דף הבית » משרות לפי חברות » גוברמן משאבי אנוש
גוברמן משאבי אנוש

    דרושים גוברמן משאבי אנוש

    המשרות שלנו (5)
    תחום עיסוק
    כלכלה / ביטוח / פיננסים
    כמות עובדים
    11-50

    עוד עלינו

    משרות גוברמן משאבי אנוש

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 5 משרות
    2 ימים
    גוברמן משאבי אנוש
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    דרוש /ה רו"ח בעל /ת מוטיבציה ויכולת אישית ומקצועית גבוהה, לביצוע עבודות חשבות למס חברות במקביל - חב הייטק וחב בינלאומיות.
    קבוצת גוברמן הינה ספקית שירותים מובילה בישראל בתחומי החשבונאות וניהול הכספים.
    העבודה כוללת - הכנת דוחות ביניים ושנתיים, עריכת דוחות תקציב מול ביצוע, בניית תקציבים, ליווי ביקורת, קבלת החלטות, מתן יעוץ ללקוחות בתחומים שונים (כגון: מיסוי ישראלי ובינלאומי, מיסוי יחיד, סוגיות חשבונאיות), בקרה על הנה"ח ושכר, וכו'.
    עבודה בסביבה צעירה, דינאמית ומאתגרת!
    דרישות:
    ניסיון של 2-4 שנים.
    רישיון רואה חשבון - חובה.
    אנגלית ברמה גבוהה - כולל יכולת ניהול שיחה.
    יכולות אנליטיות גבוהות.
    יכולת עבודה בצוות, יכולת למידה.
    עמידה בלו"ז ויכולת ניהול עצמי וקבלת החלטות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5810508
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה והתמחות
    לקבוצת גוברמן, ספקית השירותים המובילה בישראל בחשבונאות וניהול כספים לחב' הייטק וחב' בינלאומיות, דרושים /ות מתמחים /ות.
    לא רוצים /ות להיות בורג קטן במערכת?
    רוצים /ות להיות חלק מחברה מובילה, מוכרת ומוערכת בתעשייה?
    רוצים /ות ללמוד מהטובים ביותר?
    רוצים /ות להיות שותפים /ות בתהליך קבלת ההחלטות בזמן אמיתי ולא רק במסגרת עבודת הביקורת?
    אנו מציעים תוכנית התמחות ייחודית עם עשייה מהותית ורכישת ניסיון רלוונטי החל מהיום הראשון תוך יצירת רשת קשרים אשר תבטיח מקום עבודה איכותי לאחר סיום ההתמחות או אפשרויות קידום מגוונות במסלול ניהול הכספים של קבוצת גוברמן.
    דרישות:
    סיום/במהלך שנת השלמה.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    יכולות אנליטיות גבוהות.
    יכולת עבודה בצוות, יכולת למידה.
    עמידה בלו"ז ויכולת ניהול עצמי וקבלת החלטות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5872511
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לקבוצת גוברמן, המתמחה במתן שירותים לחב הייטק, דרוש /ה מנהל /ת אדמיניסטרציה פיננסית למשרה מלאה לעבודה בסביבה צעירה, מאתגרת ודינאמית!
    עבודה מול מגוון לקוחות בינלאומיים וחב סטרט אפ.
    התפקיד כולל - עבודה מול הנהלת חשבונות, טיפול בשכר עובדים, טיפול בנסיעות לחו"ל, ניהול רכש וספקים, טיפול בקליטת עובדים חדשים וכו'.
    בואו להשתלב בארגון מוביל ולפתח קריירה בטווח אפשרויות רחב!
    ניסיון קודם לא נדרש.
    דרישות:
    כישורי ארגון ותיאום, דייקנות, סדר ושיטתיות.
    שליטה במיומנויות מחשב (אופיס לרבות אקסל).
    כושר ביטוי גבוה בכתב ובעל פה.
    תקשורת בין - אישית טובה.
    תודעת שרות גבוהה מאד, יחסי אנוש טובים.
    יכולת עבודה בצוות.
    יכולת ביצוע מספר משימות במקביל. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5880188
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Full Time
    Bookings of all movements - suppliers, clients and employees.
    Invoice issuance.
    Collection responsibility.
    Reporting and payment to all government institutions.
    Preparing and maintaining the prepaid and accrued expenses reports.
    Revenue recognition, costs, compensation processes, cost of revenue and accounting month-end close process, preparing journal entries and account reconciliations.
    Work with corporate business partners to ensure corporate standards are met.
    Preparation for end of month reports.
    Monitor and booking of travel reports and employees expense returns
    Payroll support.
    Requirements:
    At least 5 years experience in high level bookkeeping (Type 3)
    Strong Excel skills.
    High-level English.
    Proven experience in a global, multi-currency company and intercompany relations.
    Must be organized, professional, with a good eye for details. Must be reliable and able to carry out tasks independently and in collaboration with other team members.
    A quick learner, ready to work in a fast-paced, multidisciplinary environment.
    An analytical, problem solving attitude.
    2+ years hands-on experience in Priority.

    Advantage:
    ? Experience in payroll calculation to more than 100 employees
    ? Experience in software Hi-tech companies
    ? Experience in subsidiary of a public company
    ? Experience in SAP based software
     
    Show more...
    5881711
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    גוברמן משאבי אנוש
    Location: Tel Aviv-Yafo
    Job Type: Seniors and Full Time
    We are looking for bright, talented, enthusiastic and motivated individuals who are interested in a real career, and an opportunity to work with the best professionals in the industry!
    We will provide you with the opportunities to help you achieve your ambitions and grow.
    We invest heavily in our training, and mentorship is an important part of your continued professional development.
    Responsibilities-
    Managing the day to day relationship with the clients.
    Preparation of periodic and yearly financial reports.
    Editing of Actual vs budget monthly reports.
    Accompanying the audit process with the auditors.
    Consulting the clients regarding fluent TAX, business and financial issues.
    Ongoing, day-to-day advice on financial and operational matters, such as representation to the tax authorities and banks, and advice with regard to labor law, payroll and tax exposure.
    Team management.
    Requirements:
    Bachelor's degree in Accounting. 
    5 - 7 years of related experience.
    Certified CPA.
    Exceptional analytic capabilities.
    Fluency in Microsoft Office suite (Outlook, Excel, Word, PowerPoint, etc).
    Strong written, verbal and collaboration skills.
    English in high level - is a must.
     
    Show more...
    5915673
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?