זוהי הזדמנות להשתלב בחברה יציבה, מעוררת השראה ובעלת תרבות ארגונית צעירה, אנרגטית ומשפחתית
מה כולל התפקיד:
ניהול שוטף של לשכת המשרד ומתן תמיכה אדמיניסטרטיבית למחלקות החברה
תיאום פגישות, מענה טלפוני וניהול יומנים
עבודה מול הנהלת חשבונות, ספקים ועובדי החברה
טיפול בדואר, ציוד משרדי, הזמנות ואירועי רווחה קטנים
אחריות על סביבה משרדית נעימה, מסודרת ומזמינה
דרישות:
ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי / מזכירותי חובה
שליטה מלאה ביישומי Office (Outlook, Word, Excel)
יחסי אנוש מעולים, סדר וארגון ברמה גבוהה ותודעת שירות מצוינת
אנרגיה חיובית, ראש גדול ויכולת עבודה עצמאית
משרה מלאה, ימים א-ה
מיקום: משרדי החברה בבני ברק (סמוך לקניון איילון / נגיש לתחבורה ציבורית)
סביבת עבודה נעימה, מקצועית ויצירתית חלק מצוות מנצח בחברה מובילה בתחומה! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.