דף הבית » כל החברות »  דרושים ארכים Archem
ארכים Archem

דרושים ארכים Archem

תחום עיסוק
פרסום / שיווק / מדיה
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות ארכים Archem (3)

הצעות עבודה
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בארכים Archem
מיקום המשרה: בני ברק
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
על התפקיד:
אנחנו מחפשים מנהל /ת יבוא מקצועי/ת עם ראייה מערכתית רחבה, יכולת ניהול והובלה ורצון לעבוד בלב העשייה העסקית של החברה. זו הזדמנות להוביל תחום מרכזי, להשפיע על תהליכים ולהיות חלק משמעותי מהצלחת החברה.

תחומי אחריות:
ניהול כולל של שרשרת היבוא מקצה לקצה- הזמנות, שילוח ימי, שחרור מהמכס ותפעול לוגיסטי.
עבודה שוטפת מול ספקים בחו"ל, חברות שילוח, עמילי מכס ורשויות.
ניהול, ליווי והובלת צוות מתאמות יבוא מקצועיות.
אחריות על טיפול במסמכים וחשבוניות יבוא.
שילוב בין תכנון וניהול אסטרטגי לעבודה מעשית- להיות גם המוביל/ה וגם הדמות שמחוברת לעשייה היומיומית ועבודה Hand-On.
דרישות:
ניסיון משמעותי של לפחות 5 שנים בניהול יבוא על כל שלביו- חובה.
ניסיון מוכח בניהול צוות או מחלקה- חובה.
תואר ראשון/ קורסים מקצועיים בתחום היבוא, היצוא או הרכש- יתרון
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה)- חובה.
שליטה מלאה ביישומי Office, בדגש על אאוטלוק, אקסל
זמינות למשרה מלאה לטווח ארוך.

מה אנחנו מציעים:
תפקיד מפתח עם אחריות והשפעה ישירה על תוצאות החברה.
עבודה בצוות איכותי באווירה מקצועית.
תפקיד משמעותי בליבת הפעילות של חברה מובילה בתחום היבוא.

מרגיש/ה שזה המקום? נשמח להכיר אותך- שלח/י קורות חיים והצטרף/י להצלחה! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8410353
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בארכים Archem
מיקום המשרה: בני ברק
סוג משרה: מספר סוגים
לחברה מצליחה בתחום היבוא והשיווק בבני ברק דרוש/ה מזכיר/ת פרונט / פקיד/ת קבלה בעל/ת מוטיבציה גבוהה לעבודה משרדית מגוונת.

התפקיד כולל:
קבלת קהל, מענה טלפוני, תיאום פגישות, ניהול יומנים, הכנת חומרים לפגישות, תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוותי החברה ועבודה שוטפת מול לקוחות וספקים של החברה.
דרישות:
מה נדרש?
גישה שירותית, תקשורת בין-אישית מצוינת ויחסי אנוש מעולים
שליטה טובה בתוכנות Office- Word, Outlook
אחריות, סדר ויכולת עבודה בסביבה מרובת משימות
עבודה במשרה מלאה 9:00-18:00 או 10:00-19:00

הזדמנות מצוינת להשתלב בעולם האדמיניסטרטיבי אין צורך בניסיון קודם!
הזדמנות מצוינת לצבור ניסיון בחברה יציבה ומובילה שעובדת מול השוק הבינ"ל
משרה מלאה במגדל לייף החדש בני ברק מול קניון איילון (נגישות גבוהה בתחבורה ציבורית).

נשמע מעניין? שלחו קורות חיים ובואו להיות חלק מהצוות שלנו!?? המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8392337
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בארכים Archem
Location: Bnei Brak
Job Type: Full Time and English Speakers
Archem is a leading import company working extensively with international suppliers. We are seeking an Administrative Assistant whose native language is English.
Key Responsibilities:
Write engaging marketing materials and presentations in English
Communicate directly with international suppliers
Research & preparation for recruiting new suppliers
Coordinate trade show bookings and organize business travel overseas
Support various administrative tasks in a dynamic environment
Requirements:
Native-level English mandatory
Previous experience in administration or a similar role an advantage
Full proficiency in Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint
Speed typing in English
Basic Hebrew reading & writing
Academic degree - an advantage
Strong interpersonal skills and ability to work in a team
This is a full-time position (9:00-18:00) based at our company offices (Bnei Brak Migdal Lyfe).
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8351387
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
דף הבא
מתוך 1

עוד עלינו