דף הבית » משרות לפי חברות » טריידנט קפיטל מרקטס בע"מ
טריידנט קפיטל מרקטס בע"מ

    דרושים טריידנט קפיטל מרקטס בע"מ

    תחום עיסוק
    חינוך / לימודים / טיפול
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- טריידנט קפיטל מרקטס בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- טריידנט קפיטל מרקטס בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

     
    משרה בלעדית
    1 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת Adika, חברה ציבורית דרוש /ה מנהל /ת חשבונות סוג 2 להשתלבות בצוות.
    התפקיד כולל:
    אחריות מלאה על טיפול בספקים- הכנת תשלומים לספקים, התאמת חשבונות, התאמות בנקים, פקודות יומן, התאמות כרטיסי אשראי, ניהול קופות קטנות, העברת אישורים וטיפול בספקי סחורה ומלאי.
    עבודה במשרה מלאה עם גמישות.
    משרדי החברה ממוקמים בתל אביב (בסמיכות לרכבת השלום).
    סביבת עבודה נעימה.
    דרישות:
    תעודת מנהל חשבונות מסוג 2 - חובה.
    ניסיון של כשנתיים בתפקיד דומה - חובה.
    ניסיון מוכח בתוכנת פריוריטי - יתרון.
    ידע בתוכנות OFFICE בפרט על EXCEL- חובה
    יכולת למידה וקליטה מהירה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5780743
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת פינטק בת"א, מרחק הליכה מהרכבת, דרוש /ה מנהל /ת חשבונות וחשב /ת שכר.
    בכפיפות למנהלת הכספים של החברה.
    80% משרה, שעות 08:00-15:00.
    התפקיד כולל:
    אחריות על הנה"ח של 2 חברות (אחת בישראל וחברת בת באירופה), איסוף קליטת חשבוניות ספקים והכנת תשלומים, ניהול הרישומים בספרי החברה עד מאזן שנתי. התאמות בנקים, כרטיסי אשראי וספקים, הנפקת חשבוניות,בקרת חיובים וגבייה שוטפת, הכנת משכורות לכ 25 עובדים, דיווחים לרשויות (מע"מ,מס הכנסה, ביטוח לאומי, 126 וכו')., ביצוע התחשבנות חודשית עם ערוצי ההפצה של החברה., עריכת הוראות תשלום מס"ב בש"ח ובמט"ח, רישום פקודות במערכת החברה, עבודה מול היועץ הפנסיוני התפעולי ועוד.
    דרישות:
    תעודת הנה"ח - חובה.
    ניסיון כמנהל/ת חשבונות עצמאי/ת עד מאזן- חובה- לפחות 3 שנים.
    ניסיון מחברת הייטק- יתרון.
    ניסיון בחשבות שכר - חובה.
    שליטה מלאה על תוכנת חשבשבת ומיכפל - חובה.
    שליטה באקסל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6023052
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 3 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה חלקית ומתאים גם להורים / שעות גמישות
    לחברה העוסקת בתחום ניהול והשכרת נכסים בארץ דרוש /ה מנהל /ת חשבונות למשרדי החברה בתל אביב למשרה בהיקף של כ-120 שעות חודשיות, גמישות בשעות ובימים.
    התפקיד כולל:
    ביצוע הנה"ח על כל תחומיה כולל סגירה עד למאזן, רישום וניהול חשבונאי תקין של כל הפעילות הכספית בחברה, ניהול כרטיסי חו"ז, התאמות בנקים, הנפקת חשבוניות בתדירות יומית, בקרת הוצאות, דיווח לרשויות ולמוסדות, קליטת נתוני שכר למערכות והנפקת תלושי שכר (ניסיון בחשבות שכר יתרון), הכנה ודיווח לקרנות פנסיה.
    כ"כ התפקיד דורש ביצוע מטלות "אד-הוק" המנותבות ע"י מנהל המחלקה מעבר למטלות השוטפות בהתאם לצורכי החברה, כגון העברות בעלות /אחזקה בנכסים /דירות מול רשויות מקומיות, רשויות מים, חשמל וכד', יצירת קשר עם ספקים ולקוחות, בקרות נתונים ניהוליים, בקרות של תנועות ופעולות כספיות (עבודה עם אקסל).
    דרישות:
    הנה"ח סוג 3 עד למאזן, ניסיון מוכח שנתיים לפחות בסגירת דוחות שנתיים עד למאזן.
    ניסיון בדיווחים למוסדות ורשויות (מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי).
    שליטה בתוכנת הנה"ח חובה.
    שליטה באקסל חובה.
    ניסיון במחלקת הנה"ח בחברה בתחום המלונאות יתרון.
    תעודת חשבות שכר יתרון.
    שליטה במנוע חיפוש גוגל ומיקרוסופט וורד יתרון.
    ראש גדול, אחריות ואמינות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6041958
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?