפות: כפיפות מנהלית למנכ"ל החברה, כפיפות מקצועית למנהל מחלקת רישוי ופיקוח
    בעירייה
    היקף משרה: 100%
    הגדרת התפקיד:
    - בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה ברשות המקומית, בהתאם לחוק התכנון
    ולתקנות על פיו, בהתאם למדיניות הרשות המקומית ולהנחיות מהנדס הרשות.
    - בדיקה וטיפול בבקשות להיתרי בנייה במערכת רישוי זמין לכל שלביו ומסמכיו, כולל
    בדיקת שלמות ואיכות של התכניות והמפרטים הטכניים שהוגשו והתאמתם לתכנית
    החלה ולתנאי חוק התכנון והבנייה על תקנותיו (כגון: בדיקת שטחים ואחוזי בנייה,
    בעליות על הנכס, מפות טופוגרפיות, מפות מצביות, תיק המידע, מסמכים ואסמכתאות
    נלווים וכיו"ב).
    - הזנה ועדכון נתונים בשלבים של הוצאת תיקי מידע והיתרי בנייה.
    - הכנת וריכוז דפי המידע ליזמים.
    - עמידה בלו"ז לטיפול בהתאם לרמת השירות שהוגדרו. אחריות כוללת על תהליך
    הוצאת ההיתר משלב המידע ועד מסירת ההיתר.
    - מתן הנחיות בשלבי הבקשה השונים למתכננים ויזמים.
    - מתן חוות דעת מקצועית בפורומים שונים.
    - מענה טלפוני ובכתב לפניות של גורמים שונים בכל הקשור לתהליכי הרישוי הנדרשים
    להוצאת היתרי בנייה.
    - ביצוע כל מטלה מקצועית בהתאם להנחיית הממונה.
    דרישות:
    תנאי סף:
    - תואר באדריכלות או הנדסאי אדריכלות/בניין - חובה
    - רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים/רישום בפנקס ההנדסאים.
    ניסיון תעסוקתי:
    - ניסיון בבדיקת בקשות להיתרי בנייה מסוג בנייה רוויה במוסד תכנון יתרון
    - בוגר/ת קורסים המוכרים ע"י משרד האוצר ומיועדים לעובדים בוועדות המקומיות ו/או לבודקי בקשות להיתרי בנייה- יתרון
    תנאים נוספים:
    - ידע וניסיון בהליכים סטטוטוריים, הכרות עם חוק תכנון ובנייה ותקנותיו.
    - הכרות עם מערכת רישוי זמין.
    - הכרות עם תוכנת Office.
    - ייצוגיות, אדיבות, תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מולים.
    - אמינות ומהימנות אישית, קפדנות ודייקנות, מקצועיות כושר למידה.
    - יכולת עבודה בצוות, יכולת עמידה בלו"ז ומשימות מרובות.
    תנאי העסקה ושכר: בהתאם לנהלי משרד הפנים.
    הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל בלבד, יגישו את מועמדותם/ן
    על גבי טופס הגשת מועמדות, בצירוף קו"ח, המלצות, אסמכתאות
    להכשרה אקדמית ומקצועית, אסמכתאות לניסיון המקצועי הנטען וכיוצ"ב
    החברה שומרת לעצמה את הזכות, בהתאם לשיקול דעתה
    הבלעדי, לשלוח מועמדים שיעברו את שלב המיון הראשון
    למבחני מיון והערכה, כולל מבדקי מהימנות, אשר תוצאותיהם
    יהוו חלק מהפרמטרים שיכריעו לגבי העלאתם לשלב המיון הסופי
    מול ועדת הבחינה של מכרז זה.
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 13.2.2025 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8039084
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    החברה הכלכלית לוד
    דרושים בהחברה הכלכלית לוד
    מיקום המשרה: לוד
    סוג משרה: משרה מלאה
    החברה הכלכלית ללוד מחפשת לתפקיד התחלתי רכז/ת בעלי חוש יצרתי עם רצון ללמוד, להתפתח
    ולהיות חלק מהעשייה ציבורית משמעותית.
    אם יש לכם ערכים ציבוריים, תחושת שליחות, DNA יזמי-כלכלי, תכונת ניהול ורצון לעשיה מקומכם
    איתנו.
    באגף לפיתוח עסקי תוכלו ללמוד על שוק הנדל"ן, אנרגיות מתחדשות, ניהול ספקים, הסכמים
    מורכבים והתמצאות ברחבי הכלכלה המוניציפלית.
    אנו מזמנים אתכם להגיש קורות חיים בכדי להיות חלק מיחידת העלית של החברת העירונית
    בישראל.
    מכרז זה הינו מכרז עתודה והחברה הכלכלית שומרת לעצמה את הזכות לקבל לעבודה מס'
    מועמדים, זאת בטווח של שנה מיום פרסום המכרז
    תאור התפקיד: רכז/ת תפעול ושיווק
    כפיפות: למנכ"ל החברה או למי מטעמו
    היקף משרה: 100%
    הגדרת התפקיד:
    - אחריות על ניהול פרויקטים, תיאום עם האגפים השונים בעירייה ודיווח לסמנכ"ל פיתוח
    עסקי.
    - ליווי שלבי התכנון וקבלת האישורים הסטטוטוריים.
    - ליווי מכרזי הביצוע וההתקשרויות עם יועצים וספקי שירותים.
    - פיקוח בעמידה בתנאי החוזים, לוחות זמנים, איכות הביצוע, אישור ובקרה על חשבונות
    לתשלום.
    - הכנת תוכניות, מצגות וחומרים מקצועיים.
    - הכנת תוכניות עסקיות.
    - פיתוח שיתופי פעולה וניהול מו"מ עם גורמים ציבוריים ופרטיים.
    - כל משימה נוספת בתחום העיסוק שתידרש על ידי המומנה הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    - תואר אקדמאי המוכר ע"י המוסד להשכלה גבוהה באחד מהתחומים הבאים: כלכלה, מנהל
    עסקים, תעו"נ, תחום רלוונטי אחר.
    - ניסיון רלוונטי של שנה לפחות בתחומי הנדל"ן, מימון, תפעול
    - יכולת מוכחת בניתוח כדאיות והכנת תוכניות עסקיות.
    ניסיון מקצועי
    - עדיפות תינתן לבעלי ניסיון בניהול פרויקטים / עבודה בתחום הנדל"ן / ביזום וניהול
    פרויקטים.
    תנאים נוספים:
    - משרה מלאה 100%
    - ידע במימון ובשוק הנדל"ן
    - שליטה באופיס ובפרט באקסל חובה.
    - ייצוגיות ויכולת מילולית טובה, ניסיון בניהול מו"מ.
    - כתיבת מסמכים מקצועיים ועריכת מצגות ברמה גבוהה.
    - יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ.
    - קרבה של עד 60 ק"מ מלוד יתרון.
    כישורים אישיים: אמינות, מקצועיות, ייצוגיות, יחסי אנוש מצוינים, יצירתיות, פרפקציוניזם,
    יוזמה, הקפדה, הבנה מהירה, ניתוח אנליטי ודרך ארץ.
    תנאי העסקה ושכר: בהתאם לניסיון הרלוונטי של המועמד/ת, ובהתאם לנהלי משרד הפנים.
    הגשת מועמדות: מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל בלבד, יגישו את מועמדותם/ן על
    גבי טופס הגשת מועמדות המצורף בזאת, בצירוף קו"ח, המלצות,
    אסמכתאות להכשרה אקדמית ומקצועית, אסמכתאות לניסיון המקצועי
    מועמדים שיעברו את שלב המיון הראשון יישלחו (בהתאם לשיקול
    הדעת הבלעדי של החברה) למבחני מיון והערכה, כולל מבדקי
    מהימנות, אשר תוצאותיהם יהוו חלק מהפרמטרים שיכריעו לגבי
    העלאתם לשלב המיון הסופי מול הוועדה של החברה.

    מועד אחרון להגשת מועמדות 13.2.2025 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8039097
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?