דף הבית » כל החברות »  דרושים ספילו spilo
ספילו spilo

דרושים ספילו spilo

תחום עיסוק
אינטרנט ודיגיטל
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות ספילו spilo (4)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: יהוד מונוסון
סוג משרה: משרה חלקית
סינון קורות חיים, ראיון התאמה טלפוני קצר וזימון לראיונות פרונטליים למנהלים בחברה
דרישות:
סטודנט/ית משאבי אנוש / שירותי אנוש, מדעי ההתנהגות או חברה
או מאבחנ/ת פסיכוטכנית
חצי משרה ומשרה זמנית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8403790
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
ספילו spilo
מיקום המשרה: יהוד מונוסון
סוג משרה: משרה מלאה
אנו מחפשים מנהל /ת מוצר דיגיטלי עם אוריינטציה עסקית ואנליטית חזקה. התפקיד כולל אחריות על פיתוח, ניהול ושיפור מגוון מוצרים דיגיטליים באתר, ניתוח ביצועים, הפקת תובנות והובלת אסטרטגיות מוניטיזציה להגדלת הכנסות.
תחומי אחריות:
ניהול וקידום מוצרים דיגיטליים באתר.
אחריות על אסטרטגיות מוניטיזציה איתור הזדמנויות עסקיות חדשות והרחבת מקורות ההכנסה באתר.
ניתוח דוחות ביצועים והפקת תובנות עסקיות מבוססות דאטה.
בניית ומעקב אחר KPI להצלחת המוצרים ותהליכי המוניטיזציה.
ניהול פרויקטים חוצי ארגון בשיתוף פעולה עם צוותי פיתוח, שיווק, מכירות.
הטמעת פתרונות יצירתיים לשיפור חוויית המשתמש וביצועים עסקיים.
דרישות:
תואר ראשון בתחום רלוונטי ( הנדסה תעשייה וניהול / סטטיסטיקה או דומה).
ניסיון של שנתיים לפחות בניהול מוצר דיגיטלי או באנליטיקה.
הבנה מעמיקה במוניטיזציה של אתרי תוכן או פלטפורמות דיגיטליות ובעולם הPPC יתרון משמעותי.
ניסיון בבניית ומעקב אחר KPI.
שליטה בניתוח נתונים והפקת תובנות עסקיות.
היכרות עם מערכות BI, המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8367718
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: יהוד מונוסון
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
לחברת פרסום מובילה בתחום האינטרנט דרוש/ה מנהל מכירות לניהול צוות מכירות של 15-20 אנשי מכירות טלפוניים (ללא יציאה לשטח).
במסגרת התפקיד:
- אחריות על עמידה ביעדים כלליים.
- תרגום האסטרטגיה ליעדים תפעוליים ומדידים לצוותים.
- בניית תכנית עבודה חודשית ורבעונית למחלקה/צוותים.
- ניהול והדרכת אנשי מכירות ומנהלי צוותים.
- קביעת יעדים אישיים וצוותים.
- מעקב אחר ביצועי המחלקה לרבות תכניות תגמול ותחרויות.
- ניהול תקציב ומערך התמריצים.
- גיוס עובדים למחלקה (בדיקת קו"ח, ראיונות).
- דיווח וניתוח ביצועים לסמנכ"ל מכירות ולהנהלה.
- ניתוח מכירות, דוחות תפעוליים והתאמת פעולות שטח.
דרישות:
- ניסיון בניהול מכירות של 10 עובדים לפחות - מעל 4 שנים.
- שליטה מלאה בסביבת עבודה ממוחשבת.
- יכולת הכנת דוחות ברמה גבוהה.
- יכולת אנליטית וניתוח דוחות כולל סיכום תובנות ברמה גבוהה.
- יכולת להוביל צוות אנשי מכירות מקצועי (לא טלמרקטינג).
- יכולת לנהל ולהוביל פרויקטים במחלקה.
- תואר ראשון ב- מנהל עסקים, כלכלה, תעשייה וניהול - יתרון משמעותי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8368142
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: יהוד מונוסון
סוג משרה: משרה מלאה
מנהל /ת הצלחת הלקוח Customer Success מעולם המכירות, אחראי/ת על בניית מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחות zeCloud, הבטחת הטמעה מוצלחת של פתרון ה- CRM בענן, ושמירה על שביעות רצון הלקוח לאורך מחזור החיים כולו. התפקיד משלב הבנה עסקית, יכולות תקשורת גבוהות והיכרות מעמיקה עם המוצר, כדי להבטיח שלקוחות יפיקו את הערך המקסימלי מהשימוש במערכת.
תחומי אחריות עיקריים
ניהול קשרי לקוחות יצירת מערכת יחסים אמינה עם מנהלי הלקוחות והצוותים העסקיים שלהם.
הטמעה והדרכה הובלת תהליך onboarding, כולל הדרכות, סדנאות והכשרה שוטפת לשימוש נכון במערכת.
מעקב אחרי שימוש והצלחה ניטור מדדי שימוש (usage), זיהוי מגמות ומוקדי בעיה, והצעת שיפורים ללקוח.
תמיכה יזומה פנייה ללקוחות באופן יזום כדי למנוע נטישה, ולהבטיח שיפור מתמיד בחוויית המשתמש.
הרחבת פעילות איתור הזדמנויות להרחבת השימוש במערכת, upsell ו-cross-sell בשיתוף עם מחלקת המכירות.
קול הלקוח בארגון ייצוג צרכי הלקוחות מול צוותי הפיתוח, המוצר והתמיכה, והעברת משוב א
דרישות:
ניסיון קודם כמנהל/ת הצלחת Customer Success לקוח בהיבט מכירתי, Account Manager או תפקיד דומה בעולמות SaaS / ענן.
ידע והבנה במערכות CRM (יתרון להיכרות עם salesforce, HubSpot או Dynamics).
רקע טכנולוגי בסיסי המאפשר הבנה של פתרונות ענן ואינטגרציות.
יכולת בינאישית גבוהה, כישורי הצגה ותקשורת מעולים בעברית ובאנגלית.
אוריינטציה עסקית והבנה של תהליכי מכירות, שיווק ושירות.
יכולת עבודה עצמאית, ניהול מספר משימות במקביל ועמידה ביעדים.
מדדי הצלחה
רמת שביעות רצון הלקוחות (NPS / CSAT).
שיעור חידוש מנויים (renewal rate) ושימור לקוחות.
הרחבת שימוש במערכת (adoption expansion).
צמצום נטישה (churn rate).
תרומה לשיפור המוצר באמצעות משוב לקוחות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8387905
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו

מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

שעות גמישות - סטודנטים והורים

שעות גמישות - סטודנטים והורים