דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים מאיירס ג'וינט ברוקדייל
מאיירס ג'וינט ברוקדייל

    דרושים מאיירס ג'וינט ברוקדייל

    בואו לעבוד במכון המחקר המוביל בישראל!
    תחום עיסוק
    מחקר ופיתוח
    כמות עובדים
    מעל 100
    שנת הקמה
    1974

    מה אנחנו מציעים לעובדים שלנו:

    שעות גמישות - סטודנטים והורים

    ימי כיף וערבי גיבוש

    בקרבת רכבת או תחבורה ציבורית

    הכשרות והשתלמויות מקצועיות

    עוד עלינו

    דרושים ב- מאיירס ג'וינט ברוקדייל

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- מאיירס ג'וינט ברוקדייל אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בג'וינט ישראל
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    הג'וינט הוא הארגון היהודי ההומניטארי הגדול בעולם. מאז 1914 פועל הג'וינט ב-70 מדינות ומעניק רשת ביטחון ליהודים במצוקה, מחזק ובונה קהילות יהודיות ומספק שירותי סעד והצלה בעת משבר ואסון.
    בישראל, פועל הג'וינט כמרכז הפיתוח החברתי של ישראל, בשיתוף פעולה אסטרטגי עם הממשלה, הרשויות, המגזר השלישי והעסקי ושותפים נוספים, אשר יחד מעצבים את העתיד החברתי של ישראל. במסגרת שותפויות אסטרטגיות עם ממשלת ישראל.
    תחומי אחריות:
    ניהול מערך התשלומים הארגוני
    ניהול תזרים מזומנים הארגוני
    ניהול מערך התקבולים מול הממשלה ומעקב גבייה
    דוחות כספיים ודוחות לרשם העמותות
    ניהול מערך הביקורות על נותני השירותים
    התנהלות שוטפת מול המבקר הפנימי
    התנהלות שוטפת מול מטה הארגון בארה"ב
    דרישות:
    וכישורים נדרשים מהמועמד/ת:
    תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/מינהל עסקים - חובה, תואר שני - יתרון
    תעודת רו"ח - חובה
    ניסיון של חמש שנים לפחות כחשב/ת בארגון בעל מחזור שנתי של 50 מיליון - חובה
    ניסיון בניהול צוות עובדים - חובה, ניסיון בניהול צוות של חמש שנים - יתרון משמעותי
    ניסיון והיכרות בעבודה SAP - יתרון משמעותי
    היכרות עם המגזר הציבורי ועבודה מולו ומול מגזר שלישי (מלכ"רים) - יתרון
    שליטה מלאה באנגלית בכתב ובע"פ - חובה
    אנו מחפשים מועמד/ת עם:
    יכולת למידה עצמית מהירה
    יכולת מנהיגות והובלה, יכולת ניהול והנעת עובדים וממשקים מרובים
    יכולת הובלת תהליכים חוצי ארגון ומול גורמי חשבות בממשלה
    יכולת עבודה בצוות, יחסי אנוש מועלים ותודעת שירות גבוה
    הסתגלות לביצוע משימות מגוונות ויכולת עמידה בלחצים
    נכונות לעבודה מאומצת ושעות עבודה נוספות
    פרטים נוספים:
    היקף משרה - 100%
    בסיס העבודה - בניין הג'וינט בירושלים
    עבודה במודל היברידי דורשת הגעה של לפחות 3 פעמים בשבוע למשרדים בירושלים
    גורם מעסיק ג'וינט ישראל
    ניתן להגיש מועמדות בטופס המופיע מטה עד לתאריך ה- 17 באפריל 2024. פניות מתאימות בלבד ייענו.
    להגשת מועמדות וקו"ח: המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7681573
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות הטבע והגנים
    דרושים ברשות הטבע והגנים
    סוג משרה: משרה מלאה
    מכרז פנימי+חיצוני
    שם המשרה: מנהל/ת יחידת ספקים
    כפיפות: מנהל אגף כספים
     
    תחום דרגות: 11-13 (בדירוג המנהלי) 41-43 (בדירוג המח"ר/המהנדסים)
     
    מספר משרה: 157617/424
    סוג תקן: קבוע
     
    הגדרת תפקיד:
    ניהול יחידת הספקים.
    תיאור התפקיד:
    1. אחריות וניהול יחידת הספקים
    2. ביצוע בקרות רישומי חשבוניות
    3. בקרת תשלומי ספקים
    4. בקרות על ממשקי ספקים שונים
    5. הכנה ובקרה של נהלי עבודה שוטפים
    6. הכנת דוחות 102 חודשי
    7. התאמת 856 שנתי
    8. בקרה על תשלומים לרשויות המס
    9. ביצוע בקרה על סגירות חודשיות
    10. ביצוע בקרות חתך רבעוניים- ספקים בחובה, הוצ' לשלם וכיו"ב
    11. מתן מענה שוטף לעובדות היחידה בסוגיות מקצועיות שונות
    12. הכנת חומרים לביקורת דוחות כספיים שנתית
    13. כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד ולדרישות המנהל הישיר.
    דרישות:
    תנאי סף:
    השכלה: אקדמית תואר ראשון בתחום מנהל עסקים/ חשבונאות או תואר רלוונטי אחר- יתרון
    קורסים: קורס הנה"ח סוג 3- חובה
    ניסיון:
    ניסיון של חמש שנים לפחות בתחום הנה"ח, מתוכם כשלוש שנים במגזר הציבורי-יתרון.
    ניסיון רב בניהול צוות עובדים (שלושה עובדים לפחות)
    ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית- יתרון
    יישומי מחשב: שליטה מלאה ביישומי אופיס לרבות שליטה מלאה באקסל ידע בפריוריטי-יתרון

    עובדים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם
    אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים אשר
    אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי
     
    דרישות כלליות:
    כישורים:
    אמינות, דייקנות, סדר וארגון, כושר ביטוי בכתב ובעל פה, אסרטיביות, הקפדה על פרטים, תודעת שירות גבוהה, ראיה מערכתית, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות, יכולת עבודה בלחץ, עבודה בשעות לא שגרתיות, הזדהות עם מטרות הארגון
    כללי: התפקיד דורש עבודה בשעות נוספות ולעיתים בשעות לא שגירות. בריאות תקינה, נדרש
    מעבר מבדק אמינות בהצלחה
     
    מקום עבודה: משרדי המטה בירושלים.
    הבהרה מגדרית: המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ולנשים כאחד.
     
    **להגשת מועמדות יש ללחוץ על "הגשת מעומדות".
    ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, כב בניסן, 30.4.24

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7694794
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במשרד ראש הממשלה
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    טיפול בהיבטים השונים של הניהול החשבונאי ובניתוח התנהלות הכספית והתקציבית. לרבות:
    *ביצוע בקרה תקציבית
    *ביצוע ניתוחי תקציב וגיבוש תחזית ביצוע תקציב
    *טיפול בתחזוקת נתוני תקציב ובקרה תקציבית ב SAP
    *ייצוג דרישות צרכי ניהול מידע חשבונאי ותקציבי מול גורמי מחשוב
    *תכלול היבטי פתיחת/סגירת שנת כספים בתחומי חשבונאות ותקציב
    *טיפול בהכנת דו"ח כספי שנתי מאוחד לאוצר
    *ייצוג ותכלול דרישות תקשוב צרכי מסלול רכש ולוגיסטיקה מול גורמי המחשוב
    דרישות:
    דרישות התפקיד
    השכלה: תואר ראשון כלכלה/מנהל עסקים/חשבונאות. תואר שני בתחומים אלה- יתרון.
    ניסיון:
    1. 5 שנים לפחות בחשבות. רצוי במגזר הממשלתי או בביקורות פיננסיות
    2. 3 שנים לפחות ניסיון בעבודה עם מערכות פיננסיות ממוחשבות (כמו: סאפ, אורקל).
    ניסיון חופף או מצטבר
    דרישות נוספות:
    1. ניסיון בתחום דיווח חשבונאי יתרון
    2. ניסיון בתחומי בקרה וניתוח נתונים כספיים/תקציביים יתרון
    3. יכולת גבוהה של ניתוח נתונים מורכבים
    4. אוריינטציה מחשובית גבוהה
    5. הכרות עם מערכות סאפ (מודולי FI, FM, MM)
    6. ראייה מערכתית ואינטגרטיבית רחבה
    7. תקשורת בינאישית גבוהה
    8. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה
    9. יכולת הצגת נושא בפני פורומים מקצועיים וגורמי הנהלה
    10. יכולת הקפדה על עמידה בלו"ז ויעדים
    למתאימים.ות
    עניין, אתגר רב, סיפוק מקצועי ואישי
    תנאים סוציאליים מצויינים
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7670509
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    דרושים במתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    עמותת גושן מכשירה אנשי מקצוע ממגוון מקצועות הבריאות והטיפול, העובדים עם ילדים מלידה ועד בגרות, ומשפחותיהם.
    ההכשרות מתמקדות בזיהוי, תיווך וטיפול בבעיות פסיכוסוציאליות, התנהגותיות והתפתחותיות.
    תיאור המשרה:
    ?*פיתוח מערכי למידה על פי נושאים ובהתאם לקורסים מסוגים שונים
    ?*שימוש במגוון מדיות: מדיה כתובה, און ליין, סרטונים, מצגות, שאלות שליפה, דפי מידע מרוכזים וכו'
    ?*ליוויי ארגונים בבניית קורסים מותאמים: איתור צרכים, התאמת תכני התכנית ומספר המפגשים לארגון, בניית הסילבוס והתאמת חומרי הלמידה
    ?*עבודה בצוות רב מקצועי, על מספר פרויקטים בו זמנית
    משרה מלאה, העבודה מהבית בשילוב יום עבודה אחד בשבוע במשרדי העמותה בירושלים.
    תחילת העסקה מיידית.
    דרישות:
    ?*השכלה אקדמית באחד מהתחומים הבאים: מדעי החברה, בריאות הציבור, סיעוד, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה ושאר מקצועות הבריאות והטיפול
    ?*ניסיון בפיתוח מערכי למידה, איתור צרכים, אבחון, ייעוץ והובלת תהליכי הטמעה בארגונים
    ?*ניסיון באיסוף ועיבוד חומרי רקע בהתאם לצרכי הלמידה השונים
    ?*שליטה בכל יישומי המחשב, כולל בניית ועיצוב מצגות
    ?*יכולת הבעה גבוהה בכתב (כתיבה מקצועית) ובעל פה
    ?*אנגלית ברמה גבוהה
    ?*יכולת עבודה עצמאית לצד יכולת עבודה בצוות ויכולת הובלת תהליכים
    ?*יחסי אנוש מצוינים
    ?*גמישות מחשבתית, ודגש מרכזי על מקוריות וחשיבה יצירתית! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697281
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. אנליזה, המלצה והכנת סקירות וניירות עמדה בנושא השקעת נכסי קרן העושר: הקצאת נכסים, אסטרטגיות השקעה, שווקים פיננסיים, נכסים חדשים ומכשירי השקעה.
    2. מעקב אחר התפתחויות בכלכלה הגלובלית ובשווקים הפיננסיים בעולם, והשפעתם על הנכסים בקרן. וכן ניתוח שוטף בנושאים אלה.
    3. עבודה בצוות האמון על ניהול ההשקעות של נכסי קרן העושר, השתתפות בדיונים ובפורומים של מקבלי ההחלטות וייצוג המחלקה והבנק בפורומים השונים, כגון וועדת ההשקעות.
    4. שליטה טובה בשפה האנגלית (קריאה, כתיבה, דיבור).
    5. ביצוע מטלות שוטפות נוספות בהתאם לצורכי המחלקה.
    6. ימי העבודה: ימים א'-ה'.
    דרישות:
    הכישורים הדרושים:
    1. תואר אקדמי מוכר באחד התחומים: כלכלה, מנהל עסקים, סטטיסטיקה, מתמטיקה חובה.
    2. ניסיון בעבודה בבנקים או בגופי השקעות בחו"ל ו/או ניסיון בעבודה בגופים מוסדיים בישראל.
    3. תואר שני בתחום רלוונטי לעבודת המחלקה יתרון.
    4. ניסיון בניתוח אפיקי השקעה שונים וניתוח הסיכון
    5. היכרות עם השקעות בקרנות הון או חוב לא סחירות יתרון.
    6. יכולת למידה עצמית.
    7. יחסי אנוש טובים מאוד ונכונות לעבודת צוות.
    8. חשיבה ביקורתית.
    9. יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.

    הערות:
    - רק פניות מתאימות ייענו;
    - לצורך קבלת התפקיד יידרשו המועמדים/ות לעבור מבחנים;
    - כל מקום בו הנוסח מופיע בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה;
    - ההעסקה תהיה על-פי חוזה אישי.
    - הבנק ישקול בחיוב מתן העדפה לאוכלוסיות הזכאיות לייצוג הולם, בהתאם לכללים המקובלים, ולפיכך המועמד/ת רשאי/ת לציין זאת בשדה הייעודי בטופס הגשת המועמדות.

    בכל פנייה לבנק ישראל יש לציין את מס' המשרה המבוקשת - 36/24 - א (4554).
    **לפרטים נוספים ולשליחת קו"ח הקלק/י על "הגשת מועמדות"**
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7680025
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במתן שירותי בריאות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    בעל/ת ניסיון בעולם הבריאות? הצטרפו למשפחה, ובואו לעבוד איתנו!
    משרה מלאה, ממוקמת בירושלים
    התפקיד כולל:
    ניהול עובדי הסניף, עמידה ביעדי איכות וצמיחה, בקרות איכות, גיוס ושימור עובדים,
    מתן שירות איכותי וטיפול בלקוחות, פיתוח קשרי קהילה וגיוס לקוחות, עבודת שטח ומשרד.
    המשרה כוללת רכב!
    דרישות:
    יכולת הנעת עובדים, ייצוגיות, כושר ביטוי בכתב ובע"פ.
    תואר אקדמי - חובה.
    תואר בעבודה סוציאלית / סיעוד / גרונטולוגיה - יתרון.
    רישיון נהיגה - חובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7601889
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בעמותת אנוש
    סוג משרה: מספר סוגים
    אנוש העמותה הישראלית לבריאות הנפש היא הארגון המוביל והגדול בישראל המעניק שירותי שיקום פורצי דרך.
    - - -
    אנחנו מחפשים בוגרי /ות תואר בעבודה סוציאלית | ריפוי בעיסוק | סיעוד
    תואר שני בבריאות נפש קהילתית | פסיכולוגיה או קרימינולוגיה קלינית/שיקומית.
    - - -
    העמותה מונה 75 סניפים בפריסה ארצית - צפון מרכז דרום עם מגוון מסגרות ותפקידים מעניינים ומאתגרים.
    אנוש נותנת שירות ב מגוון תחומים דיור, חברתי, תעסוקה, משפחות, נוער וצעירים.

    אנחנו מזמינים אותך להתפתח כל הזמן, ללמוד, להיות בתנועה בתוך ארגון גדול, ולהשתלב בעשרות פרויקטים בתחומים שונים.
    למה לעבוד באנוש?
    מענק חתימה 2,500 ל- 100% משרה
    מענקי התמדה 2,000 ש"ח.
    בונוסים עפ"י הערכת מנהל
    כמובן אופציות קידום
    גמישות 30%-100% משרה
    אנוש היא ביה"ס הטוב ביותר בתחום השיקום לבריאות הנפש:
    באנוש תוכלו לקבל הכשרות והדרכות מקצועיות, ימי עיון, אנחנו רוצים לשמוע את הקול שלכם /ן, לממש רעיונות חדשניים וביחד להתקדם ולהשפיע.
    הצטרפו אלינו!
    דרישות:
    תואר ראשון בעבודה סוציאלית/ריפוי בעיסוק/סיעוד/תואר שני בבריאות נפש קהילתית/פסיכולוגיה או קרימינולוגיה קלינית/שיקומית- חובה.
    נכונות לעבודה בשעות אחה"צ.
    אמפטיה, יצירתיות, גמישות מחשבתית יכולת הכלה והצבת גבולות.
    מסירות וסבלנות לתהליכים.
    ניסיון בתחום בריאות הנפש זה יכול לעזור.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7690248
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בידיד נפש
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    רוצה להתפתח בתפקידי הדרכה וניהול בבריאות הנפש?
    לצוות הנפלא שלנו דרוש/ה רכז/ת לשירות הסומכות.
    תפקיד מאתגר ומרתק, רחב ומגוון המתאים מאד לאוהבים את תחום ההדרכה והניהול.
    **ניהול זמן עצמאי וגמיש**
    גיוס וניהול סומכים וסומכות (מדריכי שיקום).
    מתן הדרכות פרטניות וקבוצתיות לצוות הסומכים, ליווי מקצועי שוטף.
    ניהול תהליכי שיקום של מקבלי השירות ובניית תכניות שיקום.
    קשר שוטף מול משרד הבריאות, מסגרות וגורמי שיקום בקהילה.
    ידיד נפש מעודדת יציאה ללימודים בבית ספר לשיקום, הדרכות והכשרות מקצועיות.
    דרישות:
    בעל/ת תואר אקדמאי בעבודה סוציאלית / ריפוי בעיסוק / בריאות נפש קהילתית / פסיכולוגיה קלינית.
    בעל/ת ניסיון מקצועי בתחום השיקום בבריאות הנפש.
    ניידות עם רכב חובה.
    עדיפות לניסיון בהדרכת צוות.
    יכולת ניהול עצמי.
    היקף משרה חלקית/מלאה.
    אזורים ירושלים / אשדוד / ב"ש.

    קו"ח יש לשלוח למייל, בציון מספר משרה 1163 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7696428
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?