דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים svt
svt
    המשרות שלנו (2)
    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    51-100

    משרות svt

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: מרכז
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
    סטארט-אפ בתחום האי-קומרס, שהוקם בשנת 2015, צמח ליותר מ-100,000 לקוחות, 500 מיליון משתמשים בחודש והכנסות שנתיות של מיליוני דולרים.
    הזדמנות ייחודית לקחת חלק מרכזי בעיצוב החזון העיצובי של חברה מוצרית בקנה מידה עצום.
    כראש צוות עיצוב מוצר, תדריך/י ותפתח/י צוות מוכשר של מעצבים, ובמקביל תיקח/י חלק פעיל ביצירת חוויות מוצר אינטואיטיביות ובעלות השפעה גבוהה. תעבוד/י בשיתוף פעולה הדוק עם מנהלי מוצר, מפתחים ובעלי עניין, כדי ליישר קו בין העיצוב לבין המטרות העסקיות וצרכי המשתמשים.
    דרישות:
    ניסיון של 5+ שנים בעיצוב מוצר.
    לפחות שנתיים ניסיון ניהולי.
    תיק עבודות חזק שמדגים יכולות עיצוב מוצר מעשיות עבור אתרים או אפליקציות מובייל, בדגש על פשטות, בהירות וערך למשתמש.
    ניסיון מוכח בניהול והנחיית מעצבים, עם תשוקה לפיתוח אנשים.
    ניסיון בעיצוב מוצרים בקנה מידה גדול בקטגוריות כמו SaaS בממשק נמוך, B2B2C או מוצרים צרכניים.
    כישורי תקשורת והעברת מסרים מצוינים יכולת ברורה להצגת החלטות עיצוב לבעלי עניין.
    הבנה עמוקה של עיצוב ממוקד משתמש, שימושיות וסטנדרטים של נגישות.
    יכולת ליישר קו בין העיצוב לאסטרטגיית המוצר והחברה, תוך שימוש ב-OKR ו-KPI כדי להנחות החלטות.
    נוחות בעבודה בצוותים אג'יליים חוצי-תחומים ובשיתוף פעולה הדוק עם מפתחים.

    יתרון נוסף:
    תואר בתקשורת חזותית, Human-Computer Interaction (HCI) או תחום רלוונטי אחר.
    היכרות עם HTML, CSS ו- JavaScript.
    ניסיון בתרומה או בהובלה של פיתוח מערכת עיצוב (Design system ).
    ניסיון בעבודה על מוצרי Ecommerce. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8155476
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: שרון
    סוג משרה: מספר סוגים
    תיאור המשרה
    הצלחה שלך נמדדת בחיוך של לקוח מרוצה? את/ה מאמין/מאמינה שכל תקלה היא הזדמנות להוכיח מקצועיות ויעילות?

    חברת פרויקטים ותיקה וצומחת מחפשת אחראי/ת שירות לקוחות טכני

    אם את/ה נהנה/ית לעזור, לפתור בעיות טכניות ולמצוא פתרונות מדויקים במהירות, תוך הקפדה על חוויית לקוח יוצאת דופן אנחנו רוצים אותך בצוות שלנו!

    מה תהיה המשימה שלך?
    להוביל את צוות הטכנאים ואנשי השירות במטרה אחת: לקוח מרוצה!
    לוודא שכל פניית שירות מטופלת במהירות, ביעילות ובמקצועיות.
    לוודא שתקלות טכניות מורכבות מטופלות בצורה מדויקת ולמנוע הישנות שלהן.
    לנהל מלאי ולדאוג למלאי מינימום.
    להיות אוזן קשבת ללקוחות ולהבין את הצרכים שלהם.
    לשפר ללא את תהליכי העבודה כדי לייעל את השירות ולשמח את הלקוחות.
    לעקוב אחר שביעות רצון הלקוחות ולוודא שהם מקבלים את המענה הטוב ביותר.
    לעבוד בשיתוף פעולה עם מחלקות פנימיות כדי להבטיח חוויית לקוח הוליסטית.
    דרישות:
    מה חשוב להביא איתך לתפקיד:

    ניסיון קודם בתחום שירות לקוחות טכני חובה!
    שליטה בתוכנת פריוריטי- יתרון
    אוריינטציה שירותית גבוהה והבנה עמוקה של חשיבות שביעות רצון לקוחות
    כישורי תקשורת בינאישית מצוינים ויכולת הנעת צוות

    משרה חלקית: א'-ה', 8:00-14:00 בכוכב יאיר. אפשרות למשרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8149735
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1