דף הבית » כל החברות »  דרושים מי שיקמה
מי שיקמה

דרושים מי שיקמה

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
11-50
שנת הקמה
2008
מיקום
מספר מקומות

משרות מי שיקמה (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במי אביבים
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לתאגיד המים מי אביבים דרוש/ה נציג/ת הכנסות, התפקיד כולל:
- גביה ומעקב אחר לקוחות חייבים, לרבות ביצוע הליכי אכיפה מנהלית
- הכנת תיקים להעברה לטיפול משפטי
- מעקב ובקרה אחר פעילות עו"ד חיצוניים, לרבות מתן מענה ותמיכה לאורך הליך הגביה המשפטית
- מעקב ובקרה אחר הסדרי חוב
- הכנת תיקים לדיון בועדות שונות
- מתן מענה ללקוחות בנושאי אכיפה מנהלית / אכיפה משפטית
-טיפול בהוצאות הכרוכות בהליך המשפטי, לרבות ריכוז התחשבנות מול ספקים
- הפקת דוחות שונים
- עבודה מול מגוון ממשקים בארגון
- מטלות נוספות על פי בקשת הממונה
דרישות:
- תואר ראשון - יתרון משמעותי
- יכולת עבודה עצמאית, ירידה לפרטים ודיוק בביצוע המשימות
- ניסיון באכיפה מנהלית ו/או אכיפה משפטית ו/או טיפול בתיקי חייבים, או לבעלי ידע בתחום המוניציפאלי יתרון משמעותי
- כושר הבעה בע"פ ובכתב חובה
- ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת והכרת יישומי Office חובה
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
*תנאים טובים למתאימים/ות
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8387683
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בONE ZERO - הבנק הדיגיטלי
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל ניהול מערך התפעול של תחום ניירות ערך בבנק, אחריות כוללת על תהליכים תפעוליים, ממשקי עבודה עם גורמים פנימיים וחיצוניים, עמידה ברגולציה, שיפור תהליכים, ניהול צוות עובדים, והובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום.

** קרן השתלמות ופנסיה מהיום הראשון

מה מחכה לך?
ניהול שוטף של פעילות התפעול בתחום ניירות ערך (ישראלי וזרים)
אחריות על תהליכי קליטה, סליקה, דיווחים רגולטוריים, ותיאום מול גופים חיצוניים (ברוקר, קסטודיאן, בורסה, ספקים וכו')
ניהול צוות עובדים: גיוס, חניכה, פיתוח מקצועי והובלה לעמידה ביעדים
שיפור תהליכים תפעוליים, הטמעת אוטומציה
עבודה מול ממשקים פנימיים: מערכות מידע, רגולציה, שירות לקוחות, ציות, ניהול סיכונים ועוד
הובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום ניירות ערך
אחריות על עמידה בדרישות רגולציה, ניהול סיכונים תפעוליים וביקורת
דרישות:
ניסיון של לפחות 5 שנים בתפעול ניירות ערך, מתוכן לפחות 2 בתפקיד ניהולי
ניסיון קודם בעבודה בגוף שהוא חבר בורסה - חובה
היכרות מעמיקה עם רגולציה בתחום ניירות ערך בישראל ובארה"ב
ניסיון בעבודה מול מערכות תפעוליות בנקאיות
יכולת למידה מהירה של מערכות חדשות וזיקה טכנולוגית גבוהה
יכולת ניהול והנעת עובדים, עבודה בסביבה מרובת ממשקים
חשיבה תהליכית, יכולת ניתוח והובלת שינויים
תואר בתחום כלכלה / מנהל עסקים / ראיית חשבון - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432797
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במניב ראשון בע"מ
מיקום המשרה: ראשון לציון
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
משרה מס' 07/2025
מניב ראשון, תאגיד המים של העיר ראשון לציון, מגייס סמנכל/ית תפעול. זו הזדמנות להשפיע על ניהול ואחזקה של אחת מתשתיות המים המרכזיות בארץ, לשלב בין חשיבה אסטרטגית לעשייה בשטח, ולהיות חלק מצוות הנהלה מוביל.
תיאור כללי:
ניהול עובדי האגף ופיתוח ההון האנושי, לרבות ניהול מנהלים.
מוביל/ה ואחראי/ת על תחומי התפעול השוטף, אחזקה מונעת ואחזקת שבר של רשת המים, הביוב והניקוז ברחבי העיר.
אחריות והובלת תחומים שונים לרבות: ריכוז עבודות המטה בכל הקשור לאסטרטגיה התפעולית, בנייה הטמעה ובקרת תוכניות עבודה שנתיות ורב שנתיות כולל: היבטי תפעול בהנדסה ואחזקת תשתיות תוך ניהול תקציבי בהתאם.
ניהול מוקד תפעולי ותכלול כלל הגורמים העוסקים במתן מענה לפניות המתקבלות בתאגיד בקשר עם תחום אחריותו.
אחריות על בנייה הטמעה ובקרה על ממשקי עבודה רוחביים מול שאר החטיבות בחברה ומול גורמי חוץ.
אחריות על תחום החירום,הבטיחות וניהול מרכז שליטה ובקרה.
כפיפות למנכ"לית התאגיד
דרישות:
מהנדס/ת / הנדסאי/ת או תואר רלבנטי אחר עם ניסיון של 6 שנים לפחות בתחומי התשתיות הזורמות - חובה
ניסיון ניהולי בהובלת עובדים ודרג ניהולי של לפחות 3 שנים חובה
ניסיון בהובלת תהליכים מורכבים ויישומם בשטח.
ניסיון בניהול תקציב בהיקף של 20 מלש"ח לפחות
גמישות תפקודית גבוהה, עבודה בשעות בלתי שיגרתיות, זמינות טלפונית מלאה- חובה,
יכולת קבלת החלטות בזמן אמת.
שליטה ביישומי ה-Office, ידע וניסיון בשימוש במערכות מידע. בתחום ההנדסי: GIS, CAD, מערכות לניהול פרויקטים יתרון.
כושר הבעה טוב בכתב ובע"פ.

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות החיים, תעודות השכלה רלוונטיות והמלצות.
רק פניות מתאימות תיענינה
מועד אחרון להגשת קו"ח: 18/12/2025
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440631
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במניב ראשון בע"מ
מיקום המשרה: ראשון לציון
סוג משרה: משרה מלאה
משרה 08/2025
תיאור התפקיד ותחומי אחריות:
1. ניהול בכיר של מערך ההנדסה בתאגיד בכפוף למהנדס החברה.
2. יישום פיקוח ובקרה על תוכניות העבודה ההנדסיות ארוכות וקצרות טווח עם מהנדס החברה וניהול מערך הפרויקטים.
3. עבודה משותפת וליווי אגף התפעול על תפעולם שמישותם וזמינותם הרציפה של כל תשתיות ומתקני המים, הביוב והניקוז בעיר.
דרישות:
תנאי סף לתפקיד:
1. מהנדס/ת אזרחי/מכונות/סביבה/כימיה או מהנדס/ת תעשייה וניהול.
2. ניסיון בניהול צוות עובדים (לפחות 3 עובדים) חובה.
3. כושר הבעה טוב בכתב ובע"פ בשפה העברית חובה.
4. ניסיון של 3 שנים לפחות בתכנון וניהול ביצוע של תשתיות עירוניות ומתקנים הנדסיים למערכות המים, הביוב והניקוז יתרון משמעותי.
5. ניסיון בניהול פרויקטים הנדסיים מורכבים יתרון.
6. שליטה ביישומי ה-Office, ידע וניסיון בשימוש במערכות מידע בכלל ובתחום ההנדסי בפרט: GIS, CAD, מערכות לניהול פרויקטים.
7. מוכנות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות החיים, תעודות השכלה רלוונטיות והמלצות.
רק פניות מתאימות תיענינה
מועד אחרון להגשת קו"ח: 18/12/2025
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8440609
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז מס' 5-25
מנהל/ת תחום סטטוטוריקה באגף תכנון
היקף העסקה: משרה מלאה (42 ש"ש)
כפיפות: מנהלת אגף תכנון

תיאור התפקיד:
-בדיקה ואישור תוכניות המוגשות לרשות  בהיבטי ניהול נגר ומתן מענה בלוח זמנים קצר.
בדיקת תכניות ניקוז ותכניות בנין עיר ואחרות לרבות תכניות פיתוח תשתיות ועוד המוגשות לאישור רשות הניקוז וכתיבת חווד.
-בקרה על תכניות ונספחי ניקוז המוגשים להתייחסות רשות הניקוז לרבות איסוף נתונים, וכתיבת סיכומים והצעת המלצות.
-פיקוח, בקרה, מעקב על תוכניות סטטוטוריות
-תיאום תכנון מול רשויות עירוניות, חברות ממשלתיות, גופים חיצוניים (רמ"י, רט"ג וכד'), רשויות מקומיות  ושמירה על אינטרס הרשות
-ייצוג אגף התכנון של הרשות בוועדות מקצועיות
-ביצוע מטלות מקצועית ומנהליות נוספות על פי דרישת הממונה

תנאי סף: השכלה:

השכלה:
הנדסאי, גיאוגרף או בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, באחד מהתחומים הבאים: תכנון עירוני, אדריכלות, הנדסה מים וניקוז, הידרולוגיה או תואר רלוונטי אחר.
דרישות:
-יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת קריאה וניתוח חומרים מקצועיים;
-ידע  נרחב וניסיון ממשי בעבודה במערכות OFFICE  וב- EXCEL  
-כושר ביטוי בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה ויכולת כתיבה וניסוח של חומר מקצועי;
-יחסי אנוש טובים  ותודעת שירות
-יכולת לעבודה עצמאית.

ניסיון מקצועי נדרש:
2 שנות ניסיון בתחומי תכנון ו/או ניהול פרויקטים בבדיקת תכניות והכנת חוו"ד.
יתרון לבעלי ניסיון בתחומים הבאים:
ידע/ניסיון בתחום הידרולוגיה - ניקוז, קרקע ופיתוח נופי, אקו הידרולוגיה.

כישורים ודרישות מקצועיות: 
א.הכרת חוק התכנון והבנייה, חוק הניקוז וחוקי מקרקעין נוספים
ב. הכרות טובה עם  מערכות ממ"ג (GIS)
ג.ידע בתוכנות ניהול פרויקטים
ד.יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ ובעלי תפקידים בכירים
ה.יחסי אנוש טובים וייצוגיות.

א. יש להגיש קורות חיים ומסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף, לרבות אישורי העסקה        המפרטים תקופה והיקף העסקה ותחומי אחריות עיקריים.
ב. תעודות המעידות על השכלה כמפורט בתנאי הסף.
ג. המלצות, שמות ודרכי התקשרות של 3 ממליצים לפחות
ד. צילום ת.ז., רישיון נהיגה ותעודת יושר מהמשטרה
ה. כל מסמך אחר שיש בו להצביע על כישורי המועמד
 
את המסמכים יש להגיש לא יאוחר מיום 07/12/25 לכתובת מייל bid@rny.org.il  (לברורים 074-7678026)
הרשות שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהמועמדים השלמת מידע כפי שתיראה לנכון ולזמן מועמדים רלוונטיים למבחני התאמה
רק פניות מתאימות תענינה.
 
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424639
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במשרד ראש הממשלה
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות על ביצוע הפרויקט החל משלב קבלת הדרישות התשתיתיות מהחלק הטכנולוגי, תכן תשתיתי, התקשרות, ביצוע ועד למסירה.
בחינת פרוגרמה, ניתוח משמעויות לדרישות התשתית, ניתוח החלופות, ניתוח אומדני לו"ז ועלות, ניתוח נושאים סטטוטוריים, ניתוח משמעויות תקשוב, כתיבת תכנית ניהול סיכונים.
ביצוע תכן הנדסי לפרויקט כתיבת עבודת מטה, הכנת מסמכים טכניים להתקשרות עם מתכננים ויועצים, בחירת מתכננים, התקשרות, הכנת מפרטים והנחיות תכן. ניתוח משמעויות כולל חלופות. הובלת תהליכי SDR, PDR/CDR, טיפול בהיתרים, עדכון תכנית ניהול סיכונים.
הכנת חומר לביצוע התקשרויות לביצוע העבודה, רכש והתקנות
סינכרון בין תהליכי רכש של החלק הטכנולוגי לחלק התשתיתי.
ביצוע תיעוד, תחקור והפקת לקחים לפרויקט
דרישות:
השכלה הנדסאי/ת או מהנדס/ת רצוי בתחום הנדסה אזרחית/מבנים/בנין.. תואר שני בתחומי ניהול/הנדסה יתרון
ניסיון מקצועי (חופף או מצטבר)
4 שנות ניסיון בניהול פרוייקטי תשתיות בהיקף של 30 מש"ח (פרויקט המשלב דיסיפלינות שונות: אדריכלות, קונסטרוקציה, מיזוג אוויר, חשמל, מים, בקרה). לבעלי תואר שני 3 שנות ניסיון.
3 שנות ניסיון לפחות בהפעלת מיקור חוץ.
ראייה מערכתית אינטגרטיבית
יכולות הובלה ופיקוד
כישורי ניהול משימות, תקציבים ועובדים
תקשורת בינאישית גבוהה
יכולת עבודה עם ממשקים והשפעה על עמיתים
יכולת ניהול מו"מ, יכולת למידה, ניתוח והקשה גבוהים
יכולת עבודה בשעות נוספות ויכולת ניידות גבוהה במסגרת התפקיד
למתאימים.ות
עניין, אתגר וסיפוק מקצועי
יכולת התפתחות מקצועית
תנאים סוציאליים מצוינים
עניין, אתגר רב, סיפוק מקצועי ויכולת התפתחות מקצועית
תנאים סוציאליים מצויינים
יציבות תעסוקתית
משרה מלאה באיזור השפלה -דרום
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438508
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בסמינר הקיבוצים
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:קרן השתלמות
הצטרף/י אלינו ותיהני מתנאים מייטיבים של הסכם קיבוצי, המבטיח שכר עבודה משופר ותנאים סוציאליים מעולים הכוללים, בין היתר, השתתפות חודשית במעונות יום, מענקי ילדים, קרן השתלמות ויציבות תעסוקתית

בתפקיד:
- תנהל/י יומני נשיאה/ מנכל /משאבי אנוש
- אחראיות משותפת עם הצוות על ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף
- מענה טלפוני, הזמנות ציוד וכיבוד לישיבות מרובות משתתפים
- תיאום, ארגון, הכנת חומרים וכתיבת פרוטוקולים
דרישות:
- ניסיון בניהול יומנים מורכבים- יתרון
- ניסיון משמעותי בעבודה אדמיניסטרטיבית מרובת ממשקים
- ניסיון ושליטה מעולה במיומנויות מחשב, שליטה מלאה בOffice
- תואר ראשון - יתרון
- יכולת ניסוח גבוהה, בכתב ובעל פה
- שליטה טובה באנגלית - יתרון
- תקשורת בין אישית טובה ותודעת שירות ברמה גבוהה
- נכונות לעבודת צוות
- 100% משרה נדרשת גמישות בשעות העבודה לפי צורך המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8439843
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עורכי דין ותיק ומוביל בת"א .

מה התפקיד כולל?
- ניהול יומנים ותיאום פגישות (כולל זום) ותמיכה שוטפת בעו"ד המשרד ובצוות.
- מענה טלפוני ומיילים טיפול בדואר, הדפסות, סריקות והכנת מסמכים משפטיים.
- פתיחת תיקים, מעקב סטטוסים והזנת נתונים.
- עבודה מול רשויות, הוצל"פ ומשרדי ממשלה.
- סידור חדר ישיבות ואחריות על ציוד משרדי.
- ביצוע הגשות לבתי משפט דרך נט המשפט והוצל"פ.

המשרה ממשרדי החברה בימים א-ה, גמישות בשעות.
אווירה מקצועית ונעימה, בקרבה לרכבת הקלה!
דרישות:
- אנגלית ברמה בסיסית בעיקר תכתובת ומיילים- חובה
- ניסיון אדמיניסטרטיבי חובה; ניסיון במשרד עו"ד/הגשות- יתרון
- ניסיון בתפקיד דומה של שנתיים לפחות יתרון משמעותי.
- שליטה בתוכנות משפטיות: עודכנית- חובה נט משפט- יתרון!
- יכולת סדר וארגון, דיוק ודייקנות, יכולת עבודה בריבוי משימות, תודעת שירות גבוהה וראש גדול!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416421
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת נדל"ן יציבה ומובילה, הממוקמת בצמוד לרכבת עזריאלי,
דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה בעלת רמה אישית גבוהה, אחריות, סדר ויכולות תפעול מתקדמות.

התפקיד כולל:
- תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף כולל: מענה טלפוני/מיילים, ריכוז וניהול מסמכים, חוזים, טיוטות ומעקב סטטוסים, סידור חדר ישיבות.
- ניהול יומנים ותיאומים מרובי משתתפים.
- תמיכה תפעולית שוטפת במנהלים בכירים.
- עבודה עם מערכות Office וכלים דיגיטליים לניהול מידע.

משרה מלאה - 8 שעות, ימים א'-ה'- מרחק הליכה מרכבת עזריאלי
דרישות:
- ניסיון של 3+ שנים באדמיניסטרציה/ניהול משרד- חובה.
- שליטה גבוהה ב-Office ובמערכות דיגיטליות.
- תואר ראשון - יתרון.
- ניסיון מחברות נדל"ן / פיננסים / ארגונים גדולים- יתרון משמעותי
- יחסי אנוש מעולים, יכולת עבודה עצמאית, סדר, ארגון וירידה לפרטים.
- כישורי ניסוח ותקשורת ברמה גבוהה.
- דיסקרטיות, שירותיות, ראש גדול ויכולת עבודה מול הנהלה בכירה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8444068
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו