איך זה לעבוד בסלקום? כחברה המעודדת קידום פנימי ושימור ההון האנושי, 3 העובדים הבאים יכולים לספר לכם על חוויית העבודה בעצמם...
יעל ברק: משירות לניהול
יעל ברק, בת 33, שעובדת 11 שנים בסלקום, היא מנהלת משאבי אנוש של מטה החברה. יעל לא התחילה את דרכה במשאבי אנוש - היא התחילה כנציגת שירות לקוחות, עברה את מסלול הקידום הניהולי באגף שירות הלקוחות, ועם ההתלהבות שלה, הרצינות שלה, והמוטיווציה שלה התקדמה עד לעמדה הבכירה מאוד שהיא נמצאת בה היום.ספרי לנו על התקופה שלך בסלקום
"סלקום זה הבית שלי. ב-11 שנים שאני פה למדתי לתואר ראשון, התחתנתי, ילדתי שני ילדים, ועברתי הרבה תפקידים. ובכל פעם שהיתה לי הזדמנות - ויש הרבה כאלה בסלקום - התקדמתי או עברתי תחום בתוך החברה, במקום לחפש בחוץ".
למה נשארת בסלקום? "כי זו חברה שמאפשרת לך לפרוח, אם אתה יודע לאן אתה רוצה להגיע ואתה מוכיח את עצמך".
לא משעמם להיות 11 שנים באותו מקום? "להיפך. סלקום זה כמו מיני-ישראל, יש בה את כל התחומים: גם טכנולוגיה, גם סלולר, גם שיווק, גם משפטים, גם כספים, גם מכירות, גם תוכן, גם נציגים פרונטאליים שפוגשים קהל, גם אלקטרוניקה. כל מה שיש בחוץ יש גם פה".
אבירם בלייוייס: מנציג שירות למנהל משאבי אנוש
אבירם בלייוייס, בן 34, התחיל כנציג שירות בסלקום והיום מנהל משאבי אנוש של אגף טכנולוגיות, עם 650 עובדים. "תמיד רציתי לעבוד במותג גדול, בחברה שמובילה את המשק, שכולם יידעו איפה אני עובד ויגידו וואו. זה היה לי חשוב כבר כשהשתחררתי מהצבא. עם השחרור התקבלתי למוקד שירות לקוחות של סלקום, והייתי ממש מנבחרת המייסדים. זה היה לפני 12 שנה.איך התנהל תהליך הקידום שלך בסלקום?
"התקדמתי לתפקיד נציג בכיר, אחר כך מנהל צוות במשך 4 שנים, ובכל פעם שנפתח תפקיד חדש שעניין אותי - התמודדתי עליו, וככה גם גיבשתי מסלול קריירה, שאחרי מעברים וקידומים הוביל אותי למקום שבו אני נמצא - רכז משאבי אנוש באגף טכנולוגיות, שבו עובדים 650 אנשים, רובם בעלי תואר, רובם עם משפחות, אנשים רציניים. כעת אני מחליף את מנהלת משאבי אנוש של האגף, שיצאה לחופשת לידה".
"מה שבטוח - אם אני אצא לעבוד במקום אחר, מי שישמע שאני בא מסלקום יבין שאני בא מבית טוב שלימד אותי הרבה".
פיאנה דרנג: מפיננסיים לאנליזה שיווקית
פיאנה דרנג, בת 36, עבדה בתחום הפיננסים ששאפה לעסוק בתחום יותר תחרותי, יותר מתעדכן, יותר טכנולוגי. היום היא מנהלת תחום אנליזה שיווקית בסלקום. "הגעתי לסלקום לתפקיד של אנליסטית שיווקית. עברתי לפה פשוט כי רציתי להיכנס לעולם הסלולר, זה שוק שנראה לי אטרקטיבי לעומת השוק הפיננסי שממנו אני באה. הסלולר זה דינמי, טכנולוגי, מתקדם, תחרותי.
ספרי לנו איך זה קרה...
"שנה וחצי הייתי אנליסטית, ואז התקדמתי לנהל את התחום שבו עבדתי, כשמנהלת התחום עזבה. אני קודמתי מבפנים - וזה משקף את התפיסה בסלקום, שאם יש בתוך החברה עובד מתאים - אז קודם כל מקדמים מבפנים.
איך זה לעבוד בסלקום?
"לרגע לא משעמם לי. שנה וחצי אני מנהלת את התחום הזה, בתפקיד מאוד מאתגר, שיושב במרכז העשייה השיווקית האסטרטגית של החברה. יש חשיפה להמון גורמים בחברה ומחוצה לה. כל תחומי האג'נדה העסקית של סלקום - השקות של מוצרים חדשים, קמפיינים, פעולות שיווקיות - הכל נחשף פה".איך מתקדמים בסלקום? "כדי להצליח בסלקום צריך לשמור על המקצועיות. להבין את החומר הפנימי והחיצוני. להכיר את כל הממשקים ואת המחלקות האחרות. להיות עם יחסי אנוש טובים. להוכיח את עצמך מול שאר העובדים".רוצים לבדוק אפשרויות עבודה בסלקום? כנסו, הרבה משרות מחכות לכם>