מעוניין/ת להצטרף לצוות מקצועי באווירה משפחתית וחמימה?
לבית דפוס דיגיטלי מוביל בתל אביב דרושה רפרנט/ית אדמיניסטרציה בעלת ניסיון בתחום, לתפקיד מגוון הכולל עבודה מול ספקים ולקוחות, ניהול תהליכים ומתן שירות איכותי.
התפקיד כולל:
* עבודה שוטפת מול ספקים ולקוחות
* בדיקת חשבוניות ספקים ואישורן
* בדיקת הזמנות מלקוחות ואישורן
* מענה טלפוני ודיגיטלי ללקוחות בכל הנוגע לאספקות ותהליכי עבודה
* ניהול תקשורת אפקטיבית במייל ובטלפון
תנאי עבודה:
* משרה מלאה בשעות 08:00-15:00 ימים א'-ה'
* עבודה בסביבה נעימה, משפחתית ותומכת
* שכר הוגן ותנאים טובים למתאימים/ות
דרישות:
* ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית דומה - חובה
* תודעת שירות גבוהה ויכולת ליצירת קשרי לקוחות מצוינים - חובה
* שליטה בתוכנות אופיס, בדגש על word, outlook ו-excel - חובה
* יכולת עבודה עצמאית, סדר ודיוק
* ניסיון בתחום הדפוס - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.