דף הבית » כל החברות »  דרושים מי שיקמה
מי שיקמה

דרושים מי שיקמה

תחום עיסוק
ממשלתי / ציבורי
כמות עובדים
11-50
שנת הקמה
2008
מיקום
מספר מקומות

משרות מי שיקמה (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במי אביבים
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לתאגיד המים מי אביבים דרוש/ה נציג/ת הכנסות, התפקיד כולל:
- גביה ומעקב אחר לקוחות חייבים, לרבות ביצוע הליכי אכיפה מנהלית
- הכנת תיקים להעברה לטיפול משפטי
- מעקב ובקרה אחר פעילות עו"ד חיצוניים, לרבות מתן מענה ותמיכה לאורך הליך הגביה המשפטית
- מעקב ובקרה אחר הסדרי חוב
- הכנת תיקים לדיון בועדות שונות
- מתן מענה ללקוחות בנושאי אכיפה מנהלית / אכיפה משפטית
-טיפול בהוצאות הכרוכות בהליך המשפטי, לרבות ריכוז התחשבנות מול ספקים
- הפקת דוחות שונים
- עבודה מול מגוון ממשקים בארגון
- מטלות נוספות על פי בקשת הממונה
דרישות:
- תואר ראשון - יתרון משמעותי
- יכולת עבודה עצמאית, ירידה לפרטים ודיוק בביצוע המשימות
- ניסיון באכיפה מנהלית ו/או אכיפה משפטית ו/או טיפול בתיקי חייבים, או לבעלי ידע בתחום המוניציפאלי יתרון משמעותי
- כושר הבעה בע"פ ובכתב חובה
- ידע וניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת והכרת יישומי Office חובה
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
*תנאים טובים למתאימים/ות
*המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8387683
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בONE ZERO - הבנק הדיגיטלי
סוג משרה: משרה מלאה
התפקיד כולל ניהול מערך התפעול של תחום ניירות ערך בבנק, אחריות כוללת על תהליכים תפעוליים, ממשקי עבודה עם גורמים פנימיים וחיצוניים, עמידה ברגולציה, שיפור תהליכים, ניהול צוות עובדים, והובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום.



מה מחכה לך?
ניהול שוטף של פעילות התפעול בתחום ניירות ערך (ישראלי וזרים)
אחריות על תהליכי קליטה, סליקה, דיווחים רגולטוריים, ותיאום מול גופים חיצוניים (ברוקר, קסטודיאן, בורסה, ספקים וכו')
ניהול צוות עובדים: גיוס, חניכה, פיתוח מקצועי והובלה לעמידה ביעדים
שיפור תהליכים תפעוליים, הטמעת אוטומציה
עבודה מול ממשקים פנימיים: מערכות מידע, רגולציה, שירות לקוחות, ציות, ניהול סיכונים ועוד
הובלת פרויקטים חוצי ארגון בתחום ניירות ערך
אחריות על עמידה בדרישות רגולציה, ניהול סיכונים תפעוליים וביקורת
דרישות:
למי זה מתאים?
ניסיון של לפחות 5 שנים בתפעול ניירות ערך, מתוכן לפחות 2 בתפקיד ניהולי
ניסיון קודם בעבודה בגוף שהוא חבר בורסה - חובה
היכרות מעמיקה עם רגולציה בתחום ניירות ערך בישראל ובארה"ב
ניסיון בעבודה מול מערכות תפעוליות בנקאיות
יכולת למידה מהירה של מערכות חדשות וזיקה טכנולוגית גבוהה
יכולת ניהול והנעת עובדים, עבודה בסביבה מרובת ממשקים
חשיבה תהליכית, יכולת ניתוח והובלת שינויים
תואר בתחום כלכלה / מנהל עסקים / ראיית חשבון - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432797
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
חברה חסויה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה באשדוד, העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של חומרי גמר בניין ללקוחות פרטיים ועסקיים בכל רחבי הארץ, דרוש/ה רפרנט/ית גבייה.


התפקיד מתאים לכלכלן/ית מתחיל/ה או למנהל/ת חשבונות מנוסה המעוניין/ת בתפקיד דינמי, משמעותי ובעל אחריות.

ניהול שוטף של תחום הגבייה בחברה הכולל מעקב, בקרה ויישום מדיניות אשראי וגבייה.
הפקת דוחות בקרה שוטפים בנושא גבייה, יתרות לקוחות ועמידה בתנאי תשלום.
הכנת דוחות מעקב אחר הזמנות לקוח, החל משלב קליטת ההזמנה ועד לאספקה ובקרה על תקינות החיובים.
יצירת קשר עם לקוחות, טיפול בחובות פתוחים, בירור פערים, תיאומי תשלומים ומתן מענה מקצועי.
עבודה מול ממשקים רבים בתוך החברה: הנה"ח, מכירות, לוגיסטיקה, שירות לקוחות ומנהלי תיקי לקוחות.

ימים ושעות עבודה:

א'-ה', משרה מלאה (גמישות בשעות)
דרישות:
ידע בהנהלת חשבונות - חובה.
שליטה טובה מאוד באקסל, לרבות פונקציות ועבודה עם דוחות - חובה.
ניסיון מעשי בגבייה- יתרון משמעותי.
הבנה בתהליכי הזמנות לקוח בסביבה מסחרית ויבואנית.
היכרות עם מערכת פריורטי - יתרון.
יכולת עבודה מסודרת, שיטתית וירידה לפרטים.
אסרטיביות, תקשורת בין אישית מצוינת ויכולת ניהול ממשקים ברמה גבוהה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8427870
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז מס' 5-25
מנהל/ת תחום סטטוטוריקה באגף תכנון
היקף העסקה: משרה מלאה (42 ש"ש)
כפיפות: מנהלת אגף תכנון

תיאור התפקיד:
-בדיקה ואישור תוכניות המוגשות לרשות  בהיבטי ניהול נגר ומתן מענה בלוח זמנים קצר.
בדיקת תכניות ניקוז ותכניות בנין עיר ואחרות לרבות תכניות פיתוח תשתיות ועוד המוגשות לאישור רשות הניקוז וכתיבת חווד.
-בקרה על תכניות ונספחי ניקוז המוגשים להתייחסות רשות הניקוז לרבות איסוף נתונים, וכתיבת סיכומים והצעת המלצות.
-פיקוח, בקרה, מעקב על תוכניות סטטוטוריות
-תיאום תכנון מול רשויות עירוניות, חברות ממשלתיות, גופים חיצוניים (רמ"י, רט"ג וכד'), רשויות מקומיות  ושמירה על אינטרס הרשות
-ייצוג אגף התכנון של הרשות בוועדות מקצועיות
-ביצוע מטלות מקצועית ומנהליות נוספות על פי דרישת הממונה

תנאי סף: השכלה:

השכלה:
הנדסאי, גיאוגרף או בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, באחד מהתחומים הבאים: תכנון עירוני, אדריכלות, הנדסה מים וניקוז, הידרולוגיה או תואר רלוונטי אחר.
דרישות:
-יכולות אנליטיות גבוהות ויכולת קריאה וניתוח חומרים מקצועיים;
-ידע  נרחב וניסיון ממשי בעבודה במערכות OFFICE  וב- EXCEL  
-כושר ביטוי בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה ויכולת כתיבה וניסוח של חומר מקצועי;
-יחסי אנוש טובים  ותודעת שירות
-יכולת לעבודה עצמאית.

ניסיון מקצועי נדרש:
2 שנות ניסיון בתחומי תכנון ו/או ניהול פרויקטים בבדיקת תכניות והכנת חוו"ד.
יתרון לבעלי ניסיון בתחומים הבאים:
ידע/ניסיון בתחום הידרולוגיה - ניקוז, קרקע ופיתוח נופי, אקו הידרולוגיה.

כישורים ודרישות מקצועיות: 
א.הכרת חוק התכנון והבנייה, חוק הניקוז וחוקי מקרקעין נוספים
ב. הכרות טובה עם  מערכות ממ"ג (GIS)
ג.ידע בתוכנות ניהול פרויקטים
ד.יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ ובעלי תפקידים בכירים
ה.יחסי אנוש טובים וייצוגיות.

א. יש להגיש קורות חיים ומסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף, לרבות אישורי העסקה        המפרטים תקופה והיקף העסקה ותחומי אחריות עיקריים.
ב. תעודות המעידות על השכלה כמפורט בתנאי הסף.
ג. המלצות, שמות ודרכי התקשרות של 3 ממליצים לפחות
ד. צילום ת.ז., רישיון נהיגה ותעודת יושר מהמשטרה
ה. כל מסמך אחר שיש בו להצביע על כישורי המועמד
 
את המסמכים יש להגיש לא יאוחר מיום 07/12/25 לכתובת מייל bid@rny.org.il  (לברורים 074-7678026)
הרשות שומרת לעצמה את הזכות לדרוש מהמועמדים השלמת מידע כפי שתיראה לנכון ולזמן מועמדים רלוונטיים למבחני התאמה
רק פניות מתאימות תענינה.
 
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424639
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בU-MAN השמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה לטיפול בקרקעות בביצוע פרויקטים סביבתיים ומורכבים, דרוש/ה מהנדס/ת מנהל /ת פרויקטים להובלת תהליכי ביצוע בתחום הקרקעות המזוהמות.
תיאור התפקיד
ניהול הביצוע בשטח של עבודות השיקום, כולל פיקוח.
תכנון הנדסי של שיטות טיפול ושיקום חפירה ופינוי, טיפול באתר (In-Situ / Ex-Situ).
פיקוח על עבודת הקבלנים ועמידה בתנאי ההיתר הרגולטורי.
ניהול לוחות זמנים, תקציב ומשאבים של פרויקטים ושיקום מורכבים.
אישור דוחות ביצוע והגשתם לגורמים המפקחים והרגולטורים.
דרישות:
תואר ראשון בהנדסה אזרחית/כימית/סביבה יתרון
ידע מעמיק ברגולציה הישראלית בנושא קרקעות מזוהמות (חוק המים, תקנות דלקים ועוד)
ניסיון מוכח של 8 שנים בניהול פרויקטים קבלניים/ביצוע עבודות עפר/טיפול בקרקע.
ידע מעשי והבנה בטכנולוגיות טיפול בקרקעות מזוהמות יתרון משמעותי.
יכולת קריאת תוכניות הנדסיות.
יכולת הבעה גבוהה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית
נכונות לעבודה מאומצת ורבה בשטח (אתרי שיקום).
רישיון נהיגה בתוקף ונכונות לנסיעות ועבודת שטח.
עבודה בחברה מובילה עם צוות מקצועי ומנוסה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8427834
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים: מספר סוגים
מנהל פרויקטים בתחום הבינוי ההנדסי עבור משרד הביטחון יהיה אחראי על הובלה, תיאום וניהול מקצה לקצה של פרויקטי תשתיות, מבנים ומערכות הנדסיות עבור גופי הביטחון. התפקיד כולל ניהול תכנון וביצוע, עבודת ממשקים מרובה, בקרת איכות, לוחות זמנים ותקציב, תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים ודרישות ביטחוניות מחמירות.
ניהול פרויקטים הנדסיים משלב הייזום ועד למסירה מלאה לגורם המזמין.
ניהול תכנון: תיאום בין יועצים, מתכננים וקבלנים, ביצוע בקרה הנדסית על תוצרים.
ניהול ביצוע בשטח: פיקוח, בקרה וניהול קבלני משנה.
הכנת תקציבי פרויקט, ניהול עלויות, בקרה תקציבית ודוחות התקדמות.
משרה מלאה
תנאי שכר מעולים + רכב / אפשרות לעבודה עם חשבונית
דרישות:
מהנדס אזרחי / מהנדס בניין / מהנדס תעשייה וניהול / מהנדס מכונות חובה.
ניסיון של 510 שנים בניהול פרויקטי בינוי ותשתית מורכבים חובה.
ניסיון בעבודה מול משרד הביטחון / גופי ממשל / תעשיות ביטחוניות יתרון משמעותי.
ניסיון מוכח בניהול תקציבים גדולים (עשרות עד מאות מיליוני).
היכרות עם תקנים, תקנות ותקני בטיחות ישראליים.
יכולת גבוהה לניהול ממשקים, הובלת צוותים וניהול ספקים.
שליטה בתוכנות ניהול פרויקטים (MS Project/Primavera), תוכנות משרד וקריאת תוכניות.
אנגלית ברמה גבוהה - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8418070
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים: מספר סוגים
מנהל /ת פרויקטים בכיר/ה להקמת מפעלים ומבני תחנות כוח לסקטור הביטחוני משרה 76554
הובלת פרויקטים משלב התכנון ועד סיום הביצוע והמסירה, תוך עמידה ביעדי איכות, תקציב ולוחות זמנים. התפקיד כולל ניהול כלל בעלי המקצוע המעורבים, תיאום בין גורמים שונים והבטחת הצלחת הפרויקט בהתאם לדרישות המזמין והתקנים הרלוונטיים.
ניהול וליווי פרויקטי בנייה הנדסית מורכבת (מגה פרויקטים) משלב הייזום והתכנון ועד למסירה ללקוח.
גיבוש לוחות זמנים ותקציב, בקרה על עמידה ביעדים.
ניהול ופיקוח על הביצוע בשטח, הקפדה על איכות העבודה, תקנים ובטיחות.
משרה מלאה
תנאים מעולים!!! רכב, קרן השתלמות ותנאים נוספים
דרישות:
מהנדס/הנדסאי אזרחי חובה.
ניסיון של 3+ שנים בניהול פרויקטי בנייה / תשתית - רצוי
היכרות מעמיקה עם תהליכי תכנון, רישוי וביצוע בבנייה רוויה.
ניסיון בפיקוח על קבלני משנה - חובה
שליטה בתוכנות ניהול פרויקטים (MS Project, Primavera) ובאופיס.
ניסיון בניהול תקציבים ובקרה כספית.
יכולת ניהול צוותים מרובי ממשקים.
ידע בתקנים, נהלי בטיחות ודרישות איכות בענף הבנייה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8434108
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה מזכיר/ה למשרד עורכי דין ותיק ומוביל בת"א .

מה התפקיד כולל?
- ניהול יומנים ותיאום פגישות (כולל זום) ותמיכה שוטפת בעו"ד המשרד ובצוות.
- מענה טלפוני ומיילים טיפול בדואר, הדפסות, סריקות והכנת מסמכים משפטיים.
- פתיחת תיקים, מעקב סטטוסים והזנת נתונים.
- עבודה מול רשויות, הוצל"פ ומשרדי ממשלה.
- סידור חדר ישיבות ואחריות על ציוד משרדי.
- ביצוע הגשות לבתי משפט דרך נט המשפט והוצל"פ.

המשרה ממשרדי החברה בימים א-ה, גמישות בשעות.
אווירה מקצועית ונעימה, בקרבה לרכבת הקלה!
דרישות:
- אנגלית ברמה בסיסית בעיקר תכתובת ומיילים- חובה
- ניסיון אדמיניסטרטיבי חובה; ניסיון במשרד עו"ד/הגשות- יתרון
- ניסיון בתפקיד דומה של שנתיים לפחות יתרון משמעותי.
- שליטה בתוכנות משפטיות: עודכנית- חובה נט משפט- יתרון!
- יכולת סדר וארגון, דיוק ודייקנות, יכולת עבודה בריבוי משימות, תודעת שירות גבוהה וראש גדול!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8416421
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
סוג משרה: משרה מלאה
בואו להצטרף לחברה גדולה ויציבה בתפקיד מאתגר ודינמי כמזכיר/ת סמנכ"ל כספים! במסגרת התפקיד תנהלו יומנים ותארגנו פגישות מרובות משתתפים, שיחות זום, וועידות עם גורמים בארץ ובחו"ל.
תטפלו בפתיחת חשבונות בנק ובחתימות הסכמים עבור הליווי הבנקאי של החברה. תהיה לכם הזדמנות לנהל את תהליכי הגבייה מבעלי קרקע בעסקאות קומבינציה, ובכך לתרום להצלחת המיזמים שלנו.
העבודה כוללת שימוש נרחב באקסל ונדרשים כישורי מחשב מצוינים.
א-ה 8-17 ללא גמישות
אנו מציעים תנאים מעולים, כולל כרטיס סיבוס לארוחות ומתנות חג ויום הולדת!
דרישות:
ניסיון קודם של שנה בתחום האדמיניסטרציה - חובה.
שליטה מלאה בתוכנות אופיס - חובה.
ידע באקסל ברמה גבוהה - יתרון.
היכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון.

המשרה מתאימה לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8424828
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
קרן ידע לאקדמאים במדעי החברה והרוח
מיקום המשרה: חולון
סוג משרה: משרה מלאה
לארגון מוביל דרוש/ה מזכיר/ת הנהלה לתפקיד אדמיניסטרטיבי ותפעולי מגוון.

התפקיד כולל:
* ניהול יומן ותיאום פגישות
* מענה אדמיניסטרטיבי להנהלה
* עבודה מול ספקים והזמנות
* תפעול שוטף של המשרד
* תמיכה באירועים ובפעילויות ארגוניות
דרישות:
* ניסיון אדמיניסטרטיבי/מזכירות חובה
* יכולת סדר וארגון גבוהה
* שליטה ביישומי מחשב
* שירותיות, אחריות ויחסי אנוש מעולים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8420078
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו