דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אֹרטרא
אֹרטרא

    דרושים אֹרטרא

    תחום עיסוק
    תיירות ומלונאות
    כמות עובדים
    51-100

    עוד עלינו

    דרושים ב- אֹרטרא

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אֹרטרא אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת טיולים מובילה ודינמית, דרוש/ה מקצוען/ית בק אופיס להשתלבות בצוות צעיר, איכותי ומלא עשייה.
    אם אתם אנשים עם אהבה לארגון, חיבור לאנשים ורצון להיות חלק מעולם הטיולים נשמח להכיר אתכם.

    התפקיד כולל:
    * רישום מטיילים ומתן מענה שוטף ללקוחות
    * ניהול תיקי מטיילים: גבייה, מעקב אחר מסמכים ובקשות
    * סיוע בתפעול שוטף של טיולים בארץ ובחו"ל
    * עבודה מול ממשקים מגוונים בתוך החברה אופרציה, מכירות, שיווק ועוד
    דרישות:
    * ניסיון קודם בתפקידי בק אופיס / אדמיניסטרציה יתרון
    * שליטה מלאה בעברית, אנגלית ברמה טובה
    * סדר, דיוק, אחריות ויכולת ירידה לפרטים
    * יכולת עבודה עצמאית ובצוות
    * תעדוף משימות וניהול זמן בעבודה מרובת משימות
    * שליטה ביישומי מחשב חובה, ידע במערכות CRM יתרון
    * חיבור חזק לעולם הטיולים והיכרות עם יעדים בעולם יתרון משמעותי
    * זמינות למשרה מלאה מהמשרד בתל אביב
    * אנו מחפשים מועמד/ת עם ראש גדול, אנרגיות חיוביות ויכולת להשתלב בסביבה צעירה ותוססת.
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8145118
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    קיפו קוונטום בע"מ
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת הזנק קטנה,דינמית ומתפתחת דרושה מנהלת משרד מקצועית, אנרגטית ובעלת יוזמה, לתפקיד מאתגר ומרכזי הכולל תמיכה שוטפת בהנהלה.
    דרישות התפקיד:
    ניסיון מוכח בניהול משרד חובה
    עברית ואנגלית ברמה גבוהה (דיבור וכתיבה) חובה
    ניסיון או ידע בניהול משאבי אנוש (HR) יתרון משמעותי
    שליטה מלאה בכלי Office ויישומי מחשב
    כישורי תקשורת מעולים ויכולת עבודה מול ממשקים רבים
    סדר, ארגון, אחריות ויכולת ניהול משימות מרובות
    ראש גדול, גישה יזמית ויחסי אנוש מצוינים
    דרישות:
    התפקיד כולל:
    ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד
    סיוע בהובלת תהליכים ארגוניים ומשאבי אנוש
    תמיכה בהנהלה הבכירה וניהול יומנים
    אחריות על תיאומים, ספקים, רכש משרדי ואירועים
    עבודה מגוונת ודינמית בסביבה צעירה וחדשנית המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8169185
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במעוף לקוחות אסטרטגים
    סוג משרה: משרה מלאה
    שכר: 10,000-12,000
    מתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף.
    המשימות העיקריות הנכללות בתכולת התפקיד הינן: ניהול יומן, תיאום פגישות וישיבות, ריכוז חומרים לישיבות וועדות,
    ביצוע שלב הפצה של דוחות, עדכון מערכות שונות המשמשות לניהול עבודת החטיבה, הזמנת ציוד, עדכונים ובקרות נוכחות של עובדי החטיבה,
    סיוע בהכנת מסמכים שונים ומשימות אדמיניסטרטיביות נוספות.
    דרישות:
    תואר ראשון- חובה!!! 
    ? ניסיון בניהול לשכה של מנהל בכיר בארגון גדול - יתרון
    ? ידע וניסיון ביישומי אופיס)בעיקר Excel, Word (- חובה
    ? שליטה במערכות מחשב וניסיון עם מערכות לניהול משימות
    ? אנגלית ברמה גבוהה - שיחה והתכתבות חובה
    ? ניסיון בעבודה על מערכות לניהול משימות - חובה
    ? יכולת עבודה מול משימות רבות במקביל, יצירת תעדופים ומעקב אחר ביצוע מול דרגים ניהוליים
    ? שירותיות, אסרטיביות ויכולת עבודה מול דרגים ניהוליים בכירים במקביל
    ? אמינות ודיסקרטיות
    ? אחריות, דיוק וסדר
    משרה מלאה - א-ה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8166927
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    חברה חסויה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום הנדל"ן דרוש/ה מזכיר/ה מקצועית עם ניסיון מוכח.

    התפקיד כולל: מענה טלפוני ללקוחות, טיפול בפניות פרטניות, קשר רציף עם נציגויות, תקשורת שוטפת מול עובדים בשטח ובמשרד, טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים ע"פ צורכי המשרד, תיוקים, מיילים, תיאומי פגישות, קבלת אורחים.
    ישיבה בקבלה. המשרה במרכז ת"א.


    היקף המשרה: משרה מלאה א'-ה', שעות עבודה: 10.00-18.00.

    אם יש לך אנרגיה טובה, שירותיות גבוהה ואת/ה יודע/ת לתקתק משימות - מקומך איתנו!
    דרישות:
    - ניסיון במתן שירות ומזכירות לפחות 3 שנים - חובה.
    - ייצוגית, אחראית, אנרגטית, שירותית, סבלנית חובה.
    - שליטה מלאה באופיס.
    - ניסיון בניהול יומנים מורכבים לפחות לשני מנהלים, וורד, אקסל, זום.
    - אחריות אישית, יכולת למידה מהיר, עצמאות, ארגון וסדר.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8124752
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    יש לך תשוקה להפקות? את/ה מסודר/ת, יצירתי/ת ויודע/ת לרוץ על כמה משימות במקביל? מקומך איתנו!
    אנחנו חברת הפקות שמתמחה באירועי חברות, מחפשים עוזר/ת הפקה שיודע/ת להפוך אקסלים וחלומות למציאות.
    מה בתכלס תעשו אצלנו:
    בניית תקציבים מדויקים וניהול שוטף שלהם לאורך הפרויקט
    קשר שוטף עם ספקים השוואות, סגירות, ניהול ותיאומים
    השתתפות בהקמות שטח ואחריות על ניהול לוגיסטי
    סיורים עם לקוחות בלוקיישנים ובחירת ספקים
    ניהול לקוח לאורך כל תהליך ההפקה החל מהבריף ועד האירוע עצמו
    עבודה שוטפת לצד מנהל /ת ההפקה והצוות
    המשרה במרכז
    תחילת עבודה מיידית
    אם זה נשמע בול עליך אנחנו מחכים לך!
    דרישות:
    - ניסיון קודם בהפקת אירועים חובה
    - שליטה באקסל ויכולת בניית תקציב מאפס
    - יכולת ארגון וניהול מעולים
    - תקשורת בין-אישית גבוהה, ייצוגיות ושירותיות
    - ראש גדול, יצירתיות ויכולת לעבוד בתנאי לחץ
    - זמינות למשרה מלאה ולעבודה דינאמית בשטח המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8167638
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בפמה מימון
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה
    מחפש/ת תפקיד משמעותי עם מקום לצמוח, להוביל ולהשפיע?
    זו ההזדמנות שלך להשתלב בתפקיד מפתח בחברה דינמית וחדשנית בתחום הפיננסי.
    אנחנו מחפשים מנהל /ת תקשורת שיווק בתחילת הדרך, עם הבנה ועניין אמיתי בעולמות השיווק, שמסוגל/ת להניע פרויקטים, לעבוד מול ספקים ולהוביל תהליכים מרובי ממשקים.
    מה כולל התפקיד?
    ניהול והובלת פרויקטים שיווקיים משלב הרעיון ועד לביצוע
    בנייה והוצאה לפועל של תוכנית תקשורת שיווקית שנתית
    עבודה שוטפת מול ספקים חיצוניים (דיגיטל, קריאייטיב, הפקה)
    הובלת פעילויות שיווק מגוונות כנסים, שיתופי פעולה, יוזמות תוכן ועוד
    מעקב אחר קמפיינים וניתוח נתונים להפקת תובנות
    דרישות:
    מה אנחנו מחפשים?
    היכרות והבנה של עולמות השיווק מושגים, ערוצים, תהליכים
    היכרות עם תחום ה- PPC ופלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק, טיקטוק חובה
    יכולת ניהול ספקים והנעת פרויקטים מקצה לקצה
    עצמאות, סדר וארגון, גישה יוזמת וראש גדול
    שליטה בסיסית בכלים טכנולוגיים Offic המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8149387
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    אנו מחפשים איש/אשת תומך אופרציית מכירות האחראי להביטי בניית מסד נתוני לקוחות, CRM יצירת פגישות דמו וסמינרים, עם יכולת ארגון סדר ודחיפת עניינים קדימה.

    הנ"ל בעל/ת תפקיד שייקח אחריות כוללת על: יצירת לידים, ייזום פגישות מרחוק או אצל לקוחות מעקב אחר הצעות והזמנות ו תהליכי המכירה מקצה לקצה, ויהפוך כל הזדמנות ללקוח פוטנציאלי מהלך.

    למתאימים תינתן גם אחריות עם היבטי שיווק ודיגיטל בשלב השני.

    מדובר על חברת סטרטאפ (תוכנה) צומחת בתחום ה-SaaS לניהול פרויקטי תשתיות בנייה, ובנייה רוויה ומסחרית (שכונות, משרדים, קניונים, כבישים, מנהרות, שכונות, רכבות ועוד) עם לקוחות בתחום הבנייה והתשתיות בישראל

    החברה ממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת ארלוזורוב), ומתאימה למי שמחפש/ת תפקיד עם השפעה ישירה ותפעול יומיומי של תהליכים שזזים.

    בעתיד אם בעל/ת התפקיד מעוניין/ת יוכל להפוך ב 30% מזמנו למי שייפגש ישירות מול לקוחות עסקיים

    חלק מסף מעבר היא היכולת להעביר הדגמה או שימוש במערכת התוכנה של החברה (אוריינות מיחשובית גבוהה)

    מה כולל התפקיד?
    - בנייה וניהול של מסדי נתונים איתור, חיפוש, מיון, עיבוד והזנה של אנשי קשר רלוונטיים
    בתחום התשתיות והבנייה
    - ניהול שוטף ומדויק של פייפליין מכירות לידים נכנסים, פניות יזומות, מעקבים, ותיאומי
    פגישות
    - אחריות על כלל תזרים המשימות והפעולות במכירה ווידוא שכל שלב מתקדם בזמן
    ובצורה יעילה
    - תמיכה וביצוע של פעילויות שיווק דיגיטליות דיוורים, קמפיינים ממוקדים, ניהול מסע לקוח
    - הפקת סמינרים והדרכות לקהלים מקצועיים תיאום, רישום, תפעול והובלה
    - קשר שוטף מול גורמים טכניים ותפעוליים בענף מנהלי פרויקטים, סמנכ"לים, יזמים
    וקבלנים
    החברה ממוקמת בתל אביב (סמוך לרכבת ארלוזורוב),
    דרישות:
    - ניסיון בניהול תהליכי מכירה או Sales Operations יתרון משמעותי
    - ניהול מסדי לקוחות ובניית דאטה-בייס הזדמנויות וטיובם.
    - ראייה מערכתית, יכולת ארגון גבוהה ועמידה בפרטים הקטנים
    - יוזמה, אחריות אישית גבוהה ויכולת "להזיז דברים"
    - אוריינטציה שיווקית וטכנולוגית עבודה עם CRM, דיוור, ניהול נתונים
    - היכולת להעביר הדגמה או שימוש במערכת התוכנה של החברה (אוריינות מיחשובית
    גבוהה)
    - היכרות עם תחום התשתיות / ניהול פרויקטים / בנייה יתרון

    למה להצטרף?
    - תפקיד מפתח עם עצמאות מלאה בלי ניהול ישיר של עובדים, אבל עם אחריות כוללת
    - שילוב של משרד ושטח מול לקוחות גדולים בענף התשתיות
    - סביבת עבודה דינמית, ממוקדת מטרה, ותשומת לב אישית לעשייה שלך
    - מוצר טכנולוגי מתקדם בשוק שמזמן הזדמנויות חדירה והתרחבות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8151968
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת פתרונות תשלומים דיגיטליים ומערכות סליקה מתקדמות לעסקים המובילה את תחומה משמעותית (בנתניה), אנו מחפשים איש/ת מכירות (SDR) לניהול תיק לקוחות שותפים בשוק העסקים הישראלי (ארגונים גדולים בינונים וקטנים).

    התפקיד כולל גיוס פרטנרים וניהול שותפים עסקיים ו Resellers מעולמות התוכנה, אתרים, אינטגרטורים ומערכות פיננסיות וניהול לקוחות (מכירות) של לקוחות משנה שלהם. בנוסף, יש דגש על פיתוח קשרים ארוכי טווח עם חברות תוכנה ושותפים אסטרטגיים.

    משרדנו ממוקם בנתניה, סמוך לרכבת "ספיר. 
    התפקיד כולל כ 10% בפגישות שטח מתוכננות או זום עם לקוחות
    פירוט תנאי שכר מטה (תלוי ניסיון) 

    משימות מרכזיות:
    - גיוס פרטנרים עסקיים: איתור שותפים חדשים, לרוב חברות תוכנה או חברות העוסקות
    בפתרונות כרטיסי אשראי, סליקה, פינטק, ושירותים מקוונים, העובדות עם קהלים מקומיים דוברי עברית.
    - קבלת פניות נכנסות: ניהול וטיפול בפניות של לקוחות משנה- שמגיעים דרך השותפים, עד לרמת סגירת הסכם השירות ועבודה על מערכי האשראי וסליקה שלנו.
    - בניית פורטפוליו שותפים רווחי: פיתוח והרחבת פעילות עסקית עם שותפים ובניית מודלי
    הכנסות יציבים לאורך זמן.
    - שימור והרחבת פעילות: שיתוף פעולה עם הפרטנרים באמצעות פעילויות שיווקיות
    משותפות, מימון קמפיינים משותפים
    - או פרסום משותף, כדי להבטיח הרחבה מתמדת של הפעילות.

    מה כולל התפקיד?
    - גיוס וניהול שותפים עסקיים: זיהוי הזדמנויות עסקיות חדשות, ייזום שיחות ומפגשים עם
    פרטנרים פוטנציאליים, ופיתוח קשרים ארוכי טווח תוך תמיכה שוטפת בשותפים.
    - ניהול לקוחות משנה: טיפול בפניות שמגיעות דרך השותפים, טיפול מקצה לקצה בתהליך המכירה, כולל סגירת הסכמים ישירים עם לקוחות המשנה.

    - ניהול מהמרכז העסקי בנתניה: התפקיד אינו כולל מכירות שטח, ורובו מנוהל מהמשרד:
    - 80% מהעבודה מתבצעת בטלפון, מיילים ווואטסאפ.
    - 10% פגישות עסקיות בזום.
    - 10% פגישות פרונטליות בשטח.

    - השותפים יכולים להיות
    - חברות תוכנה מתמחות בנישות עסקיות בישראל
    - בוני אתרים, אינטגרטורים, מיישמי מערכות CRM.
    - חברות אינטגרציה.
    - מומחי הטמעה של ‏Shopify, WordPress WooCommerce, ‏ Wix

    מי אנחנו?
    אנחנו החברה המובילה בישראל בתחום פתרונות הסליקה והתשלומים EMV ו3D Secure לעסקים
    קטנים ובינוניים, כולל מערכות סליקה משולבות, מכשירי סליקה חכמים ופלטפורמות לניהול עסקי
    ותשלומים אונליין. אנחנו עובדים עם מגוון רחב של עסקים, מחברות טכנולוגיה ועד ארגונים גדולים,
    במטרה להבטיח תהליכים חכמים, מהירים ובטוחים.

    איננו חברת סטרט-אפ או הייטק

    מה אנו מציעים?
    -שכר ותנאים תחרותיים:
    - יעד הגעה ממוצע מניסיון העבר, החל מחודש שישי לפחות 15,000 ש"ח בממוצע חודשי 
    - החל מחודש רביעי שכר מינימום הכולל תוצאות: 14,000.
     - בתקופה הראשונית הגנת שכר בסיס + רכיב הגנה, בשלושת החודשים הראשונים (מדורג): 10,000 תלוי ניסיון.- סביבת עבודה תומכת ומשפחתית: צוות דינמי ומנוסה במיקום נוח, 3 דקות הליכה מתחנת רכבת ספיר בנתניה.- אפשרויות קידום: קידום לתפקידי ניהול שותפים בכירים או מכירות שטח (לא בשנה הראשונה)
    דרישות:
    - ניסיון במכירות ללקוחות עסקיים (B2B) יתרון.
    - נכונות והתאמה לעבודה בסביבה משרדית (לא מכירות שטח)
    - רצון ללמוד ולהתפתח בעולם המכירות וניהול השותפים.
    - כישורי תקשורת, מכירה ובניית קשרים מעולים.
    - יכולת עבודה עצמאית ולקיחת אחריות על תהליכי מכירה וניהול לקוחות.
    - אנרגיה חיובית, יוזמה ורצון להתקדם בקריירה.
    מוכנים להיות חלק מתהליך דינמי ולהוביל שותפויות עסקיות?
    - המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8162286
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?