למשרדנו דרוש/ה מנהל /ת אדמיניסטרטיבי/ת, עובד/ת מטה!
ניהול ותחזוקה שוטפת של הממשקים הטכנולוגיים של המשרד, הכנת מצגות, ניהול חשבונות, הגשת מסמכי משרד, הגשת מכרזים, עבודה מול ספקים ולקוחות, תחזוקת אתר החברה, רשתות חברתיות וכו'.
היקף משרה: 3/4 משרה עם אופציה למשרה מלאה.
דרישות:
תואר ראשון, יכולות ארגון, שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס (WORD, POWER POINT, EXCEL, OUTLOOK), יחסי אנוש מעולים, הבעה טובה מאוד בעל -פה ובכתב, אחריות, שירותיות גבוהה ויכולת לעבוד בצוות.
יתרון לבעלי /ות ניסיון באדמיניסטרציה, הנהלת חשבונות והגשת מכרזים וחומרים למאגרי יועצים
יתרון לבעלי /ות ידע וניסיון בממשקים: WIX, תוכנות CRM, פוטושופ. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.