התפקיד כולל:
-ניהול 8-10 מטבחי קצה, ניהול עובדים ומנהלים, שירות לקוחות ואכיפת נהלים.
-העבודה מול לקוחות ברמת שירות גבוהה.
איך ייראה היום שלך?
-בדיקת הדוחות והתפריטים של מנהלי התחנות, פסי ההגשה, האחסון ועמידה בנהלים.
-שיחות שירותיות אל מול לקוחות.
-מיקסום הרווחים מהמטבח.
-הצעת רעיונות לשיפורים, אטרקציות ומנות מיוחדות, שותפות בהרכבת תפריטים מעניינים.
-התנהלות מול ממשקים מרובים: משרדי ההנהלה, מרלו"ג, מטבח מרכזי, לקוחות ועובדים.
דרישות:
-ניסיון במערכי מזון גדולים - חובה.
-היכרות עם תקני ונהלי מזון ויכולת אכיפה שלהם.
-יחסי אנוש מעולים, יכולת פתרון בעיות, יכולת גיוס וניהול צוות עובדים, תוך הובלה להשגת יעדים.
-נדרשת שליטה בדוחות רווח והפסד ועבודה לפי נהלי ה HACCP.
-יכולת ניהול עצמית בסביבה רב משימתית.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.