השתלבות בצוות מקצועי ובסביבה מקצועית ודינמית עם טכנולוגיות מתקדמות.
הזדמנות להתפתחות מקצועית כחלק מחטיבה עסקית בצמיחה.
עבודה עם לקוחות בארץ ובחו"ל, בעולמות תוכן מגוונים ומרתקים.
תמיכה וביצוע ומשימות טכניות ללקוחות עסקיים בתחומי תקשורת ואינטגרציה.
טיפול בפניות מורכבות לאחר אסקלציה מצוות Tier1.
עבודה מול צוותי NOC וספקיות תקשורת, פתרון תקלות מורכבות וניטור מערכות.
אופי העבודה:
העבודה מתבצעת ב-5 משמרות שבועיות, הכוללות השלמת תמיכה ל-24/7 במסגרת סבב קבוע ומוסדר.
דרישות:
- שנתיים לפחות בתמיכה טכנית במגזר העסקי (ניסיון מחברות תקשורת מובילות או שירות צבאי רלוונטי) חובה.
- אוריינטציה טכנית וידע בסיסי ברשתות תקשורת (נתבים, מודמים, מתגים) חובה.
- הסמכה ב- JNCIA/CCNA חובה.
- הסמכות מתקדמות (JNCIP/CCNP) יתרון משמעותי.
- היכרות עם פרוטוקולי IP וניסיון בעולמות חומות האש (Firewall) יתרון.
- ניסיון בתמיכה במערכות סיסטם יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.