יש לך הזדמנות לקבל החלטות שנוגעות בלמעלה ממיליון גולשים ישראלים שונים בשנה ובמאות עסקים.
להיות חלק מצוות שעובד עם כלים סופר-טכנולוגיים בסביבה יצירתית שלא מפסיקה להתפתח.
התפקיד כולל:
- תקשורת יזומה עם לקוחות החברה במטרה למקסם עבורם את תוצאות הפרסום.
- ניתוח נתונים מספריים ושיפור מדדים שונים תוך שימוש בכלים פנימיים מתוך פלטפורמת החברה.
- שימור לקוחות במידת הצורך, וסגירת מעגל טיפול עד לשביעות רצון מלאה.
- מתן מענה ופתרון לבעיות באופן אישי ואכפתי.
- טיפול בלידים חדשים - לקוחות שפונים להצטרף ולפרסם.
דרישות:
- ניסיון של 5 שנים לפחות בשירות לקוחות או ניהול לקוחות - חובה.
- תקשורת בין-אישית ברמה גבוהה: איש/אשת שיחה, סבלני/ת ובעל/ת יכולת הקשבה, הכלה והבנת צרכי הלקוח.
- כושר ביטוי ברמה גבוהה, בכתב ובע"פ. הקלדה מהירה בעברית.
- נכונות לעבודה לטווח ארוך.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
משרה קבועה ויציבה במשרדי החברה בנהריה. תנאים מעולים כולל תנאים סוציאליים מלאים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.