דרוש/ה סטודנט/ית לתחומי הרכש
יחידה: רכש
היקף משרה: עד 120 שעות בחודש
מקום עבודה: ירושלים
תאריך תחילת עבודה: מיידי
תיאור התפקיד:
אחריות לביצוע מרוכז של פעולות רכש מקצה לקצה (תיחורים, הזמנות, תשלומים) בהתאם לנהלים ולחוק. כולל פיקוח ומעקב על התהליך, הזנת נתונים למערכת, וידוא קבלת טובין ותשלומים.
כמו כן, העובד/ת מסייע/ת לעובדים המקצועיים במחלקת מנהלה ומבצע/ת מטלות נוספות בהתאם להנחיות הממונים.
דרישות:
תנאי סף:
אישור המעיד על לימודים אקדמיים בשנה הנוכחית (תשפ"ה) במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה או במכינה קדם אקדמית.
יתרון יינתן למועמדים בעלי:
ניסיון קודם בתחום העיסוק של המשרה.
יכולת ביטוי גבוהה בעברית.
ידע וניסיון בתוכנות אופיס או מערכות מידע רלוונטיות.
להגשת המועמדות יש לצרף:
1. קורות חיים בעברית
2. אישור המעיד על לימודים אקדמיים בשנה הנוכחית (תשפ"ה), כאמור לעיל.
הערות ותנאים נוספים:
סטודנט/ית הלומד/ת במוסדות להשכלה גבוהה המוכרים על-ידי המועצה להשכלה גבוהה או במוסדות להכשרת הנדסאים וטכנאים שבפיקוח משרד העבודה, לרבות סטודנט/ית הלומד/ת לתואר ראשון נוסף, או לתואר שני נוסף, או סטודנט/ית הלומד/ת לתואר שלישי המוכר על-די המועצה להשכלה גבוהה. סטודנט/ית הלומד/ת במכינה קדם אקדמית.
סטודנט/ית הלומד/ת בשנת השלמה לתואר שני, או סטודנט/ית הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה בשנת השלמה להסמכה לראיית חשבון.
משך העסקה במשרת סטודנט/ית היא עד חמש שנים. תקופה זו כוללת את כל תקופות ההעסקה במשרת סטודנט/ית בשירות המדינה (לרבות תקופת העסקה במשרה במשרדי ממשלה אחרים). העסקתו/ה המרבית של סטודנט/ית תהיה עד 120 שעות בחודש, זאת לפי צרכי המשרד ותקציבו.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.