דף הבית » כל החברות »  דרושים דרינק סולושנס בע"מ
דרינק סולושנס בע"מ

דרושים דרינק סולושנס בע"מ

תחום עיסוק
מזון / מסעדנות / אירועים
כמות עובדים
1-10
מיקום
כפר סבא

משרות דרינק סולושנס בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: עבודה מהבית
סוג משרה: משרה חלקית
דרוש/ה איש /אשת תפעול ואדמיניסטרציה לעבודה מהבית במשרה חלקית.

שכר של 50 ש"ח לשעה. 
חודש הכשרה ממשרדנו בתל אביב, לאחר מכן עבודה מהבית. 

תיאור המשרה:
* קידום, תפעול ובקרה על פרויקטים שונים.
* מעקב על הצעות מחיר מבעלי מקצוע למגוון פרוייקטים.
* תיאום פגישות.

מחפשים מישהו/י שמחפש/ת עבודה לטווח ארוך, רציני/ת, עם יכולת גבוהה לעבוד בסביבת עבודה ממוחשבת.

ימים א-ה. שעות העבודה- 9:00-14:00, עם אפשרות למשרה מלאה בהמשך.
דרישות:
* שליטה ב- gmail וב - google drive - חובה.
* תואר ראשון- חובה.
* נכונות לעבודה לטווח הארוך. 
* קליטה מהירה, תקתקנות.
* בעל/ת יכולת עבודה עצמאית עם ריבוי משימות.
* יכולת לניהול זמן ותעדוף משימות.
* יכולת למידת תוכנות CRM.
* יכולת התנסחות ברמה גבוהה.
* עבודה בסביבת עבודה שקטה בבית.
* מחשב, חיבור אינטרנט יציב, וואטסאפ.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8348402
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: עבודה מהבית
סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
לחברה פרטית העוסקת בתחום החשמל דרוש/ה פקיד/ת אדמינסטרציה לעבודה מהבית.

התפקיד כולל:
- גבייה.  
- טיפול וחידוש הסכמי שירות ללקוחות.
- טיפול בהזמנות.
- הצעות מחיר.

היקף משרה: מלאה /חלקית. *תחילת עבודה מיידית.
עבודה מהבית בלבד.
דרישות:
- ידע בסיסי בהנהלת חשבונות וגבייה - חובה.
- אחראי/ת, בעל/ת ראש גדול, מוסר עבודה גבוה, דייקנות, אמינות ותודעת שירות גבוהה.
- ניסיון קודם בתפקידי אדמינסטרציה מול לקוחות.
- היכרות עם תוכנות OFFICE לרבות אקסל - חובה.
- יכולת ריבוי משימות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8348443
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בי. גרין פתרונות גיוס
מיקום המשרה: עבודה מהבית
סוג משרה: מספר סוגים
לחברת מחקר מובילה דרושים/ות סוקרים/ות לביצוע סקרים טלפוניים.
- עבודה מהבית
- מתאים גם לסטודנטים/ות והורים
- משמרות בוקר
- התחייבות למינימום 3 משמרות בשבוע
- שכר מינימום
דרישות:
דרישות:
- כושר ביטוי טוב
- אחריות ורצינות
- חיבור לאינטרנט ומחשב אישי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8342976
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במשטרת ישראל – לשכת גיוס
סוג משרה: מספר סוגים
פעם בשנה תוכנית צוערי שהם פותחת את שעריה ל-25
מובחרים שמכוונים הכי גבוה שאפשר - לשדרת הפיקוד של המשטרה.

אז אם אתם מכוונים גבוה לקריירה מאתגרת, תרומה משמעותית, לימודי תואר ודרגות קצונה על הכתפיים, היום יש לכם הזדמנות נדירה להיות חלק מצוערי שהם.

לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8173999
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בSVT JOBS
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
לחברת סטארט אפ מובילה בתחום הפינטק, דרוש/ה איש תפעול למחלקת צמיחה Field Operations Growth Coordinator
תיאור התפקיד:
איש התפעול יהיה חלק ממחלקת הצמיחה של החברה, יתמוך בפעילות השטח להרחבת בסיס הלקוחות ויתן מענה תפעולי ללקוחות חדשים וקיימים. התפקיד משלב נסיעות ברחבי הארץ לפגישות עם לקוחות, ביצוע תהליכי זיהוי, חלוקת כרטיסים ופתיחת חשבונות חדשים, לצד תמיכה לוגיסטית בכלל פעילויות השטח במחלקה, בין היתר בקליטת עובדים חדשים בנתב"ג כחלק משיתוף הפעולה שלנו עם מעסיקי המשלמים.
תחומי אחריות עיקריים: פתיחת חשבונות חדשים והדרכת לקוחות על השימוש בחשבון הדיגיטלי. ביצוע תהליכי זיהוי לקוחות פרונטאלי בהתאם לנהלי החברה.
חלוקת כרטיסי MAX וכרטיסי SIM. אחריות על שינוע ציוד והקמת עמדה באירועים שונים במסגרת פעילויות השטח- שדה תעופה, שדות חקלאיים, פעילות שיווק וכדומה.
תמיכה בעבודת ה account manager במחלקה איסוף טפסים, החתמה על הסכמים, חלוקת מתנות וכדומה. התפקיד הינו תפקיד שטח וכולל נסיעות מרובות ברחבי הארץ.
דרישות:
משרה מלאה - נכונות לעבודה בשעות גמישות (בוקר, ערב, לילה). רישיון נהיגה בתוקף ונכונות לנסיעות מרובות ברחבי הארץ. ניסיון בעבודה פרונטלית עם לקוחות - יתרון משמעותי. יכולות תפעוליות גבוהות - סדר וארגון, אחריות ויכולת ניהול משימות ועמידה בלוחות זמנים באופן עצמאי.
אנגלית ברמה טובה מאוד.
יכולת טכנולוגית - שליטה בישומי Office ובאפליקציות לסלולר. ורסטיליות ויכולת אילתור לפתרון בעיות בזמן אמת. תודעת שירות גבוהה, תקשורת ביןאישית מצוינת, יכולת עבודה עצמאית ואוריינטציה מכירתית.
ניסיון קודם בחברות שירותים פיננסיים ועבודה מול קהילות עובדים זרים בישראל - יתרון
**העבודה יכולה להתאים לסטודנטים עם גמישות (מינימום 3 משמרות בשבוע)
* משרה מיועדת לגברים ונשים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8349902
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAlljobs Match
סוג משרה: מספר סוגים
בנק מהגדולים במשק הישראלי מגייס בנקאים/יות טלפונים למרכזי המכירות והמשכנתאות בלוד- משרה מאתגרת ומלאת עניין, לטווח הארוך.

*מתן שירות טלפוני ללקוחות
*טיפול בהפקדות ומשיכות
*אחריות על שירותי הקופה השונים
*ביצוע מגוון פעולות בנקאיות
כרטיס הכניסה לבנק, הזדמנות מצוינת למעוניינים/ות לפתח קריירה בבנק יציב ומוביל.
עבודה במשמרות

תנאים שתקבלו כעובדי בנק:
- הסעות מאזורי המרכז / השרון / לוד
- קבלת קביעות
- 30 ימי מחלה קלנדריים ותשלום מלא מהיום הראשון
- דמי אש"ל
- מענקים
- שי בראש השנה ובפסח
- שי לרגל אירועים אישיים
- בונוס שנתי לאחר שנת עבודה בבנק
- קידום בדרגות לאחר שנת עבודה בבנק
- תוספת אוטומטית של וותק לשכר מדי שנה
- הטבות בניהול חשבון
- שובר נופש אחת לשנה בהזמנת נופש בארץ או בחו"ל
- דמי הבראה בשיעור גבוה
- תוספות שכר על ביגוד / משכורת י"ג
- החזר תשלומים לילדי העובדים על קייטנה / גנים / בתי ספר ואוניברסיטה
- קרן השתלמות
- ביטוח חיים ועוד.
דרישות:
- תואר ראשון - יתרון!!
- סטודנטים הזמינים למשרה מלאה או 3 - 4 ימי עבודה בשבוע לפחות - חובה!!
- ניסיון במתן שירות או מכירות - חובה!
- זיקה מובהקת לתחום הפיננסי
- רצון להתקדם ולהתפתח בבנק מוביל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8334546
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
אם את/ה מלא/ת מוטיבציה ומעוניינ/ת בתפקיד תפעולי באווירה נעימה, אנרגטית ומרובת עשייה - מקומך איתנו!!! לחברה המספקת פתרונות טכנולוגיים לחברות המובילות בישראל דרוש/ה אחראי/ת תפעול רכש ולוגיסטיקה.

תיאור התפקיד
*ניהול ותפעול הזמנות לקוחות
*טיפול בהזמנה לכל אורך השרשרת (תפעול, רכש, בקרה, קליטה)
*טיפול ברכש מספקים בארץ ובחול
*ניהול ומעקב אחרי רמות מלאי
*עבודה שוטפת במערכת Priority
*ניהול מחסני חוץ: רמת בקרה וניהול (לא פיזית)

העבודה במשרה מלאה בימים א' - ה' 8:30 - 17:30 במגדלי עזריאלי בת"א

מה אנחנו מציעים
*עבודה בסביבה משפחתית ונעימה.
*משרה מעניינת המשלבת מספר רב של תחומים.
*תנאים מעולים למתאימים/ות.
דרישות:
*ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה.
*שליטה מלאה במערכת Priority חובה.
*אנגלית ברמה גבוהה - חובה.
*ניסיון בעבודה עם חברות בתחום המחשוב/טכנולוגיה (B2B) - יתרון.
*ידע בהנהלת חשבונות - יתרון משמעותי.
*סדר, דיוק, ויכולת תעדוף משימות,שירותיות ויחסי אנוש מצוינים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8328937
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
למשרד לייעוץ פיננסי מוביל דרוש/ה מנהל /ת קליטה וקשרי לקוחות.
התפקיד כולל קשר ראשוני עם לקוחות עסקיים, איסוף ואפיון מסמכים ותיאום מול צוות כלכלנים.
דרושים סדר, אסרטיביות ויכולת שכנוע יתרון לבעלי רקע בכלכלה/ מנהל עסקים.

התפקיד כולל ניהול תהליך קליטת לקוחות חדשים משלב הפנייה הראשונית ועד העברת הטיפול לצוות הכלכלנים.

תיאור התפקיד:
ניהול תהליך קליטה של לקוחות עסקיים (טלפון/זום) והצגת השירותים.
איסוף ותיאום מסמכים מול הלקוח ורו"ח.
אפיון ראשוני ומילוי פרטים ונתונים כספיים והעברת המידע לצוות הכלכלנים. 
שמירה על קשר רציף למניעת נשירה בתהליך.
ניהול ותיאום ספקים חיצוניים בתחום השיווק (דיוור, מדיה, גרפיקה ותוכן).

תנאים נוספים:
סביבת עבודה מקצועית, משפחתית ותומכת.
אפשרויות להתפתחות אישית ומקצועית.
משרה מלאה (גמישות תיבחן בהתאם לניסיון בין 75% למשרה מלאה).
דרישות:
אסרטיביות, תקשורת בינאישית גבוהה ויכולת שכנוע.
סדר, יעילות ויכולת ניהול משימות מקצה לקצה.
ניסיון בעבודה מול לקוחות עסקיים / מכירות - יתרון.
סטודנטים /ות  / בוגרי /ות תואר / בעלי /ות רקע בכלכלה ומנהל עסקים - יתרון.
שליטה מלאה ביישומי Office.
ניסיון בעבודה עם מערכות CRM יתרון.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8333461
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בAyeletech
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה ותיקה בתחום ריהוט משרדי יוקרתי עבור חברות עסקיות מובילות בשוק, דרוש/ה: מנהל /ת תיקי לקוחות מנוסה.
כפיפות לסמנכ"ל מכירות
עבודה עם חברות תעשיה, הייטק.
ניהול תיק לקוח המכיל לקוחות סופיים ואדריכלים בתחום הריהוט המשרדי והמגזר העיסקי
(חברות הייטק, חברות תעשיה ומסחר)
העבודה כוללת בניית תהליכי מכירה עם לקוחות עסקיים לרבות בניית הצעת מחיר, בניית פתרון שמתאים ללקוח מבחינת הניראות ומבחינת התקציב
ניהול משא ומתן מלא תוך עבודה משותפת עם איש הקשר אצל הלקוח העיסקי וכן בשילוב האדריכל האמון על הלקוח.
בניית קשר רציף מול אדריכלים בתחום העיסקי.
עמידה ביעדים כמותיים כספיים חודשיים ושנתיים.
תנאים מעולים: בסיס + עמלות + רכב
דרישות:
3-5 שנות ניסיון במכירות ללקוחות עסקיים
תואר ראשון
ניסיון בניהול תיקי לקוחות
ידע וניסיון בעבודה עם לקוחות עסקיים, ניהול מו"מ מורכבים.
אנגלית ברמה טובה- חובה.
תכונות נדרשות: אסרטיביות, רמה אישית גבוהה, שפה רהוטה, ייצוגיות, סדר, מכירותיות!, אמינות, מחוייבות, חתירה למצויינות, אש בעיניים.
אהבת המקצוע של מכירות, רצון להוביל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
7996392
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באלטשולר שחם
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו פיננשייל סרביסס- חברת פינטק מובילה בתחום המט"ח, הריביות והתשלומים, הפועלת מול חברות ולקוחות פרטיים מאז 2017. החברה נמצאת בצמיחה מתמדת ומציעה סביבת עבודה חדשנית, מקצועית ודינאמית, עם דגש על מצוינות אנושית ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

מה התפקיד כולל?
טיפול בלקוחות משלב השיווק כולל ביצוע תהליך מכירה ופולו אפ במידת הצורך ועד שלב ביצוע עסקה
מתן מענה מקצועי: הסבר וליווי של תהליך ההצטרפות, השלמת חוסרים במידת הצורך
עבודה רבה מול ממשקים שונים בחברה חדר מסחר, מערך תפעול, מחלקת ציות ועוד
ביצוע עסקאות מט"ח
מענה מקצועי ומהיר לסוכנים פנסיונים ופיננסים המפנים לקוחות לחברה, ותמיכה בתהליכי המכירה לרבות מתן היזון חוזר שוטף לגורם המפנה.
דרישות:
ניסיון במכירות ושירות לקוחות- חובה
יכולת עבודה בסביבה טכנולוגית - חובה
ניסיון בשירות או שיווק מוצרים פיננסים/פנסיונים - יתרון.
השכלה אקדמאית בתחום כלכלה, מנהל עסקים, בנקאות, שוק ההון - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8331659
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו