סיוע ללקוחות חיצוניים ופנימיים במתן מענה לפניות ומיצוי זכויותיהם לשם אבטחת רמה אופטימלית של שירות, שביעות רצון לקוחות ושימור לקוחות, בהתאם לתקנות, חוקים ומדיניות הכללית.
טיפול ישיר בפניות של לקוחות: קליטה של הפניות, ליקוט מידע דרוש לפתרון, ניתוב לגורם המתאים בארגון, ומתן תשובות לפונים.
ריכוז נתוני פניות ותשובות במאגר הממוחשב בתחום: פתיחת פניות, סריקת תשובות, ו"סגירת" הפניות.
הקלדת מענים בכתב לפונים ומרכז נתונים לפי חתכים שונים לצרכי דיווחים רבעוניים.
50% משרה ימי א-ה בין השעות 08:00-12:00
מיקום: יפו תל ת"א
דרישות:
השכלה אקדמאית (תואר ראשון).
ניסיון במתן שירות.
ניסיון בתפקיד דומה בפניות הציבור מארגון אחר - יתרון משמעותי.
ניסיון בתפקיד מנהלתי בארגון רפואי - יתרון משמעותי.
הכרות החוקים, התקנות והנהלים הרלוונטיים יתרון משמעותי.
הכרות עם סל השירותים.
ידע בתפעול מערכות מחשוב (הן מערכות של הארגון והן מערכות אופיס).
ידיעת השפה העברית על בורייה.
ידיעה של שפות זרות (בעיקר, אנגלית, רוסית, ערבית ואמהרית) יתרון.
גמישות חשיבה ומעוף.
יכולת קיום תקשורת טובה.
יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה.
יכולת הקשבה, אדיבות וסבלנות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.