דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עמותת עתים
עמותת עתים

    דרושים עמותת עתים

    תחום עיסוק
    מלכ"רים ועמותות
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- עמותת עתים

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- עמותת עתים אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בדנאל משאבי אנוש בע"מ- סניף ירושלים
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    פיתוח והפקת מגוון כלי שיווק ומכירה לקהלים שונים ובשפות שונות.
    פיתוח "חבילות שיווקיות" לפרויקטים נבחרים: חוברות, מצגות, חומרים גרפיים, סרטים, חומרים מקוונים וכו'; בשיתוף עם גורמים רלוונטיים נוספים בארגון.
    לפתח ולבצע קמפיינים שיווקיים, הכולל יצירת תוכן רלוונטי המניע לפעולה: מהקונספט, ועד העלאת הקמפיין.
    פיתוח והפקת חומרים לאירועי תורמים בארץ ובחו"ל, ביניהם משלחות,
    טקסי בר/בת מצווה, טקסי תורמים, ביקורים מיוחדים ועוד: הפקת הזמנות, חוברות, פליירים, מצגות, מודעות לעיתונים, תעודות ועוד.
    דרישות:
    תואר ראשון או לימודי תעודה בשיווק/פרסום/ תקשורת או תחום אחר רלוונטי
    אנגלית ברמת שפת אם
    הבנה בעיצוב, עריכת וידאו, ואנימציה - חובה!
    יכולת כתיבה מצוינת באנגלית, יכולת להתאים את הסגנון לקהל היעד
    יכולת מוכחת בפיתוח כלי שיווק או מכירה יצירתיים בערוצי שיווק מגוונים online and offline
    אוריינות מחשובית ושליטה מלאה בתוכנות אופיס
    שליטה בשפות נוספות- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7714485
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לסטודנטים
    עבודה מול הנהלה בכירה וניהול מחלקת שיווק הכוללת מספר עובדים.
    תכנון והוצאה לפועל של אסטרטגית שיווק ופרסום שתוביל להגדלת המכירות.
    גיבוש, הובלה והנעה של פרויקטים שיווקיים, כולל פיתוח והובלת מהלכי שיווק בדיגיטל.
    ניהול ערוצי השיווק של החברה ויצירת רעיונות חדשים.
    בניית משפכי שיווק בדיגיטל
    בניית קשרים מול ספקים ומשרדי פרסום, ניהול שיתופי פעולה.
    ניתוח ומציאת הזדמנויות צמיחה למותג בשווקים, מעקב מתחרים ויוזמות לפיתוח מוצרים
    עבודה עם יחידות פנים ארגוניות בחברה ובקבוצה, לצורך התאמת המוצר הסופי לאסטרטגיה השיווקית והגדלת המכירות.

    משרה מלאה ממשרדי החברה בירושלים, 8:30-17:00.
    דרישות:
    תואר ראשון במנהל עסקים התמחות בשיווק/ פרסום ותקשורת שיווקית - חובה
    ניסיון כמנהל/ת שיווק לפחות 4 שנים- חובה
    בעל/ת רעיונות פורצי דרך, ראש קריאטיבי, חשיבה מחוץ לקופסא.
    היכרות והבנה מעמיקה של מגוון אסטרטגיות שיווקיות, לרבות ניסיון מוכח בהובלה של מהלכי שיווק בהיקפים משמעותיים.
    שליטה מלאה בעולמות הדיגיטל- חובה
    יכולת ניתוח וחשיבה כמותית טובה, אוריינטציה עסקית והבנה מסחרית- חובה
    יכולת ניסוח בכתב ובע"פ ברמה גבוהה.
    ביטחון עצמי וייצוגיות - חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7717895
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בהספרייה הלאומית
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה ומשרה חלקית
    הספרייה הלאומית היא ספריית המחקר המרכזית בישראל בתחומי מומחיותה וספריית המחקר של האוניברסיטה העברית בתחומי מדעי היהדות, מדעי הרוח, חקר א"י, תרבויות המזרח התיכון והאיסלאם.
    במטרה לחזק את הקשר בין הספרייה לבין הקהילה המחקרית בארץ ובעולם, וכדי לטפח את קהילת החוקרים המשתמשים באוספיה של הספרייה הלאומית ובשירותיה, הספרייה מבקשת לגייס יועץ/ת אקדמי/ת בכיר/ה.
    תיאור התפקיד:
    1. שותפות ומעורבות בתהליכי התכנון האסטרטגי של הספריה, ובקביעת יעדים לקידומה כמוקד למידה ומחקר בתחום פיתוח האוסף, ביוזמה ובהובלה של פרויקטים מחקריים ובשרטוט מאפייניה של הספרייה כגוף ידע ומחקר.
    2. ייעוץ מקצועי ליחידות הספרייה: לאגפי השירות לקהל, החינוך התרבות והדיגיטל, ובמיוחד לאגף האוספים ולצוות האוצרים בפיתוח האוסף ובקידומם של פרויקטים דיגיטליים מחקריים.
    3. ייצוג הספריה מול האקדמיה, מל"ג וות"ת, וביסוסה כמרחב למידה ומחקר.
    4. חיזוק הקשר בין הספרייה לבין החוקרים/ות המשתמשים בספרייה ובאוספיה.
    דרישות:
    1. חבר/ת סגל פעיל/ה באחת מאוניברסיטאות המחקר בישראל בדרגת פרופ מן המניין או פרופ אמריטוס.
    2. מומחיות בתחום מדעי היהדות או הרוח.
    3. מוניטין מדעי באקדמיה הישראלית ובעולם.
    4. יכולת מוכחת לקיום רשת קשרים פעילה בישראל ובעולם.
    5. הכרות קרובה עם הספרייה כחוקר/ת המשתמש/ת בשירותיה.
    6. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון רלוונטי קודם..
    היקף העסקה: 50%-100%
    התפקיד בכפיפות למנכ"ל הספרייה הלאומית
    היועץ/ת האקדמי/ת יהיה חברה בהנהלת הספרייה וישתתף בוועדת האוספים
    המשרה פונה לכלל המגדרים
    רק פניות מתאימות תעננה
    על מנת להגיש מועמדות נדרש להעביר לכתובת המייל <לצרף כתובת מייל> את הטפסים הבאים:
    קורות חיים.
    תעודת תואר פרופסור
    רשימת פרסומים.
    פרטי התקשרות של 3 ממליצים.
    התייחסות מפורטת למעמד ולמערכת הקשרים הבינלאומית של המועמד/ת.
    מסמך חזון בהיקף עד שני עמודים בנושא - התפיסה המחקרית והאקדמית של הספרייה ותפיסת התפקיד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7715965
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
    1. אחריות מלאה לניהול צוות המשרד המונה כ-6 עובדים
    2. אחריות מלאה לניהול הכספים בחברה כולל הנה"ח, דיווח פיננסי, תזרים מזומנים ודיווחים לרשויות
    3. אחריות מלאה לתחומי התקציב, התמחיר והבקרה, דיווח חודשי על פי דרישת צוות הניהול.
    4. הפקה וניתוח דוחות ניהוליים ודיווחי לבעלי המניות
    דרישות:
    1. רו"ח מוסמך
    2. ניסיון של כ-2 שנים כחשב כספים
    3. ניסיון בתוכנות אופיס
    4. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7683828
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחומה דרוש/ה מנהל /ת כספים.
    מהות התפקיד:
    ניהול מערך הכספים בחברה.
    ניהול מחלקת הכספים הכוללת חשב ו6 מנהלות חשבונות ושכר.
    ניהול תזרים המזומנים
    דרישות:
    רו"ח מוסמך/ת-חובה
    ניסיון קודם בניהול כספים בחברה בינונית/ גדולה-חובה
    שליטה מעולה באקסל.
    יחסי אנוש טובים מאוד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7623099
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    הרקלס גיוס השמה
    דרושים בהרקלס גיוס השמה
    Location: More than one
    Job Type: Full Time
    The Bookkeeper will take care of all day-to-day financial tasks. Will be responsible for both accounts payable and receivable along with all payroll and bank account management and reconciliation tasks. As a key member of the team, this role reports directly to the Controller.

    Essential Functions
    Recording day-to-day financial transactions and completing the posting process.
    Reconciling sales taxes, payroll taxes, 401k, and bank accounts at the end of each month.
    Monitoring financial transactions and reports.
    Processing accounts receivable and payable.
    Working with an accountant when necessary.
    Handling monthly payroll using accounting software.
    Requirements:
    Ideal/Preferred Experience and Education
    Type 3 tax certificate in accounting.
    Excellent knowledge of general accounting principles.
    Knowledge of bookkeeping software, especially Priority.
    At least 2 years of bookkeeping experience, preferably within a biotech or hi-tech companies environment.
    Excellent communication skills, both verbal and written.
    Attention to detail and accuracy of work.
    Able to prepare, review and understand a financial statement.
    Must be an English speaker.
    Knowledge and experience in US payroll
    Knowledge and experience in Excel
    Ability to work under pressure.
    This position is open to all candidates.
     
    Show more...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7721059
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    רשות העתיקות
    דרושים ברשות העתיקות
    מיקום המשרה: ירושלים
    סוג משרה: משרה מלאה
    1. חבר הנהלת הרשות ושותף משמעותי בקביעת אסטרטגיה ומדיניות הארגון.
    2. ניהול כלל כספי הארגון לרבות ניהול בקרה תקציבית על כלל ההיבטים הפיננסיים של הרשות.
    3. אחריות לגיבוש מדיניות הכספים של רשות העתיקות.
    4. מתן שירות לכלל יחידות הרשות.
    5. אחריות על הנהלת חשבונות והנפקת דוחות כספיים.
    6. בניית תקציב שנתי ורב שנתי שיביא לידי ביטוי את תכנית העבודה של הרשות לרבות בקרה על ביצוע.
    7. התנהלות מול המערכת הבנקאית וניהול תזרימי מזומנים שוטפים.
    8. ייצוג הרשות בנושאים שונים מול משרדי הממשלה וגורמי ממשל אחרים בתחום הכספי והמקצועי וגיוס משאבים.
    9. ניהול קשרי עבודה עם אגודת הידידים של רשות העתיקות ואחריות על הפעילות הפיננסית מולה.
    10. בקרה על תשלומי השכר המבוצעים באגף הון אנושי.
    11. משתתף קבוע בישיבות מועצת רשות העתיקות.
    12. חבר בוועדת מכרזים והתקשרויות.
    13. ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך.
    דרישות:
    ידע והשכלה: תואר ראשון במינהל עסקים, כלכלה ו/או חשבונאות המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחו"ל

    ניסיון ניהולי: ניהול של צוות המונה לפחות 7 עובדים במשך חמש שנים לפחות בתחום הפיננסי.

    ניסיון מקצועי:
    1.לפחות 10 שנות ניסיון מצטבר בתחום הפיננסי בארגון המונה לפחות 200 עובדים (לא כולל עובדי מיקור חוץ, פרילנסרים וכד')
    2.ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקיד של ראש אגף כספים ו/או סמנכ"ל ו/או תפקיד ניהולי האחראי על מערך כספים בארגון, בכפיפות ישירה למנכ"ל.
    3. ניהול תקציב שנתי בסך 300 מיליון לפחות 3 שנים.

    להגשת מועמדות למכרז זה יש להכנס לאתר רשות העתיקות ולמלא את השאלון הנדרש לרבות צירוף מסמכי חובה.
    רק פניות עם כלל המסמכים הנדרשים יתקדמו לשלב הבא.
    הגשה עד ליום חמישי, 9.5.24 בשעה 16:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7697547
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?