חישוב שכר חודשי לעובדים בהתאם להסכמים, נוכחות, תוספות ותקנות.
בקרה פנימית על דיוק המשכורות והתאמה בין מערכות השכר ודוחות הנוכחות.
טיפול בהטבות ותשלומי מס כולל ניכויים, הטבות מס, קופות גמל ופנסיה.
הפקת תלושי שכר חודשיים ומתן מענה לעובדים בנושא.
עבודה שוטפת מול רשויות המס והביטוח הלאומי.
טיפול בטפסים: 101, 106, אישורי מס, טפסי ביטוח לאומי, תיאומי מס, אישורי מילואים ועוד.
דרישות:
תעודת חשב/ת שכר חובה!!
זמינות למשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות- חובה
ניסיון קודם בתפקיד דומה יתרון משמעותי
שליטה בשפה הרוסית יתרון משמעותי!! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.