לחברה מובילה בתחום תקשורת טלפוניה ומחשוב דרוש /ה מזכיר /ה לאגף השירות, התפעול והמכירות.
העבודה כוללת: רכש, מענה לשיחות טלפון נכנסות, ניהול צוות טכנאים /ות, מכירות טלפוניות ופתרון בעיות.
משרה מלאה, ימים א'-ה' (ללא שישי).
סביבת עבודה המאפשרת קידום למתאימים /ות.
דרישות:
- נדרש ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי קודם לפחות 3 שנים.
- יתרון לבעל /ת ידע והכרות בתחום מחשבים.
- אסרטיביות, ורבליות ויחסי אנוש מעולים.
- יכולת עבודה בצוות.
- הכרת מערכת פריוריטי ברמה טובה - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.