למטה החברה ברמת החייל, דרוש /ה מזכיר /ה לראש אגף הכספים- משרה זמנית עם אופציה ממשית לקבועה.
התפקיד כולל:
ניהול יומן כולל התנהלות מול גורמים בכירים בארגון, עבודה שוטפת מול האגפים השונים, כניסה לפגישות וכתיבת פרוטוקולים לפי הצורך, הכנת מצגות P.P לכנסים וישיבות, קבלה פרונטלית של אורחים ועוד.
העבודה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-16:00, נדרשת זמינות לשעות נוספות.
למה תאהבו את העבודה הזו?
באסותא תעבדו בסביבה אנושית מגוונת, תוך התנהלות ב'סטנדרט אסותא' ששם במרכז את כבוד האדם ואת פרטיותו.
באסותא תוכלו ללמוד ולהתפתח אישית ומקצועית.
תעבדו עם אנשים מצוינים, בסביבת עבודה נעימה ואנושית - כזו שמתחשבת גם בצרכים האישיים שלכם /ן, וגם תיהנו מפעילויות רווחה.
דרישות:
תעודת בגרות מלאה- חובה.
תואר ראשון - יתרון.
ניסיון כמזכיר /ה בדרג הנהלה - חובה.
ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה.
ידיעת אקסל ברמה טובה- חובה.
ידיעת התוכנת פאוור פוינט, וורד, OUTLOOK - ברמה גבוהה.
נכונות למשרה מלאה עם שעות נוספות לפי הצורך.
אילו כישורים אנו מחפשים:
שירותיות, גם בתנאי לחץ.
לעבוד כגורם אחראי, מסור ודיסקרטי.
נכונות ויכולת ללמוד ולהתפתח ויכולת יצירתיות.
הגדלת ראש ויכולת תעדוף ותמרון בין משימות.
רק פניות מתאימות יענו. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.