- גיוס והכשרה של נציגות שירות וקבלה.
- אחריות על בקרת הכניסה
- טיפול שוטף בפניות שירות של מנויים
- טיפול בבקשות ביטול/העברות/קפאות מנוי, כולל הליך שימור לקוחות.
- התנהלות מול הנהלת חשבונות- טיפול בגביה, החלפות אמצעי תשלום, בקרות שוטפות.
- אחריות על חנות הספורט שנמצאת בקבלה- הזמנת סחורה, תקשרת מול ספקים, עמידה ביעדי מכירות.
- מנהל תורן פעם בשבוע, סבב שבתות בחודשי הקיץ
- הצטרפות לצוות משפחתי, אווירה דינמית וצעירה.
- מנוי לקאנטרי מהיום הראשון:)
דרישות:
- תודעת שירות לקוחות גבוהה
- אוריינטציה מכירתית גבוהה
- נסיון עם יישומי מחשב ואופיס
- יכולת עבודה עצמאית, הגדלת ראש, סדר וארגון.
- יכולת הובלה והנחה של צוות, סדר ודייקנות, יוזמה.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.