חברתנו מחפשת מזכיר/ת מקצועי/ת ומסור/ה להצטרפות לצוות המשרדי שלנו. בתפקיד זה, המועמד/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על מגוון משימות אדמיניסטרטיביות חיוניות לתפקוד היומיומי של המשרד.
תחומי האחריות העיקריים כוללים:
ניהול יומנים וקביעת פגישות
מענה לשיחות טלפון והודעות דוא"ל
טיפול בדואר נכנס ויוצא
הכנת מסמכים ודוחות לרו"ח
ארגון וניהול מסמכים ותיקיות
סיוע בהכנת מצגות ודוחות
קשר רציף עם תלמידי המרכז
ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות
אנו מחפשים מועמד/ת בעל/ת יכולות ארגון מעולות, תשומת לב לפרטים, ויכולת עבודה עצמאית ובצוות. המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה בעל/ת יחסי אנוש מצוינים, יכולת התמודדות עם מספר משימות במקביל, ויכולת עבודה תחת לחץ.
העבודה במשרה חלקית.
דרישות:
דרישות התפקיד:
ניסיון של שנה-שנתיים בתפקיד מזכירותי או אדמיניסטרטיבי
שליטה מלאה בתוכנות Office (Word, Excel, PowerPoint)
יכולת ארגון וניהול זמן מעולה
כושר ביטוי מצוין בכתב ובעל פה
יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
אנגלית ברמה טובה - יתרון
יכולת עבודה עצמאית ותחת לחץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.