דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים נתיב במשרד ראש הממשלה
נתיב במשרד ראש הממשלה

    דרושים נתיב במשרד ראש הממשלה

    תחום עיסוק
    ממשלתי / ציבורי
    כמות עובדים
    לא צויין מספר עובדים

    דרושים ב- נתיב במשרד ראש הממשלה

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- נתיב במשרד ראש הממשלה אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בתאגיד השידור הישראלי
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה חלקית ומתאים גם לסטודנטים
    רכז/ת בית הספר לתקשורת של התאגיד ריכוז אדמיניסטרטיבי ולוגיסטי של ביה"ס, לרבות תפעול תוכנית הלימודים של בית הספר, סיוע בהליכי מיון מועמדים, עמידה בקשר מול הסטודנטים, תיאום לו"ז וכל תפקיד נוסף.
    נדרשת נוכחות פיזית בימים בהם מתקיימים הלימודים.
    כמו כן, סיוע בעבודה אדמיניסטרטיבית ובתפעול השוטף של לשכת המנכ"ל.

    תנאי המשרה:
    ההעסקה במשרת סטודנט היא בהיקף של עד 120 שעות בחודש.
    הגיוס למשרה פטור ממכרז - בחירת המועמד תיעשה על בסיס שיקולים עניינים ומקצועיים וללא משוא פנים. התאגיד אינו מתחייב לזמן לראיון מי מהפונים.

    אתר העבודה: ירושלים, תיתכן הגעה לאתר באזור המרכז לפי הצורך.
    מועד אחרון להגשת מועמדות: 29.4.2024
    דרישות:
    תנאי הסף:
    - סטודנט/ית לתואר ראשון או שני במוסד אקדמי המוכר על ידי המל"ג או לסטודנטים/ות במוסד להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה, בעל/ת יתרת לימודים של שנת לימודים מלאה לפחות (סטודנטים ששנה"ל תשפ"ד אינה שנת הלימודים האחרונה שלהם). 
    (נא לצרף לפנייה אישור לימודים עדכני).
    - ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית.
    - שליטה בעברית ואנגלית ברמה גבוהה.

    רמה גבוהה של סדר וארגון, אחריות ושירותיות.
    זמינות לעבודה של 2-3 ימים בשבוע ונכונות לעבודה בשעות אחה"צ והערב.
    לתשומת הלב- ביה"ס לתקשורת יפעל בימי רביעי ונדרשת זמינות ליום עבודה

    תנאים נוספים המהווים יתרון:
    - יתרת לימודים של שנתיים לפחות.
    - ניסיון קודם בעבודה במסגרות לימודיות או מול מסגרות לימודיות.
    - ניסיון בעבודה בלשכות בכירים/ות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7653166
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    ניהול מחזור חיי העובד, טיפול שוטף וליווי עובדים, לאורך מעגל חייהם בארגון
    ניהול תהליך קליטת עובדים חדשים
    ניהול תהליך סיום העסקה, שימועים ופרישה וגמלאות
    ניהול הסדר פנסיוני
    ליווי וסיוע בנושאי משמעת של עובדים
    טיפול בביטוח בריאות של עובדים
    בנייה, תכנון והוצאה לפועל של תוכנית רווחה שנתית לטיפוח ההון האנושי התומכת ומדגישה את חווית העובד וחיזוק תחושת המחוברות הארגונית
    תכנון וארגון אירועים, פעילויות רווחה ברמה האסטרטגית והתפעולית (השתלמויות, אירועים, ימי גיבוש וכו'), התנהלות למול חברות הפקה, ספקים לוגיסטיים וגורמים פנים ארגוניים. אחריות על נושא המתנות לעובדים: לידות, חתונות, ימי הולדת, חגים ומועדים.
    בניית תהליכי חווית העובד בהיבטי תרבות ארגונית, סביבה טכנולוגית וסביבת העובדה הפיזית, על מנת להבטיח סביבת עבודה חיובית עבור העובד
    בניית לומדות דיגיטליות ועזרים טכנולוגיים בתחום
    ליווי ויישום תהליכי משאבי אנוש חוצי ארגון
    ניהול תוכניות עבודה ותקציב היחידה השנתי
    ניהול דוחות בקרה
    ניהול התקשרויות רכש ומכרזים
    ניהול צוות המדור
    עבודה מרובת ממשקים (שכר, כספים, גיוס, ספקים חיצוניים ועוד)
    אחריות על מתן מענה שוטף ואיכותי לעובדים בכל תחומי האחריות של האגף.
    ביצוע מטלות נוספות על פי צורך ובהתאם להנחיית ממונה.
    דרישות:
    ידע והשכלה:
    תואר ראשון המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל
    ניסיון מקצועי:
    5 שנות ניסיון מקצועי במשאבי אנוש.
    ניסיון ניהולי:
    ניהול צוות המונה שני עובדים למשך שלוש שנים לפחות

    יתרון:
    עבודה במגזר הציבורי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7603140
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    תיאור התפקיד:
    1. שותף/ה עסקי/ת וגורם/ת מקשר בין העובדים והמנהלים בחטיבות שתחת אחריות הרפרנט/ית לבין אגף משאבי אנוש; מעורבות והכרות עם תהליכים הנוגעים להון האנושי בחטיבות המלוות ובכלל זאת: זיהוי ואיסוף צרכי ההון האנושי, העברה ותקשור מידע רלוונטי, ליווי שוטף בתחומי ניהול ההון האנושי ועוד.
    2. תמיכה וליווי שוטף לעובדים ומנהלים בנושאי משאבי אנוש; יישום מדיניות משאבי אנוש בתחום המענה השוטף לאורך מחזור חיי העובדים בארגון.
    3. ליווי וייעוץ לעובדים ומנהלים בחטיבות המוגדרות תחת אחריות הרפרנט/ית ביישום והטמעה של תהליכי משאבי אנוש ובמגוון נושאים הנוגעים לניהול מחזור חיי העובד בארגון; ליווי מנהלים בניהול ההון האנושי בנושאים הנוגעים לתחומי הפרט ולצרכים בין-אישיים.
    4. אחריות על הטיפול בעובד לאורך מחזור חייו בארגון ביצוע תהליכי קליטה וליווי בחודשים הראשונים,טיפול בתהליכי שינוי סטטוס העסקה, ליווי תהליך הקביעות בארגון, ליווי תהליכי שימור עובדים, ליווי וטיפול בתהליכי סיום העסקה (כולל ביצוע תהליכי שימוע).
    5. קיום פגישות עם מנהלים ועם עובדים וניהול מגוון ממשקי עבודה לתמיכה במנהלים ועובדים מהחטיבות שבאחריות הרפרנט/ית סביב נושאים הנוגעים להון האנושי.
    6. ריכוז, עדכון ובקרת נתונים אודות עובדים ומנהלים בבנק בתיק העובד ובמערכות הממוחשבות הרלוונטיות: נוכחות, שעות נוספות, עדכון פרטים אישיים, שינויי תפקידים, הארכת חוזים, יציאה לחל"ד וחל"ת וכד' לצורך אבטחת איכות המידע במערכות, ביצוע ניתוחים ותמיכה בקבלת החלטות.
    7. עבודה עם מערכות נוכחות בהיקף רחב ועם מערכת SAP-HR וכן הפקת דוחות וניתוח נתונים באמצעות כלי BI ופונקציות מורכבות באקסל.
    8. אפיון הסכמים מורכבים והשלכותיהם על מערכות הנוכחות והפרט. אפיון פונקציות חדשות ופיתוחים חדשים נדרשים במערכות הרלוונטיות, החל משלב כתיבת האפיון, ליווי בשלבי הפיתוח, עבודה מול מיישמים וצוותי עבודה בתחום הטכנולוגי, ביצוע בדיקות קבלה ועלייה לאוויר ועד להטמעת התהליך החדש.
    9. כתיבת ניירות עבודה, פיתוח והטמעת נהלים קיימים וכתיבת נהלים חדשים.
    10. הטמעת תהליכי עבודה חדשים ושיפור תהליכים.
    11. הכנת מצגות, תרשומות ודוחות בנושאים הקשורים לעבודת היחידה.
    12. סיוע בפיתוח יוזמות ותהליכים חדשים בתחום הפרט בבנק.
    13. תמיכה בקידום תהליכים ומשימות שבאחריות היחידה והאגף.
    דרישות:
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7678213
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בשיא ג'וב
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    לחברה גדולה דרוש/ה רכז/ת משאבי אנוש לירושלים
    התפקיד כולל:
    - אחריות על יישום כלל היבטי משאבי אנוש במעגל חיי העובד ביחידה
    - ביצוע תהליכי מיון, גיוס וקליטת עובדים חדשים, ניוד עובדים, מתן קביעות ותהליכי סיום
    העסקה
    - מתן מענה לצורכי הפרט בקשות להלוואות, שינוי פרטים אישיים, אישורים, תנאי העסקה,
    רווחה, מעקב וקשר עם עובדים שנמצאים בהיעדרויות ארוכות
    - ניהול דוחות מעקב ובקרה
    - יישום תהליכי משאבי אנוש חוצי יחידה הערכת עובדים, שיחות אישיות
    - בקרה וניתוח נתונים בתחום החופשה /מחלה והבנת המשמעויות
    - ליווי וייעוץ למנהלים בנושאי משאבי אנוש בשוטף וכן ליווי מנהלים בהטמעת שגרות ניהול,
    שירות
    משרה מלאה: א-ה 8:00-17:00
    מיקום: ירושלים
    * נא לציין ציפיות שכר
    דרישות:
    תואר במשאבי אנוש / מדעי ההתנהגות - חובה
    3-5 שנות ניסיון כרכז/ת משאבי אנוש מארגון עדיפות מתחום התעשייה / קמעונאות
    ידע וניסיון בתוכנות האופיס אקסל ברמה גבוהה, PowerPoint,Outlook
    שליטה בדיני עבודה חובה
    תפיסת שירות ויחסי אנוש מעולים, יכולת הכלה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685692
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תיאור התפקיד
    אחריות על יישום כלל היבטי משאבי אנוש במעגל חיי העובד ביחידה
    ביצוע תהליכי מיון, גיוס וקליטת עובדים חדשים, ניוד עובדים, מתן קביעות ותהליכי סיום העסקה
    מתן מענה לצורכי הפרט בקשות להלוואות, שינוי פרטים אישיים, אישורים, תנאי העסקה, רווחה, מעקב וקשר עם עובדים שנמצאים בהיעדרויות ארוכות וכו'
    ניהול דוחות מעקב ובקרה ניהול תיק עובד במערכת אורקל, ניהול תקן מצבת, נוכחות, שעות נוספות וכו'
    יישום תהליכי משאבי אנוש חוצי יחידה הערכת עובדים, שיחות אישיות וכו'
    בקרה וניתוח נתונים בתחום החופשה /מחלה והבנת המשמעיות.
    ליווי וייעוץ למנהלים בנושאי משאבי אנוש בשוטף וכן ליווי מנהלים בהטמעת שגרות ניהול, שירות וכו'
    דרישות:
    דרישות התפקיד
    B.A במשאבי אנוש / מדעי ההתנהגות - חובה
    3-5 שנות ניסיון כרכזת משאבי אנוש מארגון עדיפות מתחום התעשייה / קמעונאות
    ידע וניסיון בתוכנות האופיס אקסל ברמה גבוהה, PowerPoint,Outlook
    שליטה בדיני עבודה חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7702599
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד